a4qatroo 0 Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 mam audi a4 b5 rok 95 i chciał bym zm inic w nim silnik z 1.8 na 2.8 v6.. czy silnik 2.8 bedzie pasował na zaczepy itd?? czy potrzebne są głębsze przeróbki i czy to sie opłaca a jesli tak to jaki koszt moze wyjsc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hajder 0 Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Witam abyś miał silnik 2.8 musisz wymienić wszystko łącznie ze skrzynią biegów tak że lepiej i taniej wyjdzie żebyś ten sprzedał a kupił z więkrzym silnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kepasa 2 Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 skrzynia to chyba najmniejszy problem, silnik musiałbys kupić z cał~ą elektryk~ą, komputerem i osprzętem a to może byc problem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 zero oplacalnosci silnik elelktryka pas przedni cala elektronika licznik zawieszenie, uklad wydechowy lepiej bys zapytał czego nie wymieniac:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a4qatroo 0 Opublikowano 11 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 hehe dzieki wielkie... tylko wiesz mam dojscie do silnika 2.8 za 1500zł ze skrzynia ale bez elektryki i bez osprzetu a zawieszenie wymienialem tydzien temu na sportowe gwinotwne mts technik lakierowalem ja na nowo na czarno a byla srebrna dalem nowe felgi lampy (usmiechy) zrobilem el szyby x 4 przyciemnilem je i teraz troche szkoda mi go sprzedawac... a w moim silniku tez robilem tydzien temu rozrzad rolke paska wieloklinowego uszczelke pod klawiatura wszystkie wachacze... wiec powiedz oplaca sie ja tak sprzedawac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobradd 0 Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 nie opłaca się sprzedawać i nie opłaca się wymieniać silnika, jesteś skazany na 1,8 :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF 0 Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 łatwiej, tanio, lepiej wsadz silnik 1.8T 150KM albo 180KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 ? przeczytaj co napisałes jeszcze raz:) GRAF tak samo trudno jak v6 tak samo trudno wsadzic 1,8t , trzeba zmieniac tez wszytsko i to dosłownie wszytsko łacznie z pompa hamulcowa zaciskami tarczami klockami oskami, elektryka calkiem inna nawet sprezarka jesty inna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF 0 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 1.8T latwiej wiele rzeczy podejdzie, waga silnika podobna, hamulce moga zostac itd itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMeM 0 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 hamulce moga zostac ??? przeciez 1.6/1.8 nie maja nawet tarcz wentylowanych z przodu hamulce to jest przeciez podstawa przy jakichkolwiek modach zwiazanych z moca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_9 2 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 hamulce moga zostac ??? przeciez 1.6/1.8 nie maja nawet tarcz wentylowanych z przodu hamulce to jest przeciez podstawa przy jakichkolwiek modach zwiazanych z moca mam 1.6 i są wentylowane tarcze na przodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KartofeL 0 Opublikowano 29 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2009 ja też mam 1.6 :> i mam wentylowane z przodu Generalnie hamulce mam żylety, musze bardzo delikatnie operować pedałem żeby nie złamać nosa o przednią szybe i mówie całkiem serio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 hamulce moga zostac ??? przeciez 1.6/1.8 nie maja nawet tarcz wentylowanych z przodu hamulce to jest przeciez podstawa przy jakichkolwiek modach zwiazanych z moca mam 1.6 i są wentylowane tarcze na przodzie Taaa, ale są małe jak talerzyki deserowe. Zbyt niska sprawność takich hamulców, aby zatrzymać 150 KM i więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_9 2 Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 hamulce moga zostac ??? przeciez 1.6/1.8 nie maja nawet tarcz wentylowanych z przodu hamulce to jest przeciez podstawa przy jakichkolwiek modach zwiazanych z moca mam 1.6 i są wentylowane tarcze na przodzie Taaa, ale są małe jak talerzyki deserowe. Zbyt niska sprawność takich hamulców, aby zatrzymać 150 KM i więcej. Zgadzam się z Tobą, że sprawność hamulców z 1.6 dla 1.8T jest na pewno za niska...nie ma dyskusji... Ogólnie moje wypowiedz była odnośnie tego, że 1.6 ma wentylowane tarcze co kwestionował jeden z kolegów... Talerzyki deserowe to są na tyle Osobiście nie zdecydował bym się na takiego swap'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yelo 0 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Z tego co wiem, to w B5 są 288x25 z przodu (przy 150KM+) A w 1.6/1.8 VENT mają 280x22, więc raczej tragedii nie ma. Poza tym wymiana hamulców to chyba akurat najmniejszy problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się