Mikolajqq Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu A4 B6 1.8t BFB 163km 2003r Witam, odkąd kupiłem samochód borykam się z problemem wypadania zapłonu na zimnym silniku, co parę tys km wyskakuje po171, gdy odpalam samochód przez 10 sekund telepie buda następnie problem całkowicie ustępuje, wymieniany był wtrysk bo było podejrzenie że leje, wymieniany cały układ odmy oraz przepływomierz, rozrząd komplet boscha, świece i cewki nie mają więcej niż 5000km, cewki NGK świece również NGK PRF6Q, wymieniony kolektor wraz z uszczelka pod kolektorem oraz uszczelka przepustnicy, przepustnica czyszczona, wymieniony ezektor razem z rurkami do okola, brak mi pomysłów, mechanik też rozkłada ręce, zamówiłem jeszcze czujnik odprowadzania pary z baku jutro ma przyjść, może to coś pomoże bo jak nie to rozkładam ręce… może wy macie jakieś pomysły? Dodam że dzisiaj mi lekko obroty podchodziły na jałowym biegu ale to podejrzewam przez nieszczelny trójnik odmy, również zamówiłem bo się uszkodził przy demontażu wtrysków itp… proszę o porady bo tracę siły na ten samochód
Langista Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu Śmierdzi wypalonymi gniazdami zaworowymi.
mravel Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu 33 minuty temu, Dev napisał(a): sprężanie dokladnie, to podstawa. Pol auta wymienisz zanim ktos wykona podstawowa czynnosc jak sprawdzenie sprezania na cylindrze. Jesli ucieka powietrze w gore to zawory a jesli w dol to pierscienie
P.Wiśnia Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu Jakieś błędy w VCDS? Sprawdzona wiązka elektryczna? Jaka kompresja w cylindrze? Paliwo dostaje się do wtrysku?
Mikolajqq Opublikowano 1 godzinę temu Autor Opublikowano 1 godzinę temu 1 godzinę temu, P.Wiśnia napisał(a): Jakieś błędy w VCDS? Sprawdzona wiązka elektryczna? Jaka kompresja w cylindrze? Paliwo dostaje się do wtrysku? W VCDS błedów 0 Co do wiązki samochód latał po mechanikach i kazdy twierdzi ze wszystko okej. Paliwo do sprawdzenia jesli chodzi o wtrysk ale raczej wątpie że to by było to Kompresje jutro sprawdze jesli nie pomoze wymiana czujnika par z baku Juz wstepnie zapytam, jesli okaza sie zawory ile musze kasy mniej wiecej szykowac?
Mikolajqq Opublikowano 1 godzinę temu Autor Opublikowano 1 godzinę temu 1 godzinę temu, mravel napisał(a): dokladnie, to podstawa. Pol auta wymienisz zanim ktos wykona podstawowa czynnosc jak sprawdzenie sprezania na cylindrze. Jesli ucieka powietrze w gore to zawory a jesli w dol to pierscienie Najlepsze jest to ze po wypogramowaniu 2 sondy i zalozeniu downpipe samochod przez dobre 3 miesiace palil od strzala i nie bylo problemow, problem wrocil niedawno, dziwna sprawa, co ciekawe check z bledem po 171 wyskoczyl po zatankowaniu do 3/4, temu podejrzenie na zaworek odpowietrzania baku, mam nadzieje ze to bedzie to, bo nie widzi mi sie robic remontu
Langista Opublikowano 21 minut temu Opublikowano 21 minut temu Koszt roboty głowicy zależy od jej stanu. Może się okazać, że będzie pęknięta i w tedy szukasz innej, może być że tylko zawory do wymiany i gniazda wystarczy poprawić, w tedy w 1000 się zamkniesz. To oczywiście za samą głowicę, a gdzie reszta części potrzebnych przy wymianie? Sama ta drobnica, nowe szpilki, uszczelki, oringi - to potrafi kosztować 4-5 razy tyle, co regeneracja głowicy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się