Enzus Opublikowano 21 Października Udostępnij Opublikowano 21 Października Witam ,powie mi ktoś coś na temat mojego dpf w jakim stanie? 2.0tdi caga 08 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 Opublikowano 21 Października Udostępnij Opublikowano 21 Października dpf nowy, wyczyszczony lub ktoś wartości wykasował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzus Opublikowano 21 Października Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października Nic nie było czyszczone oraz kasowane jeżdżę tak od 40tys km i dlatego z ciekawości pytam o stan dpf w jakim jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomnik Opublikowano 21 Października Udostępnij Opublikowano 21 Października 4 minuty temu, Enzus napisał(a): Nic nie było czyszczone oraz kasowane Było, jeśli nie czyszczone, to na pewno "kasowane". Stan filtra : wartość rzeczywista sadzy zbyt szybko podąża za tą obliczoną. Wniosek (według mnie) - filtr zawiera sporą ilość popiołu. Proszę wykonać próbę drogową (trzeci bieg, od 1500 obr/min do powiedzmy 4000 obr/min) i logować dane : obroty + różnicę ciśnienia. Wynik przedstawić w temacie. 11 minut temu, Enzus napisał(a): jeżdżę tak od 40tys km 40 tys. Twojej "kadencji", tak ? Podaj przebieg rzeczywisty auta. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzus Opublikowano 21 Października Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 275 tys przebiegu a filtr był prany poprzedni wlasciciel mówił, a ja z mojej kadencji już śmigam tak koło 40tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czareq Opublikowano 21 Października Udostępnij Opublikowano 21 Października 40tyś przebiegu i 0.01L popiołu ? przecież to się kupy nie trzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzus Opublikowano 21 Października Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października No właśnie pany dlatego się pytam , bo wypala się wszystko dobrze A tam wyglądał miesiąc temu Tak wygląda na 3 biegu przy 3 tys obrotów A tak wygląda na postoju odpalony rozgrzany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomnik Opublikowano 21 Października Udostępnij Opublikowano 21 Października 10 godzin temu, Tomnik napisał(a): Proszę wykonać próbę drogową (trzeci bieg, od 1500 obr/min do powiedzmy 4000 obr/min) i logować dane : obroty + różnicę ciśnienia. Wynik przedstawić w temacie. Zapis powyższych danych (obroty + różnicę ciśnienia) przy przyspieszaniu (100%) od 1500 do 3500/4000 obr/min. Nie prosiłem o zdjęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enzus Opublikowano 23 Października Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października W dniu 21.10.2024 o 23:29, Tomnik napisał(a): Zapis powyższych danych (obroty + różnicę ciśnienia) przy przyspieszaniu (100%) od 1500 do 3500/4000 obr/min. Nie prosiłem o zdjęcia. No zrobiłem jak mówiłeś i różnica cisnien wyszła 200hpa +/- więc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 Opublikowano 23 Października Udostępnij Opublikowano 23 Października (edytowane) Kolego musisz czytać ze zrozumieniem. Miałeś wykonać ZAPIS i go tu wrzucić, a nie podawać wartość różnicy. Edytowane 23 Października przez Muskel1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 23 Października Udostępnij Opublikowano 23 Października Czego wymagasz jak nie potrafi zrobic nawet print screena, a co dopiero zapis parametrów z vcds. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się