przemozet01 Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 Witam od kilku dni wyswietla mi sie filtr czastek stalych,pytalem w serwisie ,poradzili mi zeby przejechac jakies 20 min.na 4 i 5 biegu,przy ok.2-2,5 tys.obrotow.Pomoglo ale na 2 dni teraz znowu wyswietla mi sie silnik i miga świeca żarowa.Czy jest jeszcze na to jakis ratunek?
GRazny Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 podpiąć VAGa i uruchomić wypalanie DPF ręcznie (przynajmniej gdzieś tak czytałem)
przemozet01 Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Opublikowano 10 Maja 2009 Czyli czeka mnie wyjazd do serwisu?nie orientuje siec ktos,jaki to koszt?
boseron Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 albo zmień softa na bez dpf-a i wytnij to dziadostwo w p....u
marcin j Opublikowano 10 Maja 2009 Opublikowano 10 Maja 2009 Zawsze możesz podjechać na spota w Twoim regionie. Chłopaki doradzą , a i vaga mają .
OLO_GDA Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 wpadnij na spota. jest procedura wypalania , ale jak filtr jest mocno zawalony to jest ona podobno niebezpieczna ... :gwizdanie:
GRazny Opublikowano 11 Maja 2009 Opublikowano 11 Maja 2009 no nagrzewa się ostro... ale myślę że OLO lub PRE dadzą radę
leo... Opublikowano 12 Maja 2009 Opublikowano 12 Maja 2009 problem z DPF'em polega na tym że wypalanie nie usuwa popiołu z filtra ... najszybsza metoda - stosowana często na allegro przez zakłady "regenerujące" DPF'y to wiertło 12 i karcher :> po wymyciu działa jak nowy
Rafael_Rafi Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 Koledzy, to moze napiszcie jak sobie z tym filtrem poradzic,czy mozna go przeczyszcic lub usunąć i jakie sa wtedy koszty programowania takiego sterownika?
zieluch Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 Koszt wycięcia i wstawienia prostej rury to w zależności od warsztatu ale z programem pod wersję bez DPF około 2tyś zł, albo nieco więcej. A z tego co wyczytaliśmy w instrukcji proces czyszczenia DPF to przy prędkości 50km/h na 3 biegu około 30 kilometrów
Rafael_Rafi Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 Probowalem tak ok. 55km/h przez ok. 40 min i mrógala mi caly czas ta kontrolka od tego filtra na przemian z takim znakiem jakby zakaz wjazdu,a w srodku pisze km/h, czy to oznacza jak mróga ze sie wypala?
aju Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 nie to chyba mruga że sygnalizuje przekroczenie jakiejś prędkości zaprogramowanej, tak miałemw szefa audi a6
gaciu Opublikowano 17 Maja 2009 Opublikowano 17 Maja 2009 Polecam wszystkim lekturę tego wyczerpującego artykułu: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3318 powinien roziwać wszelkie wątpliwości i obalić parę mitów, które tutaj usłyszałem.
Rafael_Rafi Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 Włączył mi sie tryb awaryjny teraz jak to zrobic zeby wrocila mu moc?
gaciu Opublikowano 18 Maja 2009 Opublikowano 18 Maja 2009 Musisz chyba mieć VAG CAN PRO, albo inne oprogramowanie VAG z procedurami. Tak mniej więcej to wygląda:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się