Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVV] Swap 2,8 do 1,8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam audi a4 b5 rok 95 i chciał bym zm inic w nim silnik z 1.8 na 2.8 v6.. czy silnik 2.8 bedzie pasował na zaczepy itd?? czy potrzebne są głębsze przeróbki i czy to sie opłaca a jesli tak to jaki koszt moze wyjsc?

Opublikowano

Witam abyś miał silnik 2.8 musisz wymienić wszystko łącznie ze skrzynią biegów tak że lepiej i taniej wyjdzie żebyś ten sprzedał a kupił z więkrzym silnikiem

Opublikowano

skrzynia to chyba najmniejszy problem, silnik musiałbys kupić z cał~ą elektryk~ą, komputerem i osprzętem a to może byc problem...

Opublikowano

zero oplacalnosci silnik elelktryka pas przedni cala elektronika licznik zawieszenie, uklad wydechowy lepiej bys zapytał czego nie wymieniac:)

Opublikowano

hehe dzieki wielkie... tylko wiesz mam dojscie do silnika 2.8 za 1500zł ze skrzynia ale bez elektryki i bez osprzetu a zawieszenie wymienialem tydzien temu na sportowe gwinotwne mts technik lakierowalem ja na nowo na czarno a byla srebrna dalem nowe felgi lampy (usmiechy) zrobilem el szyby x 4 przyciemnilem je i teraz troche szkoda mi go sprzedawac... a w moim silniku tez robilem tydzien temu rozrzad rolke paska wieloklinowego uszczelke pod klawiatura wszystkie wachacze... wiec powiedz oplaca sie ja tak sprzedawac?

Opublikowano

nie opłaca się sprzedawać i nie opłaca się wymieniać silnika, jesteś skazany na 1,8 :gwizdanie:

Opublikowano

? przeczytaj co napisałes jeszcze raz:):) GRAF

tak samo trudno jak v6 tak samo trudno wsadzic 1,8t , trzeba zmieniac tez wszytsko i to dosłownie wszytsko

łacznie z pompa hamulcowa zaciskami tarczami klockami oskami, elektryka calkiem inna nawet sprezarka jesty inna

Opublikowano

hamulce moga zostac ???

przeciez 1.6/1.8 nie maja nawet tarcz wentylowanych z przodu

hamulce to jest przeciez podstawa przy jakichkolwiek modach zwiazanych z moca

Opublikowano

hamulce moga zostac ???

przeciez 1.6/1.8 nie maja nawet tarcz wentylowanych z przodu

hamulce to jest przeciez podstawa przy jakichkolwiek modach zwiazanych z moca

mam 1.6 i są wentylowane tarcze na przodzie :cool1:

Opublikowano

ja też mam 1.6 :> i mam wentylowane z przodu :cool1:

Generalnie hamulce mam żylety, musze bardzo delikatnie operować pedałem żeby nie złamać nosa o przednią szybe i mówie całkiem serio.

Opublikowano

hamulce moga zostac ???

przeciez 1.6/1.8 nie maja nawet tarcz wentylowanych z przodu

hamulce to jest przeciez podstawa przy jakichkolwiek modach zwiazanych z moca

mam 1.6 i są wentylowane tarcze na przodzie :cool1:

Taaa, ale są małe jak talerzyki deserowe.

Zbyt niska sprawność takich hamulców, aby zatrzymać 150 KM i więcej.

Opublikowano

hamulce moga zostac ???

przeciez 1.6/1.8 nie maja nawet tarcz wentylowanych z przodu

hamulce to jest przeciez podstawa przy jakichkolwiek modach zwiazanych z moca

mam 1.6 i są wentylowane tarcze na przodzie :cool1:

Taaa, ale są małe jak talerzyki deserowe.

Zbyt niska sprawność takich hamulców, aby zatrzymać 150 KM i więcej.

Zgadzam się z Tobą, że sprawność hamulców z 1.6 dla 1.8T jest na pewno za niska...nie ma dyskusji...

Ogólnie moje wypowiedz była odnośnie tego, że 1.6 ma wentylowane tarcze co kwestionował jeden z kolegów...

Talerzyki deserowe to są na tyle :tongue4:

Osobiście nie zdecydował bym się na takiego swap'a

Opublikowano

Z tego co wiem, to w B5 są 288x25 z przodu (przy 150KM+)

A w 1.6/1.8 VENT mają 280x22, więc raczej tragedii nie ma.

Poza tym wymiana hamulców to chyba akurat najmniejszy problem ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...