slodki79 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 ps. uzywal moze ktos z was dodatku do paliwa STP do czyszczenia wtryskiwaczy w dieslu?? Ja klego sobie dolewam co 5tyś. no i powiem że silnik równiej pracuje i lepiej pali.Skorzystałem już z 3 opakowań i powiem że robi robote :good:
kazuyaet Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Witam Jest tu mowa o zmianie hamulców na wieksze a jak ma sie do tego pompa hamulcowa(ABS) . Czy we wszystkich dieslach jest taka sama, czy to 1.9 czy 3.0 Pozdrawiam
retrikal Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 ja też oscyluje przy 185Hp.... sam niedawno robiłem taki setup w AVFie, na seryjnych wtryskach wyszlo 185.3hp i 396Nm.... lepiej nastawić się na mniej i być mile zaskoczony, niż nastawiać się na stado koników i się rozczarować... nie napisałeś jaki masz przebieg?? pewnie oscyluje w granicach 200tysi więc jeśli będziesz to robił u renomowanego tunera to na pewno dmuchną na tyle na ile się da, a nie na tyle ile byś chciał....
Blanko Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2009 ja też oscyluje przy 185Hp.... sam niedawno robiłem taki setup w AVFie, na seryjnych wtryskach wyszlo 185.3hp i 396Nm.... na seryjnym sprzegle masz prawie 400nm?? i jak wrazenia z jazdy przy takiej mocy. orientujesz sie moze jakie ma przyspieszenia twoja b6?
retrikal Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 tak mam seryjne sprzęgło i póki co jest ok....robiąc moda liczę się z możliwością jego wymiany, ale póki co jest ok! wrażenia z jazdy bezcenne :> ale to jeszcze nie jest duża moc nie jeszcze nie miałem okazji zmierzyć tego w przybliżeniu, ale pamiętaj to nie liczby jeżdżą !!
Jarol Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 AVF ma dużo wieksze i mocniejsze sprzegło niż AWX. [br]Dopisany: 17 Sierpień 2009, 20:54_________________________________________________ Witam Jest tu mowa o zmianie hamulców na wieksze a jak ma sie do tego pompa hamulcowa(ABS) . Czy we wszystkich dieslach jest taka sama, czy to 1.9 czy 3.0 Pozdrawiam Ja mam hamulce z 3,0 TDI. Przód 320mm a tył 288. Pompa jest ori i wszystko działa bardzo dobrze.
retrikal Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 AVF ma dużo wieksze i mocniejsze sprzegło niż AWX. tak też powiedzieli chłopaki z dynosoftu, dzięki czemu moje obawy zostały odłożone na 'jakiś' czas....
Jarol Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 A to 185 km masz na seryjnych gratach czy coś zmieniałeś??
Jarol Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 FMIC + BRD Czyli setup podobny jak bedzie mial Blanko. Niestety AWX ma najczęściej słabsze pompki niż AVF ale zobaczymy co z tego wyjdzie. Ja bede w moim też za niedługo korekte robił na gratach BRD+AL+DualSMIC. Zobacze co z tego wyjdzie
retrikal Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 no wszystko to indywidualna sprawa jednostki napędowej.... przede mną chłopaki robili identyczny setup, też w AVFie i też bez pompek i wyszło 193Hp, a więc nigdy do końca nie wiadomo... u mnie jeśli będzie następny mod (oprócz hamulców) to prędzej chłodniczka oleju zawita niż pompki...podobne koszta, a chyba jednak bardziej się przyda niż kilka kucyków więcej...
Jarol Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Nad chlodnicą oleju też myśle bo przydaje się bardzo do jazdy z dużą prędkościa po autostradach. Ale mocniejsze hamulce do takiej jazdy to już konieczność.
retrikal Opublikowano 17 Sierpnia 2009 Opublikowano 17 Sierpnia 2009 o to właśnie chodzi... ponieważ dużo km robię z większymi prędkościami bardziej przyda się chłodnica oleju, bo mocy już wystarczy, aby się rozpędzić... do tego jeszcze hamulce obowiązkowo, żeby jakoś się zatrzymać... :>
Blanko Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2009 jestem ciekawy czy przy mocy 185km zejde duzo ponizej 8s 0-100km/h teraz jest 165km i ok 8.5s 0-100km/h (z wlaczonym esp, opony 225/17) Jorol jakim cudem ty masz tylko 7.14 przy 180km?
Jarol Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Mierzyłem G-techem auto kilka razy i czasy do 96km/h wychodziły w okolicach 7,3-7,6s raz udało mi się zrobić 7,14s ale nie wiem czy ten pomiar można uznać za wiarygodny. Myśle że taki realny wynik przy 180km to 7,5-7,6s do 100km/h. Przy 200km pewnie wyjdzie w granicach 7s. Dodam jeszcze tylko że mierzyłem tym samym urządzeniem seryjne A4 AWX Avant i wychodziły czasy 9,4-9,6 od 0 do 96km/h.
Blanko Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2009 a ile wazy twoja a4? byles moze na wadze samochodowej? osiagi masz niezle wrzuc kiedy jakis filmik jak bedziesz mogl, bede mial porownanie do swojego
Jarol Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Mam film troszke na nim auto sie zlizgalo na 1 biegu ale i tak czas był niezły wyszło 7,9s do 100. http://www.fotosik.pl/video/6ee29add67b034f1.html http://www.fotosik.pl/video/66aa370901d425ff.html Pierwszy jest z kontrolą trakcji a drugi bez. Czasy podobne bo na tej samej ulicy ktora ma nie za dobrą przyczepność. Musze kiedyś zrobić lepszy filmik na drodze gdzie jest dobra przyczepność.
GRazny Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 jakbym nie widział tematu to pomyślałbym że to dobre 2,5 tdi...
Blanko Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2009 a tak na ta chwile chodzi moj awx
Piotrek98igo Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Jarol z filmikow wychodzi dobre ponad 8s ogolnie szalu nie widze jak na 180km
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się