adam41 Opublikowano 21 Lutego Opublikowano 21 Lutego witam posiadam audi a4 b8 2,0tfsi 211km cpma w quattro , mam problem z ciśnieniem paliwa, została wymieniona pompa paliwa wysokiego ciśnienia wraz z szklanką, czujnik ciśnienia wysokiego, wtryski i przy okazji świece, cewki i separator oleju i nadal zapala się check engine i błędy, nie ukrywam ze samochód traci na mocy i szarpie, na posiadaniu mam vcds i nim diagnozuje, bo mechanicy to tylko rzucają podejrzeniami co może byc ,na tym pliku gdzie jest jest IDE00589 fuel pressure to na wolnych obrotach ma około 4000kpa a jak tylko wcisnę pedal gazu powyżej 2000 obrotow to spada do 2000 a nawet 1500kpa Log-LLLLL-WAUFFAFL0DN041380-Tttt-Uuuuu.txt Log-NAPRAWA-WAUFFAFL0DN041380-Iiiiiii-Audi.txt
Dev Opublikowano 21 Lutego Opublikowano 21 Lutego Zobacz w jakim stanie sa krzywki od napedu pompy wtryskowej
adam41 Opublikowano 22 Lutego Autor Opublikowano 22 Lutego Jak była zakładana pompa to było sprawdzane czy nie ma żadnych rys i czy nie jest wytarta krzywka tak samo przy zamianie odmy czyli separatora oleju też był sprawdzane pozostałe krzywki to nic podejrzanego nie było widać, nawet chyba były robione zdjęcia, tych krzywek
adam41 Opublikowano 22 Lutego Autor Opublikowano 22 Lutego Czyli tak pompa firmy meat&Doria popychacz firmy febi , a czujnik wysokiego ciśnienia firmy Bosch , a jeśli chodzi o ciśnienie niskie to nie sprawdzalem
adam41 Opublikowano 22 Lutego Autor Opublikowano 22 Lutego A to orginalna pompa i popychacz jaki był założony
adam41 Opublikowano 23 Lutego Autor Opublikowano 23 Lutego VID_20250223_135330.mp4 Zrobiłem teraz filmik z obrotami silnika , ciśnienie paliwa niskie i wysokie
janusz75 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego na niskim ciśnieniu wygląda OK... natomiast wysokie ciśnienie rzeczywiste po dodaniu gazu dosyć mocno odbiega od zadanego... jeśli napęd pompy (popychacz, krzywki wałka) jest Ok... to wygląda na pompę wysokiego ciśnienia... części z meat&Doria delikatnie mówiąc nie grzeszą jakością... być może tutaj jest problem...
adam41 Opublikowano 23 Lutego Autor Opublikowano 23 Lutego Czyli co pompa wysokiego ciśnienia do wymiany , to się długo nie napracowała może około 1500 kilometrów przejechała, na starej pompie to tylko przerywał i nie miał mocy, a na tej nowej jak została założona to na początku dostał kopa i równo chodził silnik, ale po przejechaniu około 200 kilometrow zapaliły się kontrolki podczas jazdy i zgasł, okazało się że dwa wtryski zaczęły lać do cylindrów i też dwie cewki poszły, oraz po wykręceniu świec okazało się że jedna to nawet miała pęknięta ceramikę, a świece wymieniałem jakieś 3 lub 4 tys kilometrów i to oryginał, czyli od razu zostały wymienione świece, cewki i wtryski
adam41 Opublikowano 23 Lutego Autor Opublikowano 23 Lutego A i po tych naprawach było spoko , ale jak przyszły przymrozki to zaczął wywalać błędami i zaczął zapalać się check, dzisiaj skasowałem błędy i przejechałem kilkadziesiąt kilometrów i się nie zapalił check, ale temperatura dzisiaj była na plusie , może coś jest z tym powiązane, jak myślicie
janusz75 Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego wykonaj jeszcze logi dynamiczne; ciśnienie paliwa po stronie niskiej i wysokiej, prędkość obrotową silnika oraz ciśnienie doładowania... zobaczymy jak to ciśnienie wygląda pod obciążeniem... ps. ciśnienia oczywiście z zadanym i wykonywanym...
Langista Opublikowano 23 Lutego Opublikowano 23 Lutego A na starej pompie nie było opiłków? Jak układ nie był wyczyszczony dobrze po opiłkowaniu, to ciągle były w obiegu. Nowa pompa z dużym ciśnieniem znowu puściła wszystko w obieg i załatwiła wtryski. Świece zapłonowe też od lejących wtrysków mogły szybciej się posypać.
adam41 Opublikowano 23 Lutego Autor Opublikowano 23 Lutego Nie wiem bo samochód był u mechanika i on wymieniał wtryski , świece i cewki, a pompa z popychaczem to ja sam zmieniałem , myślisz że mogą być uszkodzone wtryski, a jest możliwość sprawdzenia vcds
adam41 Opublikowano 24 Lutego Autor Opublikowano 24 Lutego Pompa w baku była wyciągana i sprawdzana podobno jest OK , niby filtr w niej jest nie wymienialny
adam41 Opublikowano 24 Lutego Autor Opublikowano 24 Lutego Pompa była sprawdzana jakiś czas temu jak był problem jeszcze na starej pompie i wytryskach i w Olsztynie w warsztacie, że powodem tego zamieszania jest pompa wysokiego ciśnienia, pompa została zmieniona, no i dalej już pisałem co było robione
janusz75 Opublikowano 24 Lutego Opublikowano 24 Lutego tak jak Ci pisałem, wykonaj logi dynamiczne... wtedy zobaczymy jak to ciśnienie wygląda pod obciążeniem... bo tak to wróżenie...
adam41 Opublikowano 24 Lutego Autor Opublikowano 24 Lutego Czyli blok 001 i od 1500 do 4000 obrotów podczas jazdy , czy zrobić tak jak wcześniej robiłem tylko odczyt podczas jazdy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się