Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Proszę o analizę logów (kierownice czy N75)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Wykonany komplet logów bez DYN004, niestety gdzies mi sie zawieruszyla....

NOWE LOGI NA DRUGIEJ STRONIE

Wykonano:

-Czyszczenie Turbo

-Czyszczenie LMM

-Usuniecie KATA

-Nowy Filtr Powietrza

W pamieci ECU zapisuje sie bład "17XXX Positive Devation", napewno wszyscy wiedza o co chodzi:P

I turbo dmucha 1,5bara:P

Kierownice czy N75? Po przeładowywuje;/

Widac cos jescze po tych logach????

Chciałbym tez wiedziec cos na temat katalizatora...bo nie wiem czy wywalac czy nie....

Jaki jest limit w BS11 dla AJM? Raz mi przy ON dmucha 1300 (po pałowaniu auta, raz 1180)... nigdzie nie znalazłem tego okreslonego...

Logi przerywal notlauf przy ok 4000tys obortów....

I takie pytanie teoretyczne dla poszerzenia własnej wiedzy: Skoro turbo dmucha ponad norme dlaczego jest to odczuwalne brakiem mocy a nie jej nadmiarem:) Bo rozumiem ze ma idelanie dmuchac z mapa...

Wstawiam LOGI:

BS:

000

bs000.jpg

003

bs003.jpg

011

bs011.jpg

STAT:

000

stat000.jpg

001,008

stat001,008.jpg

007,013,018

stat007,13,18.jpg

010,011

stat10,11.jpg

023

stat23.jpg

DYN:

000

dyn000.jpg

001

dyn001.jpg

003

dyn003.jpg

004

dyn004.jpg

008

dyn008.jpg

010

dyn010.jpg

011

dyn011.jpg

Prosze o analize logow...

Opublikowano

Kierownice stoją i jest masakryczne przeładowanie. Spróbuj rozruszać sztangę i na razie nie wkrecaj silnika >3500obr.

Opublikowano

tu chyba nie ma co ruszać ktoś strasznie autko zamulił, wyjmij, wyczyść turbo i deptaj trochę po gazie

Opublikowano

dramat :evil: turbo na stół :wink4:

Opublikowano
I takie pytanie teoretyczne dla poszerzenia własnej wiedzy: Skoro turbo dmucha ponad norme dlaczego jest to odczuwalne brakiem mocy a nie jej nadmiarem:) Bo rozumiem ze ma idelanie dmuchac z mapa...

ona dmucha ponad normę tóż przed przeładowaniem

strażnikiem jest m.in. N75 który w zdrowym silniku pracuje dość płynnie ale jak kierownice sa zapieczone zaworek ten zaczyna ostro pracować i notorycznie przesterowuje by pełnić funkcję regulacyjną

Padnięte N75 są najczęście wynikiem pracy o takim charakterze.

a tu tak dla ciekawości warto zerknąć:

http://www.a4-klub.pl/smf/odp_b5_afn_jak_podlaczyc_przewody_podcisnieniowe-t78888.0.html;msg899226#msg899226

Opublikowano

czyli nie kierownice tylko N75???

dzis rozłozyłem wszysto, zaczełem machac sztanga za pomoca klucza około 200razy, polewajac dodatkowo Wd40....

obserwacja sztangi... pracuje jak zwykle...

po przejechaniu sie, rozpedzajac auto na trzecim biegu, odcieło go przy 4000x obrotow...

no i tryb awaryjny...

przegladajac BS11 to n75 pracuje w zakresie cisnien od 969 do 1180 przełaczjac sie miedzy 0.0 a 99.6

Opublikowano

w takim przypadku rozruszanie tego recznie moze pomoc ale na bardzo krotka chwile ... i to tez nie zawsze ...

Opublikowano

Stawiam na N75 jednak.

Opublikowano

Stawiam na N75 jednak.

ja bym go podmienil i sprawdzili w ten sposób ale one naprawdę bardzo rzadko w vnt leca panowie jak ktos rozkladal turbo choć raz to wie ze lanie wd 40 to marnowanie tego środka , machanie kluczem tez nie jest wskazane niszczymy membranę w gruszce , jedyny w miarę dobry pomysł to odkręcić dwie śrubki od mocowania gruchy na turbinie, tak zeby można bylo cala gruszka w gore i w dol ruszać ,można naprawdę pozadnie rozruszać kierownice i to z wyczuciem reką , a potem przykręcić gruchę ,auto popalowac na drodze i pomoże na jakiś czas , :>
Opublikowano

Stawiam na N75 jednak.

panowie w tych autach N75 pada rzadziej niz wygrana w lotto :evil:

Opublikowano

panowie w tych autach N75 pada rzadziej niz wygrana w lotto

popieram w 100%, co innego w autach z turbina z zaworem upustowym (westgate)
Opublikowano

czyszczenie ... [dla swietego spokoju mozna podmienic N75] ale marne szanse na uleczenie ... :wink4:

Opublikowano

macie racje koledzy.... czyszczenie...

podmieniłem n75 i to samo...eh...ciśnie to 2600...

dla mnie dziwne to jest i nierozumiem teoretycznie dlaczego sztanga pracuje w BS11 i zwieksza cisnienie a nie radzi sobie podczas jazdy samochodem skoro na postoju w BS pracuje płynnie...

Opublikowano

macie racje koledzy.... czyszczenie...

podmieniłem n75 i to samo...eh...ciśnie to 2600...

dla mnie dziwne to jest i nierozumiem teoretycznie dlaczego sztanga pracuje w BS11 i zwieksza cisnienie a nie radzi sobie podczas jazdy samochodem skoro na postoju w BS pracuje płynnie...

bo tam to sie dzieje dynamicznie a nie jak w bs i tak dokonca nie wiesz czy w bs idzie całkowicie na dol w pelnym zakresie
Opublikowano

no włanie...a czy jest ktos w stanie, zna ktos jakie sa te zakresy w BS? bo ogoladajac logi na forum widze ze kazdy silnik napewo ma inaczej...

niestety nie znalazłem zadnych informacji na tema temat...

Opublikowano

zrób tak jak ci napisalem, rozruszaj recznie kierownice odkrecajac gruche od turbiny ,ruszajaac sztanga z cala grucha po takim rozruszaniu bedziesz mógł na jakis czas odlozyc czyszczenie turbiny , zrobilem u brata tak w ajmie i smiga juz 3 mc i jest spoko ,a nie mógl prawie juz na 4 biegu 2500 przekraczac

Opublikowano

Bardzo podobnie wyglądały logi kolegi w skodzie ASV problem leżał po stronie skorodowanej gruchy! zreszta jak byś ją odkręcał w celu rozruszania kierownic to od razu ją sprawdź

Opublikowano

Bardzo podobnie wyglądały logi kolegi w skodzie ASV problem leżał po stronie skorodowanej gruchy! zreszta jak byś ją odkręcał w celu rozruszania kierownic to od razu ją sprawdź

skoda ma gruche do dolu i dlatego rdzewieje, w audi i passacie (silnki wzdłuż) takie rzeczy sie nie dzieja , zreszta gruche sie odkreca ale nie rozpinasz od cięgła na turbinie sztangi bo pozniej ciezko jest je zalozyc choc tak tez mozna zrobic .
Opublikowano

Witam Ponownie:)

Turbina po czyszczeniu... z rozkrecaniem nie było tak zle:) a czyszczenie to banał...:P

Wklejam logi po procesie czyszczenia:)

Turbina:

41291247.jpg

Przepływomierz:

003hxb.jpg

I Kilka pytań:)

1) Szkoda ze nie zrobilem grupy 008 bo widac ze cos sie zle dzieje w gornych partiach obrotów z przepływka.

Jak myslicie? Takie obiawy to zabrudzenia do czyszczenia czy konczy sie przepływka?

Filtr zmieniany ok 13tys temu, ostanio przedmuchałem go na kompresorze... niedługo zbliza sie wymiana....

2) Prosze o ocenie turbiny po czyszeniu.

3) Prosze o ocenie pracy zaworka N75. W obecnej chwili mam 3 takie. Teraz zamontowany jest N18 (mam jescze N75 od innego auta,ale jakos ten ładniej wygladał to zamontowałem ten). Planuje wrócic do swojego N75 który ponoć jest lepszy od tych? Zaczyja sie od 1J0 czy jakos tak.... Widac ze ten zaworek zachowuje sie poprawnie czy cos nie jest w porzadku.

4) W BS 11 N75 pracuje w zakresie od 948 do 1224. Taki jest limit przestawienia kierownic w tym silniku AJM?

5) Auto nie bierze jakos specjalnie oleju, mysle ze od max do min na 15tys... Nie kopci na niebiesko. Turbina jednak ma luz wzdłuzny i poprzeczny. Pozatym jest w niej wszysko OK (wirniki itp). Nie cchabym doprowadzic do sytuacji zeby puscila olej, da sie to jakos ocenic po logach czy cos? I czy to sie stanie jakos nagle czy poprstu bedzie brac coraz wiecej oleju? Bo wszysko na bierzaco kontroluje... a nie chche jej narazie regenrowac, musze narazie zmienic sprzegło itp....

Opublikowano

ale wyjmowałes w koncu turbine , zrob pelne logi wszystko , widac ze jest ok tylko mogla by troszke szybciej sie zbierac , moze kata juz masz zapchanego ja bym wyciagnał srodek z puchy po kacie , co do filtra to wymien go i dopiero zrob logi , czekamy na pelny zestawik logow, imm mierzy całkiem dobrze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...