deve Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 witam wszystkich mam dylemat jakie założyć amory do seryjnych sprężyn MTS-technik czy TA-technix ,proszę o wypowiedzi na temat tych amortyzatorów i zastosowania ich w A4 1.8T.Wszystkim z góry dzięki.
Gość Brytol Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 a mówimy o seryjnych springach 1BA czy 1BE?
deve Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Opublikowano 15 Maja 2009 a żebym to ja wiedział jakie to są na pewno seryjne ale jakie to nie wiem
Peterka Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 Witam, podpisuje się pod Bilsteinami - mam akurat B8, ale to inne auto. Pewność prowadzenia bardzo wysoka. Komfort nie ucierpiał aż tak wiele. Pozdrawiam
Cristoforo Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 Witam, podpisuje się pod Bilsteinami - mam akurat B8, ale to inne auto. Pewność prowadzenia bardzo wysoka. Komfort nie ucierpiał aż tak wiele. Pozdrawiam nie dobija tobie ten amorek b8 na dużych dziurach? eibach jest stosunkowo miekką spreżyną do tego amorka
Gość Brytol Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 1BE to fabryczna sportowa zawiecha niższa od standardu (1BA) o 20mm Jezeli masz 1BE to spokojnie mozesz brac amory o krótszym skoku (sportowe) a jak masz 1BA no to nie radze bo sie szybko zużyją. Rodzaj zawiasu sprawdzasz we wlepce w ksiazce serwisowej lub w bagazniku kolo kola zapasowego. A jak nie masz zadnej z nich to ściągni kolo i zobacz jakiego koloru masz amory - czarne standard czyli 1BA a bordowe to 1BE czyli -20mm Na przednich sprężynach powinny być dwie plamki. Jedna zielona druga różowa. Ja mam po II lifcie i mam zielona+różowa+różowa pzdr
Peterka Opublikowano 16 Maja 2009 Opublikowano 16 Maja 2009 Nie, jest dość ok... Ostantnio moim autem jeździło 2 kolegów tez z klubu i żaden nie odniósł jakiegoś negatywnego wrażenia z zawieszenia. Pozdrawiam
deve Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Opublikowano 17 Maja 2009 dzieki za rady jutro sprawdzę zawieche pozdro[br]Dopisany: 16 Maj 2009, 23:56_________________________________________________zawiecha 1ba .mogę do tych springów założyć amory MTS-Technik
adadur Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 O czym wy piszecie ... 1BA czy 1BE przestaje istnieć jak zostały zmienione spręzyny. Deve szukaj amorków pod kątem sportowej wersji czyli (choć pewnie nie wyszystkie będa dobre) i będzie OK ...Bilsteiny będa dobrym wyborem.
Gość Brytol Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 O czym wy piszecie ... 1BA czy 1BE przestaje istnieć jak zostały zmienione spręzyny w pierwszym poście kolega Deve napisał ze poszukuje amorów do SERYJNYCH sprężyn więc chyba raczej nie są zmienione... zawiecha 1ba .mogę do tych springów założyć amory MTS-Technik jak pisałem wcześniej - odradzam! rozejżyj sie za kompletem MTS. Kosztuje kolo 800pln pozdro
adadur Opublikowano 19 Maja 2009 Opublikowano 19 Maja 2009 O czym wy piszecie ... 1BA czy 1BE przestaje istnieć jak zostały zmienione spręzyny w pierwszym poście kolega Deve napisał ze poszukuje amorów do SERYJNYCH sprężyn więc chyba raczej nie są zmienione... Tak zdanie zbudowane że myślałem ze wymienia producentów sprężyn. W takim wypadku nie rozumiem czemu nie zastosować powszechnie uznanych producentów amorków jak SASCH Bilstein Monroe Kayaba itp itd
Gość Brytol Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 to po ile sa te wynalazki? http://www.mapet-tuning.com/sklep/przod-audi-c-32_258_261.html
adadur Opublikowano 20 Maja 2009 Opublikowano 20 Maja 2009 to są ceny za 2 szt. i faktycznie przystępne tylko jaki jest sens kupowanie usportowionych amorków do standardowych sprężyn a jeśli nawet miałby sprężyny od zawieszenia 1BE to za ok. 230zł/szt. dostaniesz SASCHa do zawieszenia fabrycznego sportowego
Gość Brytol Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 tylko jaki jest sens kupowanie usportowionych amorków do standardowych sprężyn cały czas twierdze ze szkoda sensu P.S. Sachsy masz za 249 pln za jedną sztukę. Tu masz dwa przednie za 299 pln
deve Opublikowano 21 Maja 2009 Autor Opublikowano 21 Maja 2009 chodzi mi oto czy można założyć mts-y do zwykłych sprężyn
adadur Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 chodzi mi oto czy można założyć mts-y do zwykłych sprężyn Ja bym tego nie zrobił
GRAF Opublikowano 21 Maja 2009 Opublikowano 21 Maja 2009 ja rowniem zalozylem i polecam Bilstein B6 sport mam zawias BA po zmianie amorow auto nie do poznania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się