adam41 Opublikowano wczoraj o 13:06 Opublikowano wczoraj o 13:06 witam posiadam audi a4 b8 2,0tfsi 211km cpma w quattro , mam problem z ciśnieniem paliwa, została wymieniona pompa paliwa wysokiego ciśnienia wraz z szklanką, czujnik ciśnienia wysokiego, wtryski i przy okazji świece, cewki i separator oleju i nadal zapala się check engine i błędy, nie ukrywam ze samochód traci na mocy i szarpie, na posiadaniu mam vcds i nim diagnozuje, bo mechanicy to tylko rzucają podejrzeniami co może byc ,na tym pliku gdzie jest jest IDE00589 fuel pressure to na wolnych obrotach ma około 4000kpa a jak tylko wcisnę pedal gazu powyżej 2000 obrotow to spada do 2000 a nawet 1500kpa Log-LLLLL-WAUFFAFL0DN041380-Tttt-Uuuuu.txt Log-NAPRAWA-WAUFFAFL0DN041380-Iiiiiii-Audi.txt
Dev Opublikowano wczoraj o 17:20 Opublikowano wczoraj o 17:20 Zobacz w jakim stanie sa krzywki od napedu pompy wtryskowej
adam41 Opublikowano 13 godzin temu Autor Opublikowano 13 godzin temu Jak była zakładana pompa to było sprawdzane czy nie ma żadnych rys i czy nie jest wytarta krzywka tak samo przy zamianie odmy czyli separatora oleju też był sprawdzane pozostałe krzywki to nic podejrzanego nie było widać, nawet chyba były robione zdjęcia, tych krzywek
janusz75 Opublikowano 12 godzin temu Opublikowano 12 godzin temu a jak wygląda ciśnienie po stronie niskiej?..
adam41 Opublikowano 5 godzin temu Autor Opublikowano 5 godzin temu Czyli tak pompa firmy meat&Doria popychacz firmy febi , a czujnik wysokiego ciśnienia firmy Bosch , a jeśli chodzi o ciśnienie niskie to nie sprawdzalem
adam41 Opublikowano 5 godzin temu Autor Opublikowano 5 godzin temu A to orginalna pompa i popychacz jaki był założony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się