Mk-Mateusz Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Witam. Wykonany komplet logów bez DYN004, niestety gdzies mi sie zawieruszyla.... NOWE LOGI NA DRUGIEJ STRONIE Wykonano: -Czyszczenie Turbo -Czyszczenie LMM -Usuniecie KATA -Nowy Filtr Powietrza W pamieci ECU zapisuje sie bład "17XXX Positive Devation", napewno wszyscy wiedza o co chodzi:P I turbo dmucha 1,5bara:P Kierownice czy N75? Po przeładowywuje;/ Widac cos jescze po tych logach???? Chciałbym tez wiedziec cos na temat katalizatora...bo nie wiem czy wywalac czy nie.... Jaki jest limit w BS11 dla AJM? Raz mi przy ON dmucha 1300 (po pałowaniu auta, raz 1180)... nigdzie nie znalazłem tego okreslonego... Logi przerywal notlauf przy ok 4000tys obortów.... I takie pytanie teoretyczne dla poszerzenia własnej wiedzy: Skoro turbo dmucha ponad norme dlaczego jest to odczuwalne brakiem mocy a nie jej nadmiarem:) Bo rozumiem ze ma idelanie dmuchac z mapa... Wstawiam LOGI: BS: 000 003 011 STAT: 000 001,008 007,013,018 010,011 023 DYN: 000 001 003 004 008 010 011 Prosze o analize logow...
letallec Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 Kierownice stoją i jest masakryczne przeładowanie. Spróbuj rozruszać sztangę i na razie nie wkrecaj silnika >3500obr.
mcm Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 tu chyba nie ma co ruszać ktoś strasznie autko zamulił, wyjmij, wyczyść turbo i deptaj trochę po gazie
adadur Opublikowano 22 Maja 2009 Opublikowano 22 Maja 2009 I takie pytanie teoretyczne dla poszerzenia własnej wiedzy: Skoro turbo dmucha ponad norme dlaczego jest to odczuwalne brakiem mocy a nie jej nadmiarem:) Bo rozumiem ze ma idelanie dmuchac z mapa... ona dmucha ponad normę tóż przed przeładowaniem strażnikiem jest m.in. N75 który w zdrowym silniku pracuje dość płynnie ale jak kierownice sa zapieczone zaworek ten zaczyna ostro pracować i notorycznie przesterowuje by pełnić funkcję regulacyjną Padnięte N75 są najczęście wynikiem pracy o takim charakterze. a tu tak dla ciekawości warto zerknąć: http://www.a4-klub.pl/smf/odp_b5_afn_jak_podlaczyc_przewody_podcisnieniowe-t78888.0.html;msg899226#msg899226
Mk-Mateusz Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Opublikowano 23 Maja 2009 czyli nie kierownice tylko N75??? dzis rozłozyłem wszysto, zaczełem machac sztanga za pomoca klucza około 200razy, polewajac dodatkowo Wd40.... obserwacja sztangi... pracuje jak zwykle... po przejechaniu sie, rozpedzajac auto na trzecim biegu, odcieło go przy 4000x obrotow... no i tryb awaryjny... przegladajac BS11 to n75 pracuje w zakresie cisnien od 969 do 1180 przełaczjac sie miedzy 0.0 a 99.6
spanky Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 w takim przypadku rozruszanie tego recznie moze pomoc ale na bardzo krotka chwile ... i to tez nie zawsze ...
odzim Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 Stawiam na N75 jednak. ja bym go podmienil i sprawdzili w ten sposób ale one naprawdę bardzo rzadko w vnt leca panowie jak ktos rozkladal turbo choć raz to wie ze lanie wd 40 to marnowanie tego środka , machanie kluczem tez nie jest wskazane niszczymy membranę w gruszce , jedyny w miarę dobry pomysł to odkręcić dwie śrubki od mocowania gruchy na turbinie, tak zeby można bylo cala gruszka w gore i w dol ruszać ,można naprawdę pozadnie rozruszać kierownice i to z wyczuciem reką , a potem przykręcić gruchę ,auto popalowac na drodze i pomoże na jakiś czas , :>
Wihajster Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 Stawiam na N75 jednak. panowie w tych autach N75 pada rzadziej niz wygrana w lotto
odzim Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 panowie w tych autach N75 pada rzadziej niz wygrana w lotto popieram w 100%, co innego w autach z turbina z zaworem upustowym (westgate)
spanky Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 czyszczenie ... [dla swietego spokoju mozna podmienic N75] ale marne szanse na uleczenie ...
Mk-Mateusz Opublikowano 24 Maja 2009 Autor Opublikowano 24 Maja 2009 macie racje koledzy.... czyszczenie... podmieniłem n75 i to samo...eh...ciśnie to 2600... dla mnie dziwne to jest i nierozumiem teoretycznie dlaczego sztanga pracuje w BS11 i zwieksza cisnienie a nie radzi sobie podczas jazdy samochodem skoro na postoju w BS pracuje płynnie...
odzim Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 macie racje koledzy.... czyszczenie... podmieniłem n75 i to samo...eh...ciśnie to 2600... dla mnie dziwne to jest i nierozumiem teoretycznie dlaczego sztanga pracuje w BS11 i zwieksza cisnienie a nie radzi sobie podczas jazdy samochodem skoro na postoju w BS pracuje płynnie... bo tam to sie dzieje dynamicznie a nie jak w bs i tak dokonca nie wiesz czy w bs idzie całkowicie na dol w pelnym zakresie
Mk-Mateusz Opublikowano 24 Maja 2009 Autor Opublikowano 24 Maja 2009 no włanie...a czy jest ktos w stanie, zna ktos jakie sa te zakresy w BS? bo ogoladajac logi na forum widze ze kazdy silnik napewo ma inaczej... niestety nie znalazłem zadnych informacji na tema temat...
odzim Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 zrób tak jak ci napisalem, rozruszaj recznie kierownice odkrecajac gruche od turbiny ,ruszajaac sztanga z cala grucha po takim rozruszaniu bedziesz mógł na jakis czas odlozyc czyszczenie turbiny , zrobilem u brata tak w ajmie i smiga juz 3 mc i jest spoko ,a nie mógl prawie juz na 4 biegu 2500 przekraczac
nwgienek Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 Bardzo podobnie wyglądały logi kolegi w skodzie ASV problem leżał po stronie skorodowanej gruchy! zreszta jak byś ją odkręcał w celu rozruszania kierownic to od razu ją sprawdź
odzim Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 Bardzo podobnie wyglądały logi kolegi w skodzie ASV problem leżał po stronie skorodowanej gruchy! zreszta jak byś ją odkręcał w celu rozruszania kierownic to od razu ją sprawdź skoda ma gruche do dolu i dlatego rdzewieje, w audi i passacie (silnki wzdłuż) takie rzeczy sie nie dzieja , zreszta gruche sie odkreca ale nie rozpinasz od cięgła na turbinie sztangi bo pozniej ciezko jest je zalozyc choc tak tez mozna zrobic .
Mk-Mateusz Opublikowano 30 Maja 2009 Autor Opublikowano 30 Maja 2009 Witam Ponownie:) Turbina po czyszczeniu... z rozkrecaniem nie było tak zle:) a czyszczenie to banał... Wklejam logi po procesie czyszczenia:) Turbina: Przepływomierz: I Kilka pytań 1) Szkoda ze nie zrobilem grupy 008 bo widac ze cos sie zle dzieje w gornych partiach obrotów z przepływka. Jak myslicie? Takie obiawy to zabrudzenia do czyszczenia czy konczy sie przepływka? Filtr zmieniany ok 13tys temu, ostanio przedmuchałem go na kompresorze... niedługo zbliza sie wymiana.... 2) Prosze o ocenie turbiny po czyszeniu. 3) Prosze o ocenie pracy zaworka N75. W obecnej chwili mam 3 takie. Teraz zamontowany jest N18 (mam jescze N75 od innego auta,ale jakos ten ładniej wygladał to zamontowałem ten). Planuje wrócic do swojego N75 który ponoć jest lepszy od tych? Zaczyja sie od 1J0 czy jakos tak.... Widac ze ten zaworek zachowuje sie poprawnie czy cos nie jest w porzadku. 4) W BS 11 N75 pracuje w zakresie od 948 do 1224. Taki jest limit przestawienia kierownic w tym silniku AJM? 5) Auto nie bierze jakos specjalnie oleju, mysle ze od max do min na 15tys... Nie kopci na niebiesko. Turbina jednak ma luz wzdłuzny i poprzeczny. Pozatym jest w niej wszysko OK (wirniki itp). Nie cchabym doprowadzic do sytuacji zeby puscila olej, da sie to jakos ocenic po logach czy cos? I czy to sie stanie jakos nagle czy poprstu bedzie brac coraz wiecej oleju? Bo wszysko na bierzaco kontroluje... a nie chche jej narazie regenrowac, musze narazie zmienic sprzegło itp....
odzim Opublikowano 30 Maja 2009 Opublikowano 30 Maja 2009 ale wyjmowałes w koncu turbine , zrob pelne logi wszystko , widac ze jest ok tylko mogla by troszke szybciej sie zbierac , moze kata juz masz zapchanego ja bym wyciagnał srodek z puchy po kacie , co do filtra to wymien go i dopiero zrob logi , czekamy na pelny zestawik logow, imm mierzy całkiem dobrze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się