Enzus Posted October 21 Posted October 21 Witam ,powie mi ktoś coś na temat mojego dpf w jakim stanie? 2.0tdi caga 08
Enzus Posted October 21 Author Posted October 21 Nic nie było czyszczone oraz kasowane jeżdżę tak od 40tys km i dlatego z ciekawości pytam o stan dpf w jakim jest
Tomnik Posted October 21 Posted October 21 4 minuty temu, Enzus napisał(a): Nic nie było czyszczone oraz kasowane Było, jeśli nie czyszczone, to na pewno "kasowane". Stan filtra : wartość rzeczywista sadzy zbyt szybko podąża za tą obliczoną. Wniosek (według mnie) - filtr zawiera sporą ilość popiołu. Proszę wykonać próbę drogową (trzeci bieg, od 1500 obr/min do powiedzmy 4000 obr/min) i logować dane : obroty + różnicę ciśnienia. Wynik przedstawić w temacie. 11 minut temu, Enzus napisał(a): jeżdżę tak od 40tys km 40 tys. Twojej "kadencji", tak ? Podaj przebieg rzeczywisty auta. 1
Enzus Posted October 21 Author Posted October 21 275 tys przebiegu a filtr był prany poprzedni wlasciciel mówił, a ja z mojej kadencji już śmigam tak koło 40tys
czareq Posted October 21 Posted October 21 40tyś przebiegu i 0.01L popiołu ? przecież to się kupy nie trzyma.
Enzus Posted October 21 Author Posted October 21 No właśnie pany dlatego się pytam , bo wypala się wszystko dobrze A tam wyglądał miesiąc temu Tak wygląda na 3 biegu przy 3 tys obrotów A tak wygląda na postoju odpalony rozgrzany
Tomnik Posted October 21 Posted October 21 10 godzin temu, Tomnik napisał(a): Proszę wykonać próbę drogową (trzeci bieg, od 1500 obr/min do powiedzmy 4000 obr/min) i logować dane : obroty + różnicę ciśnienia. Wynik przedstawić w temacie. Zapis powyższych danych (obroty + różnicę ciśnienia) przy przyspieszaniu (100%) od 1500 do 3500/4000 obr/min. Nie prosiłem o zdjęcia.