Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Co sądzicie o tym gwincie ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam panowie mam rozkmine co wybrac,zastanawiam sie nad kupnem amorkow pod swoje sprezyny AP -60/-60 lub wlasnie calego gwintu....jezeli chodzilo o amory to myslalem nad MTSami utwardzonymi i skroconym skoku...bo auto przy tych sprezynach jest na amorach 1BE,ktore maja juz tylko 60proc.i auto strasznie plywa zwlaszcza tyl i z tylu ze sprezyn cala farba juz odpadla przod ok...chcem utwardzic auto i wlasnie zastanawiam sie tez nad gwintami i jest takie cos http://moto.allegro.pl/item630920681_zawieszenie_gwintowane_audi_a4_b5.html gwint jest dosc swiezy ale cena nie jest troche za duza?choc z tych tanszych gwintow jak patrze to albo sprezyny juz koroduja albo amorki pordzewiale (reulacja)...jest to AP mam tej firmy sprezyny i powiem ze jestem zadowolony ale dla mnie miekko jest i niewiem czy to tylko bo amory juz slabe,czy juz te tylne sprezyny nie daja rady,,ogolnie jezdzi lub jezdzil ktos na gwincie AP,BO CHYBA KUPIC GO BARDZIEJ SIE OPLACA NIZ TA TECHNIC nowy.....i np.jaka przepasc by byla miedzy AP a KW-INOX bo pojawia sie co jakis czas taki gwint za ok 1400zl uzywka

Opublikowano

kupiłem tydzień temu nowy gwint.

na początku obniżyłem przód o 65mm.

nie da rady jeździć,a w mieście z którego jestem są naprawdę dobre drogi.

chociażby w Mcdonaldzie na hopkach zwalniających już podwozie trze,jadąc maksymalnie wolno.

przyznaje,jeździ się rewelacyjnie,ja to uwielbiam,ale z praktycznych względów podniosłem o 2,5cm i jest super,teraz mam ok.40mm niżej.

zapłaciłem 1050 za komplet z 2 letnią gwarancją.

tak było w momencie gdy tylko przód był -65mm z przodu

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2765c0c5cfbfeb8a.html

Opublikowano

-65 to masakra i widać sie szybko przekonałeś ;)

krzysiek23 za "miękkość" zawieszenia w zasadzie odpowiada tylko i wyłącznie sprężyny, amorek pełni funkcje tłumika drgań więć w minimalnym stopniu przenosi obciążenia - oczywiście do niskich sprężyn musi byc odpowiednio dobrany.

Opublikowano

AP samo w sobie nie jest złe a cena do jakości OK. KW to inna liga tak jak TEIN :)

Opublikowano

Ja miałem tak zrobione że nie mogłem na żaden krawężnik większy od 6cm wjechac,tarło i wogóle.

W 5 osób jeździć się nie dało bo tylne kołatarły o nadkola! :wallbash:

Gdy przejeżdzałem taką małą hopkę na szlabanie (z której kolce wystają) to fura uderzała od przodu o tą hopkę...

Teraz podwyższyłem i inny komfort jazdy jest, choć nie powiem na zakrętach trzymałem się jak magnes.

Opublikowano

Miałem tak samo jak miałem -95 mm, teraz mam -65 i nie obcieram ale zakręty mniej pewnie biorę.

Opublikowano

zastanawiam sie jak przy 95mm ona siedziala?u mnie amorki raczej sa lipnie dobrane do sprezyn bo na -60mm mam serie 1BE CZYLI -20MM tak juz bylo i 1,5r wytrzymaly u mnie nie wiem ile w niemcowni,ciezko sie z tym juz jezdzi,zwlaszcza tylem zazuca ,zawiechy napewno nie jest wina bo cala wyremontowana,wiec szukam gwintu do moich 18cal.

Opublikowano

Zaraz zacznie się propaganda kto niżej opuści :kox: ... a potem będą podnosić jak coś się pourywa ;):polew:

Opublikowano

ja kupilem przez allegro KW INOX na jednej nakretce uzywke w bdb stanie za 1300 z wysylka :wink4: jestem zadowolony mimo iz czasem oponka na ulamek sekundy przypiluje nadkole ale nie wiem czy to wina ciezkiego przodu (1000kg), lekko wybitych juz amorkow z przodu czy za malego ET :mysli:

dodam ze obnizone mam z przodu dosc mocno. przy kolach w rozmiarze 225/40 R18 patrzac z boku gorna linia opony pokrywa sie z dolna linia nadkola :decayed: tyl mam ok 1 cm wyzej[br]Dopisany: 22 Maj 2009, 15:46_________________________________________________

Zaraz zacznie się propaganda kto niżej opuści :kox: ... a potem będą podnosić jak coś się pourywa ;):polew:

jeszcze nigdzie nie udalo mi sie przytrzec podwoziem a jechalem juz na prawde po niezlych koleinach, progach zwalniajacych itd.

jedyna przycierka jaka wystepuje to opona dotknie rantu blotnika gdy na zakrecie jest jakas nierownosc ktora podbija kolo do gory i wjezdzam z za duza predkoscia :)

Opublikowano

chyba zdecyduje sie na ten gwint z linku,bedzie nie zastapiony na taka zime jak w tym roku,widac ze gwint swiezy tylko trzeba bedzie dokupic oslone,odboj na 1 amor bo na fotkach widac ze nie ma,wiecej jak -60 napewno nie posadze,mam teraz tak na AP sprezynach i mysle ze to max dla auta,moze zrobie -50 zeby przyszla zonka nigdzie nie chaczyla,miche mam juz troszke przetarta,stabilizator i przewod alu.od klimy takze -60 bedzie max.przy 18 ladnie to bedzie siedzialo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...