Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8.5 Limo S-Line 2.0T FlexFuel Quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich przy nowej furce

Po paru latach z b6(której zresztą temat też miałem :D) przyszedł czas na zmiane,pierw szukałem czegoś w dieslu no ale tak się potoczyło,że kupiłem swoja pierwsza benzynke.

 

Szukałem koniecznie wersji quattro,s-line,z nagłośnieniem Bang Olufsen oraz z możliwie nie dużym przebiegiem i uszkodzeniami i można powiedzieć,ze się udało :)

 

Auto wylicytowane w USA w stanie Connecticut.

Silnik 2.0TFSI CPMB sprzęgnięty z skrzynia automatyczna tiptronic zf8hp i jedynym słusznym napędem :D

Data produkcji 10/2015 (w stanach zarejstrowany jako 2016)

 

Według carfax do lutego 2023 na bieżąco serwisowana w Audi Hawthorne.

Auto przyjechało do mnie 21.05.2024 z przebiegiem ~115kkm 

Dołożony dolot CTS Turbo i downpipe (był pełny przelot ale poszedł out)

 

Audi w kolorze LX7R Monsungrau dosyć ciekawy kolor moim zdaniem,zewnętrzny pakiet S-Line.

Wersja Premium Plus

Z wyposażenia m.in : 

-elektryczne i podgrzewane fotele w czarnej Skórze + pamięć 

-lusterka podgrzewane fotochrom + pamięć

-lusterko wsteczne z kompasem

-Audi Lane Assist (czujniki martwego pola)

-szyberdach

-czujnik deszczu

-kiera trójramienna multifunkcyjna

-klima 3 strefy

-MMI 3G+ z dyskiem twardym

-keyless

-pdc tył z kamera cofania

-nagłośnienie Bang Olufsen

-Homelink

-BiXenon + obrysówki

-pakiet oświetlenia QQ1

 

 

 

Póki co auto tylko ogarnięte po dzwonie,zrobiona konwersja lamp i mmi + zmieniłem olej na Meguin 5w40 + płukanka archoil i filtry,ale już dobijam do 8kkm przejechanych więc zbliża się większy serwis.

Jak ori felgi były w regeneracji to kupiłem na szybko Veemann 20” i mysle czy je zostawiać czy iść w coś innego.

Planów troche jest,napewno Eibach Pro-Kit bo seryjne 1BA nie wyglada,bo i do agresywnej jazdy niezbyt sie nadaje :P

Audik ma też już jakąś mapke zrobiona,ale też musze podjechać do kogoś ogarnietego na shamowanie i sprawdzenie czego to warte,soft skrzynii też obowiązkowo bo troche skrzynia zamula.

A tak to furka większość tego co bym chciał mieć to posiada ;)

 

Zrobione

-olej + płukanka

-nowe opony Imperial SnowDragon UHP 245/40

-regeneracja ori felg 18

-zakodowana temp oleju,test wskazówek,regulacja ambiente,wyłączenie pikania pasów i tego wkurwiajacego pisku jak sie otworzy drzwi na włączonym zapłonie 😆

-dokładka przednia Maxton

IMG_2053.thumb.jpeg.b941a53cb70924ed5bf609ab9b318819.jpeg

IMG_0919.thumb.jpeg.64b5e1fd97b3a33f4496864c6acf700f.jpeg

IMG_1325.thumb.jpeg.3bad9eafe8ce1631b6bdbe60f2aac507.jpeg

 

 

IMG_1663.jpeg

Edytowane przez Marfiol
Opublikowano

Ten tylny spoiler 👎

Opublikowano

Wiesz co jak zobaczyłem ją na aukcji,to stwierdziłem że pierwsza rzecz jaka tutaj zrobię to ją wyj*bie ale na żywo wyglada lepiej i stwierdziłem,że zostaje.

Na fotkach trąci czymś pokroju calibry/civica wiem 😂

 

Opublikowano

Wygląda okropnie.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Auto fajne, dla mnie zepsute dokładką i spojlerem

Opublikowano (edytowane)

Fajna sztuka, oby była bezawaryjna, zwłaszcza pod kątem oleju. Zgadzam się z przedmówcami, że dokładka i lotka w tej chwili trochę nie pasują - albo poszedłbym od razu w agresywny wygląd całości, albo bardziej w kierunku sleepera, bo teraz to ani jedno ani drugie ;)

Edytowane przez dliwski
Opublikowano

Spojler koszmarny..:cygaro:

Ja bym wyrzucił w sekunde....🤠

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
W dniu 22.01.2025 o 19:36, NelsonPL napisał(a):

Spojler koszmarny..:cygaro:

Ja bym wyrzucił w sekunde....🤠

Co Ty to,prosto z aso chopie ;)

 

Ostatnio większy serwis wlecial

124.805kkm 

-świece

-oleje dyfry,torsen,skrzynia

-olej silnik

-pasek i koło pasowe wału

-uszczelnienie pokrywy zaworów i deklów rozrządu

-oringi magnesika 

-łączniki i gumy stabilizatora przód 

IMG_2048.thumb.jpeg.fcba079e1a8cd98f613b8041cdd07ba7.jpeg

IMG_1991.thumb.jpeg.d913a90c6b4f81d66b236389c7565146.jpegIMG_1730.thumb.jpeg.52ec4d28645c8fdaf50c8f69db7a3d5a.jpeg

 

 

Opublikowano

Olej G 052 145 S2 jest do tylnego dyfra. Miałeś problem z odkręceniem korków? Chyba są aluminiowe.

Do przedniego mechanizmu różnicowego jest inny? A ten trzeci do czego?

Opublikowano
3 godziny temu, krzysiek_f napisał(a):

Olej G 052 145 S2 jest do tylnego dyfra. Miałeś problem z odkręceniem korków? Chyba są aluminiowe.

Do przedniego mechanizmu różnicowego jest inny? A ten trzeci do czego?

S2 jest do dyfra przód,na tył ten z końcówką A2 z tego co patrze.

Trzeci Ravenol jest do torsena,nie ori bo cena kosmos :P 

Problemów nie było,z miski skrzynii tylko się jedna śruba ukrecila 

Opublikowano
49 minut temu, Marfiol napisał(a):

S2 jest do dyfra przód,na tył ten z końcówką A2 z tego co patrze.

Trzeci Ravenol jest do torsena,nie ori bo cena kosmos :P 

Problemów nie było,z miski skrzynii tylko się jedna śruba ukrecila 

Pewny jesteś? Moim zdaniem S2 jest do tylnego. To torsen nie pracuje na jednym oleju w dyfrze z tyłu?

Opublikowano
2 godziny temu, Marfiol napisał(a):

Trzeci Ravenol jest do torsena,nie ori bo cena kosmos

Nie zbiedniałbyś jakbyś raz wydał 450 zł i miał spokój do końca posiadania auta. Piszę bo różne opinie są po zmianie ORI G055145A2 na jakiś zamiennik. Ciekawy jestem jaką ma konsystencję ten Ravenol w temperaturze pokojowej.

Opublikowano
Godzinę temu, krzysiek_f napisał(a):

Pewny jesteś? Moim zdaniem S2 jest do tylnego. To torsen nie pracuje na jednym oleju w dyfrze z tyłu?

Tak,najlepiej po vinie sobie sprawdz.

 

22 minuty temu, pelonek1 napisał(a):

Nie zbiedniałbyś jakbyś raz wydał 450 zł i miał spokój do końca posiadania auta. Piszę bo różne opinie są po zmianie ORI G055145A2 na jakiś zamiennik. Ciekawy jestem jaką ma konsystencję ten Ravenol w temperaturze pokojowej.

Oj jak sprawdzałem to był droższy.

Duzo osób chwali ravenola,chociaż czytałem różne opinie ale z zamienników na moje jeszcze najlepszy ;)

Opublikowano
16 minut temu, Marfiol napisał(a):

Oj jak sprawdzałem to był droższy.

Kosztuje normalnie 599 zł, ale da się kupić po zniżkach za tyle co napisałem a może jeszcze taniej.

Ile go tam wchodzi bo jak ja lałem do A6 C6 to weszło mi pół litra a pozostałość z jednego litra poszła szybko na olx, także mnie ten olej kosztował około 200 zł.

Opublikowano
Godzinę temu, pelonek1 napisał(a):

Kosztuje normalnie 599 zł, ale da się kupić po zniżkach za tyle co napisałem a może jeszcze taniej.

Ile go tam wchodzi bo jak ja lałem do A6 C6 to weszło mi pół litra a pozostałość z jednego litra poszła szybko na olx, także mnie ten olej kosztował około 200 zł.

Aż musze sprawdzić ile mi w butelce zostało,ale wydaje mi się ze mniejsza polowa. Jeśli na auto by 200 wyszło to serio spoko,bo ravenol ok 140zl za litr 

Opublikowano

@Marfiol sorry że piszę w Twoim temacie ale też zabieram się za wymianę oleju w napędach swojej B8 quattro, skrzynia manualna. Wg etki idą takie oleje:

- G 055 532 A2 skrzynia biegów 

- G 052 145 S2 dyferencjał tył 

- ... mechanizm różnicowy przód (jeszcze nie sprawdziłem)

Czy o czymś zapomniałem? Torsen chyba pracuje na tym oleju w tylnym dyfrze.

Opublikowano
53 minuty temu, krzysiek_f napisał(a):

@Marfiol sorry że piszę w Twoim temacie ale też zabieram się za wymianę oleju w napędach swojej B8 quattro, skrzynia manualna. Wg etki idą takie oleje:

- G 055 532 A2 skrzynia biegów 

- G 052 145 S2 dyferencjał tył 

- ... mechanizm różnicowy przód (jeszcze nie sprawdziłem)

Czy o czymś zapomniałem? Torsen chyba pracuje na tym oleju w tylnym dyfrze.

Czy w manuału jest coś inaczej watpie..

Ja w skrzynii zmienialem,dyfry no i torsen.

Najbardziej zużyty był ze skrzynii i torsena reszta jeszcze wygladała spoko 

Opublikowano
W dniu 26.02.2025 o 17:47, krzysiek_f napisał(a):

Pewny jesteś? Moim zdaniem S2 jest do tylnego. To torsen nie pracuje na jednym oleju w dyfrze z tyłu?

Torsen w B8 z usa ma osobny zjew i wlew. Dyfer przód i tył mają osobne korki 

Opublikowano
W dniu 26.02.2025 o 11:30, Marfiol napisał(a):

Co Ty to,prosto z aso chopie ;)

 

Ostatnio większy serwis wlecial

124.805kkm 

-świece

-oleje dyfry,torsen,skrzynia

-olej silnik

-pasek i koło pasowe wału

-uszczelnienie pokrywy zaworów i deklów rozrządu

-oringi magnesika 

-łączniki i gumy stabilizatora przód 

IMG_2048.thumb.jpeg.fcba079e1a8cd98f613b8041cdd07ba7.jpeg

IMG_1991.thumb.jpeg.d913a90c6b4f81d66b236389c7565146.jpegIMG_1730.thumb.jpeg.52ec4d28645c8fdaf50c8f69db7a3d5a.jpeg

 

 

Widzę ten sam zestaw co i u mnie 😄😉

Opublikowano
11 godzin temu, marky2552 napisał(a):

Torsen w B8 z usa ma osobny zjew i wlew. Dyfer przód i tył mają osobne korki 

Tak, już się dowiedziałem w ASO że u mnie idą 2 rodzaje oleju:

G 055 532 A2 - wspólny dla przekładni i mechanizmu różnicowego

G 055 190 A2 - wspólny dyfer tył i torsen

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...