Verten Opublikowano wczoraj o 18:11 Opublikowano wczoraj o 18:11 Witajcie, przychodzę z myślę dość dziwnym tematem. A mianowicie ostatnio w trasie w drodze powrotnej silnik zaczął dziwnie chodzić, odpalał normalnie(raczej bez większych problemów). Dziwne działanie mam tutaj na myśli, że przy przyspieszaniu bardziej gwałtownym zaczyna się dusić, dzieje się to w okolicach 2,5k obrotów i dalej występuje tak samo - dodaję więcej gazu i zaczyna się dusić. Pierwsze podejrzenie - zapłon i raczej tutaj bym się zatrzymał. Komputer bez błędów zapłonu, tylko sonda diagnostyczna, z którą już żyję bo prawdopodobnie nie ma kata. Stwierdziłem, że może sprawdzić najbardziej chałupniczym sposobem cewki - czyli odłączając każdą jedną po kolei - tutaj zachowanie takie jak powinno być, czyli zaczyna chodzić jak ciągnik. Świece względnie nowe, irydowe denso(około 10kkm). Natomiast mam obawy co do stanu jednej z wtyczek(patrz zdjęcie). Tutaj rodzi się moje pytanie - myślę klucz - czy ta wtyczka jest głównym winowajcą, czy raczej w większym stopniu winne są cewki i to one też powinny być wymienione na nowe.
Rob@k Opublikowano wczoraj o 18:15 Opublikowano wczoraj o 18:15 Styki przegrzane. Zacznij od podmiany wtyczki.
Verten Opublikowano wczoraj o 18:19 Autor Opublikowano wczoraj o 18:19 2 minuty temu, Rob@k napisał(a): Styki przegrzane. Zacznij od podmiany wtyczki. Coś takiego myślisz będzie dobre? Czy lepiej kupić z przewodami i przelutować?
Rob@k Opublikowano wczoraj o 18:47 Opublikowano wczoraj o 18:47 Sama wtyczka będzie lepsza. Pewniejsze złącze.
Verten Opublikowano wczoraj o 19:36 Autor Opublikowano wczoraj o 19:36 48 minut temu, Rob@k napisał(a): Sama wtyczka będzie lepsza. Pewniejsze złącze. Czyli ta co wysłałem na foto wcześniej będzie lepsza?
pelonek1 Opublikowano wczoraj o 19:54 Opublikowano wczoraj o 19:54 17 minut temu, Verten napisał(a): Czyli ta co wysłałem na foto wcześniej będzie lepsza? Jak będzie pasować to będzie lepiej niż lutowanie.
Verten Opublikowano wczoraj o 20:11 Autor Opublikowano wczoraj o 20:11 Dobrze wiedzieć, natomiast jeżeli ktoś ma jakiś trop to chętnie poczytam. Prawdopodobnie spróbuję wymienić wtyczkę i ewentualnie te które też są wątpliwe i zobaczymy co dalej.
Langista Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu Pytanie jest, dlaczego coś takiego się tam podziało? Tam są bardzo małe natężenia prądu, a żeby tak się to zagrzało, to musiało nieźle pocisnąć z prądem. Jak wygląda sama przepływka?
przem8 Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu Nic się nie podziało. Starość, a pod maską 1.8t są bardzo wysokie temp. Jak to zbierzesz do kupy to masz efekty na powyższym obrazku. Poza tym jak się dorwie jakas kaleka, która nie potrafi wypiąc wtyczki to połamie zatrzaski.
Verten Opublikowano 8 godzin temu Autor Opublikowano 8 godzin temu (edytowane) 58 minut temu, Langista napisał(a): Pytanie jest, dlaczego coś takiego się tam podziało? Tam są bardzo małe natężenia prądu, a żeby tak się to zagrzało, to musiało nieźle pocisnąć z prądem. Jak wygląda sama przepływka? Raczej nie tyle co się rozpuściło, a przy wyciąganiu popękała wtyczka, plastik od niej był taki kruchy, że odleciał od samego spojrzenia Najbardziej zastanawia mnie tylko czy od razu zamawiać cewki razem z wtyczkami czy lepiej jednak się wstrzymać i wymienić na spokojnie wtyczki bo nie ukrywam potrzebuję auta na dojazdy do pracy. Edytowane 8 godzin temu przez Verten
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się