gacekkstb Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września (edytowane) Cześć, Mam problem ze swoim autem Audi A4B7 1.8 T silnik BFB Z LPG . Przy porannym odpaleniu auta przy około 10 °C drga budą z 10 sekund i wskakują na wysokie obroty. Druga usterka wyświetla błąd check po około 30 kilometrach przejechanych. Dwa tygodnie temu odebrałem auto z zakładu gdzie wymieniłem turbinę, a firma specjalizują się w naprawie/regeneracji turbin. Przy okazji wymiany turbiny, został wymieniony katalizator, DV i N75. Od tamtego momentu zrobiłem około 150 kilometrów i dzieją się dziwne rzeczy. Wyskakują mi 2 błędy i wrzucam logi. 17536 ---> Zespół 1 adaptacja mieszanki (mult.) P1128-001 - mieszanka za uboga 16804 ---> Zespół 1 system katalizatora P0420 - C02 - za mała skuteczność Logi statyczne: 001+003 i 002+033 Log #866960 LOG.TUNEZILLA.COM Log #866961 LOG.TUNEZILLA.COM Logi dynamiczne: 002+033 Log #866963 LOG.TUNEZILLA.COM 003+020 Log #866964 LOG.TUNEZILLA.COM 115+118 Log #866965 LOG.TUNEZILLA.COM 002+033 LPG Log #866968 LOG.TUNEZILLA.COM Edytowane 23 Września przez gacekkstb
Łukasz13 Opublikowano 23 Września Opublikowano 23 Września Przepływka za mało wskazuje, więc albo jest nieszczelność w dolocie albo jest do wymiany i od tego zacznij, katalizator jesli zamiennik, to błąd od niskiej sprawnosci będzie. 1
gacekkstb Opublikowano 23 Września Autor Opublikowano 23 Września @Łukasz13 myślisz drgania auta to przyczyna przepływki ? Przepływomierz wymieniałem na nowy 70 tysięcy km na boscha mógł już paść ?:D Tak katalizator zamiennik, przejmować się tym czy zostawić w spokoju ??
Łukasz13 Opublikowano 24 Września Opublikowano 24 Września Drgania raczej nie winą przepływki, jak była wymieniana to sprawdz czy fachowcy poskładali dobrze dolot, z błędem kata nic nie zrobisz, jedynie usunać z softu bo na zamienniku kata będzie wyskakiwał.
gacekkstb Opublikowano 26 Września Autor Opublikowano 26 Września @Łukasz13 chyba znalazłem przyczynę tipa urwało na pół przy wlocie do turbiny.. Dwa tygodnie temu wymieniałem turbinę na nową w serwisie , który się specjalizuje w naprawie i regeneracji turbin to normalna sprawa ? Dzisiaj rano odpalam auto i po paru sekundach zgasł mi 2 razy.. Na ciepłym silniku lub później jak ostygnie wszystko chodzi normalnie..
Łukasz13 Opublikowano 27 Września Opublikowano 27 Września Raczej to nie jest normalne, ale kto wie co tam fachowcy wyprawiali ze urwali.
gacekkstb Opublikowano 28 Września Autor Opublikowano 28 Września @Łukasz13 muszę wybrać tipa używkę oryginał , silikon fmic czy tipa z kwasówki ?
Łukasz13 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września Wszystko kwestia co bedziesz robił w tym aucie, jak zostaje w serii to szkoda dokładać do silikona czy sztywnego.
gacekkstb Opublikowano 28 Września Autor Opublikowano 28 Września @Łukasz13 a opaskę na tipa przy turbo polecisz ? 🙋♀️
przem8 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września Seryjna skręcana wystarczy. Jak chcesz to mam nowego tipa z nierdzewki od hoffmana z opaskami i silikonami na sprzedaż. Przez 2 lata nie zdążyłem założyć aż wkoncu sprzedałem auto.
gacekkstb Opublikowano 29 Września Autor Opublikowano 29 Września @przem8kurcze szkoda właśnie zamówiłem tipa 😕 Opaskę zgubiłem , a podobno te zwykłe lubią spadać ?
gacekkstb Opublikowano 1 Października Autor Opublikowano 1 Października @Łukasz13 wymieniłem tipa mógłbyś zerknąć Logi statyczne: 001+003 i 002+033 Log #870692 LOG.TUNEZILLA.COM Log #870693 LOG.TUNEZILLA.COM Logi dynamiczne: 002+033 Log #870694 LOG.TUNEZILLA.COM 003+020 Log #870696 LOG.TUNEZILLA.COM 115+118 Log #870697 LOG.TUNEZILLA.COM
Rozwiązanie gacekkstb Opublikowano 7 Października Autor Rozwiązanie Opublikowano 7 Października Wymiana tipa pomogło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się