robert87 Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 Panowie pomozcie ubywa mi plyn chlodniczy z ukladu...duzo czytalem i poczatkowo myslalem ze to ta nieszczesna uszczelka pod glowica ale tak plyn nie czuc spalinami nie ma bialej mazi w oleju; nie syczy jak odkrecam nakretke z nagrzanym plynem chlodniczym w zbiorniku... nie kapie mi woda z rury itd wiec zaczalem szukac wycieku no i znalazlem.....poci mi sie przy czujniku temperatury g62 w bloku silnika. mam juz oring tylko teraz kolejny problem jak oproznic blok silnika z plynu tak a zebym mogl go ponownie wykorzystac. odpiecie rury pod chlodnica nie oprozni calego ukladu bo ujdzie z chlodnicy ale zostane plyn w bloku;/ powiedzcie jak sie z tym uporac. pozdr i czekam na odpowiedz [br]Dopisany: 23 Maj 2009, 10:34_________________________________________________aha no i jeszczee jedno czy da sie w ajm wyjac alternator bez robierania przodu bo najprawdopodobniej siada mi lozysko w nim pozdr
Musashi Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 1. spuszczonego płynu chlodzacego nie używa się ponownie 2. alternator demontujesz bez zadnego problemu, bez odsuwania pasa przedniego
Daimos Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 Zobacz też czy nie jest pęknięty plastikowy króciec z tyłu głowicy od którego idzie wąż do nagrzewnicy, częsta usterka w tych silnikach.
gzrybol Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 Zobacz czy pompa "wody " nie puszcza, wymieniałeś przy rozrządzie? jak nie to bym tam przyczyny szukał.
robert87 Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Opublikowano 25 Maja 2009 rozrzad mialem wymieniany jakies 20tys km temu rowniez z pompa wody wiec to raczej bym wykluczal. no nic narazie znalazlem ze z pod czujnika mi sie poci jak to zlikwiduje i nie ustapi to bede szukal dalej
viktor098 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Opublikowano 28 Czerwca 2009 odkrecasz termostat wyciagasz go i plyn schodzi z silnika
wesz82 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Opublikowano 28 Czerwca 2009 odkrecasz termostat wyciagasz go i plyn schodzi z silnika Nie do końca spuścisz w ten sposób,ja może i prymitywnie ale porządnie dmuchnąłem parę razy w zbiorniczek płynu wyrównawczego Tak jak pisze Daimos sprawdź plastikowy króciec na którym znajduje się czujnik.
Mk-Mateusz Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 ja wymieniłem czujnik bez spuszczania płynu, wylecialo go z czujnika ok pol litra, podkladajac pod niego mała miseczke... u mnie sie pocił az raz wypadł mialem źle załozona zawleczeke, od gory zamiast od dolu:)
domelq Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 owszem, nigdy nie spuścisz do końca płynu. Coś tam zawsze zostanie. Możesz próbować przedmuchać tak jak wyżej radził wesz82
Mk-Mateusz Opublikowano 29 Czerwca 2009 Opublikowano 29 Czerwca 2009 Zobacz też czy nie jest pęknięty plastikowy króciec z tyłu głowicy od którego idzie wąż do nagrzewnicy, częsta usterka w tych silnikach. nie ma ktos ze zdjeciem tego, bo wiele slysząłem o NIM ale nie wiem gdzie to jest:) obecnie tez mam wyciek, ale chyba z termostatu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się