krzysiek23 Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 witam panowie mam rozkmine co wybrac,zastanawiam sie nad kupnem amorkow pod swoje sprezyny AP -60/-60 lub wlasnie calego gwintu....jezeli chodzilo o amory to myslalem nad MTSami utwardzonymi i skroconym skoku...bo auto przy tych sprezynach jest na amorach 1BE,ktore maja juz tylko 60proc.i auto strasznie plywa zwlaszcza tyl i z tylu ze sprezyn cala farba juz odpadla przod ok...chcem utwardzic auto i wlasnie zastanawiam sie tez nad gwintami i jest takie cos http://moto.allegro.pl/item630920681_zawieszenie_gwintowane_audi_a4_b5.html gwint jest dosc swiezy ale cena nie jest troche za duza?choc z tych tanszych gwintow jak patrze to albo sprezyny juz koroduja albo amorki pordzewiale (reulacja)...jest to AP mam tej firmy sprezyny i powiem ze jestem zadowolony ale dla mnie miekko jest i niewiem czy to tylko bo amory juz slabe,czy juz te tylne sprezyny nie daja rady,,ogolnie jezdzi lub jezdzil ktos na gwincie AP,BO CHYBA KUPIC GO BARDZIEJ SIE OPLACA NIZ TA TECHNIC nowy.....i np.jaka przepasc by byla miedzy AP a KW-INOX bo pojawia sie co jakis czas taki gwint za ok 1400zl uzywka
onsork Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 kupiłem tydzień temu nowy gwint. na początku obniżyłem przód o 65mm. nie da rady jeździć,a w mieście z którego jestem są naprawdę dobre drogi. chociażby w Mcdonaldzie na hopkach zwalniających już podwozie trze,jadąc maksymalnie wolno. przyznaje,jeździ się rewelacyjnie,ja to uwielbiam,ale z praktycznych względów podniosłem o 2,5cm i jest super,teraz mam ok.40mm niżej. zapłaciłem 1050 za komplet z 2 letnią gwarancją. tak było w momencie gdy tylko przód był -65mm z przodu http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2765c0c5cfbfeb8a.html
adadur Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 -65 to masakra i widać sie szybko przekonałeś krzysiek23 za "miękkość" zawieszenia w zasadzie odpowiada tylko i wyłącznie sprężyny, amorek pełni funkcje tłumika drgań więć w minimalnym stopniu przenosi obciążenia - oczywiście do niskich sprężyn musi byc odpowiednio dobrany.
variocustoms Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 AP samo w sobie nie jest złe a cena do jakości OK. KW to inna liga tak jak TEIN
karbonek Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 Ja miałem tak zrobione że nie mogłem na żaden krawężnik większy od 6cm wjechac,tarło i wogóle. W 5 osób jeździć się nie dało bo tylne kołatarły o nadkola! Gdy przejeżdzałem taką małą hopkę na szlabanie (z której kolce wystają) to fura uderzała od przodu o tą hopkę... Teraz podwyższyłem i inny komfort jazdy jest, choć nie powiem na zakrętach trzymałem się jak magnes.
variocustoms Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 Miałem tak samo jak miałem -95 mm, teraz mam -65 i nie obcieram ale zakręty mniej pewnie biorę.
krzysiek23 Opublikowano 19 Maja 2009 Autor Opublikowano 19 Maja 2009 zastanawiam sie jak przy 95mm ona siedziala?u mnie amorki raczej sa lipnie dobrane do sprezyn bo na -60mm mam serie 1BE CZYLI -20MM tak juz bylo i 1,5r wytrzymaly u mnie nie wiem ile w niemcowni,ciezko sie z tym juz jezdzi,zwlaszcza tylem zazuca ,zawiechy napewno nie jest wina bo cala wyremontowana,wiec szukam gwintu do moich 18cal.
variocustoms Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_b7_tein_super_street_damper_fotostory_by_variotech_b6_tez_podejdzie-t52313.0.html oblukaj temat to będziesz widział
adadur Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 Zaraz zacznie się propaganda kto niżej opuści ... a potem będą podnosić jak coś się pourywa
nike21 Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 ja kupilem przez allegro KW INOX na jednej nakretce uzywke w bdb stanie za 1300 z wysylka jestem zadowolony mimo iz czasem oponka na ulamek sekundy przypiluje nadkole ale nie wiem czy to wina ciezkiego przodu (1000kg), lekko wybitych juz amorkow z przodu czy za malego ET dodam ze obnizone mam z przodu dosc mocno. przy kolach w rozmiarze 225/40 R18 patrzac z boku gorna linia opony pokrywa sie z dolna linia nadkola tyl mam ok 1 cm wyzej[br]Dopisany: 22 Maj 2009, 15:46_________________________________________________ Zaraz zacznie się propaganda kto niżej opuści ... a potem będą podnosić jak coś się pourywa jeszcze nigdzie nie udalo mi sie przytrzec podwoziem a jechalem juz na prawde po niezlych koleinach, progach zwalniajacych itd. jedyna przycierka jaka wystepuje to opona dotknie rantu blotnika gdy na zakrecie jest jakas nierownosc ktora podbija kolo do gory i wjezdzam z za duza predkoscia
krzysiek23 Opublikowano 22 Maja 2009 Autor Opublikowano 22 Maja 2009 chyba zdecyduje sie na ten gwint z linku,bedzie nie zastapiony na taka zime jak w tym roku,widac ze gwint swiezy tylko trzeba bedzie dokupic oslone,odboj na 1 amor bo na fotkach widac ze nie ma,wiecej jak -60 napewno nie posadze,mam teraz tak na AP sprezynach i mysle ze to max dla auta,moze zrobie -50 zeby przyszla zonka nigdzie nie chaczyla,miche mam juz troszke przetarta,stabilizator i przewod alu.od klimy takze -60 bedzie max.przy 18 ladnie to bedzie siedzialo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się