siemian 126 Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 a grzeje Ci się teraz olej po wymianie turbinki? sory za OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro4444 4 Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 a grzeje Ci się teraz olej po wymianie turbinki? sory za OT 205 KM to jak się trochę przybutuje to i się podgrzeje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 24 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2009 też planuje taką modyfikacje jak mi obecna turbawka padnie. Czyli już wiem że trzeba się przygotować na chłodnice oleju, tym bardziej że dużo jezdze na trasie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sikorkuzi 0 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 tak czytam i czytam ,maniacy chwala itd powiem tyle mam blb i tyle nerwow za taka kase to nie audi !!!! poprostu takie czsy trzeba kombinowac w kryzysie auta nie ida ale serwis sie kreci i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 ale odgrzałeś kotleta kolego Moim zdaniem nie ma co się denerwować. Jak coś sie urwie to wtedy się będe martwił. Jak narazie jeździ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Moim zdaniem nie ma co się denerwować. Jak coś sie urwie to wtedy się będe martwił. Jak narazie jeździ... tylko wiesz mozna jezdzic i "jezdzc" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 W dobie globalizacji coraz więcej części we wszystkich autach pochodzi od różnych wyspecjalizowanych producentów (wiadomo tniemy koszty), z przeważnie marnym skutkiem jeżeli chodzi o jakość wyrobu finalnego :gwizdanie: Niemniej jednak nasze auta klasy wyższej, powinny mieć przynajmniej dobrą jakość, a jak widać już na desce kreślarskiej ktoś spie@#*lił robotę............ ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mmcv Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 czasy sie zmienily auto ma sluzyc helmutowi do wymiainy czyli .. 3-4 lata( z czego wiekszosc bedzie na gwarancji ) a potem ... niech sie dzieje co chce :naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 czasy sie zmienily auto ma sluzyc helmutowi do wymiainy czyli .. 3-4 lata( z czego wiekszosc bedzie na gwarancji ) a potem ... niech sie dzieje co chce :naughty: to sa skuki prob godzenia, norm bezpieczenstwa, ekologii, oczekiwan w zakresie ekonomii i trakcji, kosztow produkcji itp, itd, a takie rzeczy to tylko w erze... kazda marka ma swoje slabe punkty. mimo to pomimo ze drogie i zdarzaja sie wpadki i tak u mnie wygrywa OOOO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 czasy sie zmienily auto ma sluzyc helmutowi do wymiainy czyli .. 3-4 lata( z czego wiekszosc bedzie na gwarancji ) a potem ... niech sie dzieje co chce :naughty: to sa skuki prob godzenia, norm bezpieczenstwa, ekologii, oczekiwan w zakresie ekonomii i trakcji, kosztow produkcji itp, itd, a takie rzeczy to tylko w erze... kazda marka ma swoje slabe punkty. mimo to pomimo ze drogie i zdarzaja sie wpadki i tak u mnie wygrywa OOOO Ja tylko się zastanawiam czy po problemach dwulitrówek z wałkami szanowne oooo nie powinno się z tego rozwiązania wycofać, robiąc je do tej pory z niewielkimi tylko usprawnieniami i udając że problemu nie ma, zaczynam podejżewać że jest to źródełko ich i ASO dodatkowych dochodów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 11 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Ja tylko się zastanawiam czy po problemach dwulitrówek z wałkami szanowne oooo nie powinno się z tego rozwiązania wycofać, robiąc je do tej pory z niewielkimi tylko usprawnieniami i udając że problemu nie ma, zaczynam podejżewać że jest to źródełko ich i ASO dodatkowych dochodów zaproponuj im lepsze rozwiazanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2010 Ja tylko się zastanawiam czy po problemach dwulitrówek z wałkami szanowne oooo nie powinno się z tego rozwiązania wycofać, robiąc je do tej pory z niewielkimi tylko usprawnieniami i udając że problemu nie ma, zaczynam podejżewać że jest to źródełko ich i ASO dodatkowych dochodów zaproponuj im lepsze rozwiazanie. Lepsze rozwiązanie na zarabianie pieniędzy, czy zmniejszenie awaryjności ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Lepsze rozwiązanie na zarabianie pieniędzy, czy zmniejszenie awaryjności ? wiadoma i przedystkutowana jest problematyka, zastanawiam sie jakie skutki merytoryczne ma przyniesc kolejna powielajaca problem wypowiedz? Myslisz ze VAG sie uderzy w piers, przeprosi, obrazi, zawstydzi, itp? zwyczajnie: kupujesz audi badz nie, jezeli tak, wybierasz ten lub inny silnik i tyle. nie ma co lamentowac nad rozlanym mlekiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
augustA4 0 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Wałki stosowane są juz od dawna w konstrukcjach silników spalinowych nie tylko Diesla. Problem polega na tym że raz wałki nie do końca spełniają swoja funkcję ( nadal mamy wibrację), dwa niestety fatalny jest ich napęd. Nie ma co dywagować nad tym czy ktoś się przyzna do błędu czy ktoś je wycofa. Nie ma to najmniejszego sensu. Na pewno nikt z grupy VAG nie chciał w ten sposób zarobić na serwicie, bo zarobek jest jeden i można go mieć lub nie , lecz zaufanie do marki jest ważniejsze niż przychody z wymiany wałków (śmiesznie rozumowanie kolegi piotrsob1 ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 podstawowy problem walkow oraz zabieraka to rzeczywiste przebiegi pojazdow. niejednokrotnie pomimo przebiegow potwierdzonych w ASO pojazdy maja przejechane wiecej niz zapisy w bazie ASO. problem dotyczy rowniez pojazdow w niemczech, jeszcze na gwarancji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 podstawowy problem walkow oraz zabieraka to rzeczywiste przebiegi pojazdow. niejednokrotnie pomimo przebiegow potwierdzonych w ASO pojazdy maja przejechane wiecej niz zapisy w bazie ASO. problem dotyczy rowniez pojazdow w niemczech, jeszcze na gwarancji. nie zgodze sie z toba pierwsze BLB kupilem jak mialo 36 tys , samochod kupilem w Salonie zostawiony prze kogos kto odbeiral nowe B8 , BRD kupilem z przebiegiem 50 tys , w tym samym Salonie na tej samej zasadzie.W pierwszym przypadku samochod pojedzil 2 tys jak zaczely sie jaja z wibracjami te w czasie jazdy byly barziej dokuczliwe niz e na postoju , w drugim samochod ma delikatne mrowienie na jalowymy i wyczuwalne juz wibracje podczas jazdy , mniejsze niez w BLB ale jednak.W obydwu przypadkach nie ma opcji ze auta samja krecone liczniki bo tu za taki numer groza ci powazne konsekwencje a nawet pierdel...... A wracajac do walkow to cos w tym tez musi byc ze np nowe TFSI ma juz dwa walki wbudowane osobno w kadlubie po obu stronach po jednym walku podczas gdy stare z B7 ma tak jak 2,0 TDI.Nie rozumie tylko dlaczego dalej to rozwiazanie jest kontynuowane w B8 i niedzy innymi dlatego to auto z tym silnikiem jest dla mnie skreslone.[br]Dopisany: 12 Marzec 2010, 10:31_________________________________________________i Musashi nie zrozum mnie zle , ja bardzo lubie ten samochod i jestem z niego bardzo zadowolony uwazam ze zawias ( zwlaszcza S-line ) , prowadzenie , trakcja ( quattro ) wyglad , jakosc wykonania, srodek , materialy, fotele ( sline ) ma rewelacyjne , po prostu boli mnie bardzo ze pod maske narobil ktos taka kupe ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 nie ma silnika idealnego. Zawsze jest jakiś najsłabszy element który rzutuje potem na całość... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 siemian wiem , ale wolal bym chyba jak by np: pekaly tloki , bo salo by sie to raz czy dwa i nie bylo tak upierdliwe i denerwujace dzien w dzien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siemian 126 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 heh, co racja to racja... Mnie też to bujanie cholernie irytuje...[br]Dopisany: 12 Marzec 2010, 11:41_________________________________________________ale trzeba szukać też plusów takiej sytuacji... włóż sobie fotel bujany i nie będziesz się musial bujać :naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 lo matko, niech sobie bujaja. awxi avf tez delikatnie sobie zabujaja, blb, bre maja wieksza pojemnosc to bujaja wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się