Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odgruzowanie Audi A4 B5 1.8T i przygotowanie do programu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema. Kupiłem takiego sztrucla za parę zł od kolegi z prawdziwym przebiegiem 280tyś (potwierdzony), był jednak trochę zaniedbany  mechanicznie, więc z nim walczę. Zaraz Ktoś zapyta po co mi taki sztrucel, po prostu potrzebny dupowóz na budowę, ale w miarę pewny, a że mocy brakuje, postanowiłem trochę koksu dorzucić :D Co w nim zrobiłem?:

 

Na początek test sprężania, aby sprawdzić czy warto w gruza inwestować

Na każdym cylindrze kompresja w okolicach 12 bar

Ciśnienie oleju w normie, jałowe 1,3 bara, 3000tyś obrotów coś koło 2,5 dokładnie nie pamiętam

Póżniej płukanka naftą, drugi i trzeci cylinder nie trzymał nafty, po paru dolewkach juz było OK ( oleju już nie bierze, a brał go 1L na 1000km

W dolocie sucho jak pieprz, więc turbo teoretycznie zdrowe, luzów też nie wyczułem.

 

Co jeszcze zrobiłem?

- Czyszczenie góry z nagaru

- Napinaczcz na nowy ORI z ASO bez cewki 

- Łańcuch

-  popychacze komplet na INA

-  rozrząd z przodu SNR + pompa wody Hepu

- Olej + filtr po płukance

- czujnik ciśnienia oleju

- Trójnik odmy pod kolektorem (zawór jednokierunkowy sprawny)

 

 Na ten moment to wszystko co zrobiłem i sprawdziłem, szczegółowej analizy nie robiłem, ponieważ brakowało mi już czasu

Dziś zrobiłem logi i niestety najlepsze to one nie są.

Są stuki i nie wiem do końca od czego zacząć, aby je wyeliminować przed programem. Co może być przyczyną? Świece, kat?

Jedyna rzecz jaka przychodzi mi na myśl, to katalizator, ponieważ jeszcze jest w aucie, miałem go wywalać przed programem, ale najpierw muszę go wyspawać. Jedyne zdjęcie jakie mam tego kata, co o nim sądzicie?

Dodam jeszcze, że rozrząd ustawiony na znakach, auto normalnie pracuje i przyspiesza jak na te 150km, przynajmniej takie mam wrażeni :D

Wrzucam jeszcze logi

LOG.TUNEZILLA.COM

 

LOG.TUNEZILLA.COM

 

LOG.TUNEZILLA.COM

 

obraz_2025-09-07_182904783.png

Opublikowano (edytowane)

Te popychacze z INA to średni wybór, u mnie wytrzymały 80k i już klepią jakby miały 200k nalatane.

Edytowane przez Langista
Opublikowano (edytowane)
36 minut temu, Langista napisał(a):

Te popychacze z INA to średni wybór, u mnie wytrzymały 80k i już klepią jakby miały 200k nalatane.

Co polecasz? No kiedyś zamówiłem do B6 i chodzą, aczkolwiek jeszcze 80tyś nie mają 😜 Jedynie do napinacza mam zastrzeżenia, bo delikatnie go słychać na jałowych. Do B6 też brałem z ASO z końcówką "B", ale tam jest totalna cisza, nie wiem, może przez to, że kupiłem ten najtańszy do B5 z końcówką "D"

Edytowane przez szpakuziom
Opublikowano (edytowane)

Napinacz tez kupiłem ostatnio jakis tani i klepie jak cholera...

Edytowane przez Gorczyk
Opublikowano
1 minutę temu, Gorczyk napisał(a):

Napinacz tez kupiłem ostatnio jakis tani i klepie jak cholera...

Sprawdzałeś ciśnienie oleju?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...