Blystek Opublikowano 30 Maja 2009 Opublikowano 30 Maja 2009 Witam wszystkich zaineteresowanych. Koncza mi sie powoli tarcze i myśle nad ulepszeniem swoich hamulcow. Obecnie sa oryginalne tarcze(od nowosci) i klocki trw. Ale ten zestaw nie sprawdza sie przy mojej technice jazdy. Oczekuje od hamulcow tego aby byly wstanie skutecznie zwolnic auto z 200km/h do 90km/h(predkość Tir-a który rozpoczyna wyprzedzanie innego tira na autostradzie). Jest kilka watkow dotyczacych hamolcow ale wiekszosc postow ogranicza sie do opini typu" Ja mam zestaw Ate i jest OK" co tzn OK?? Napiszcie jaki sposob macie jazdy i jak zachowuja sie wasze zestawy. Moje wnioski z forum: Ferodo i Zimmermann maja najmniej negatywnych opinii. Co wy o tym sadziice??
rtocki Opublikowano 30 Maja 2009 Opublikowano 30 Maja 2009 Przede wszystkim swap na 312 mm (o ile wciąż masz jeszcze serię 288), w b6 jest o wiele łatwiej kupić jarzma Tarcze hmm?, ja dopiero co założyłem Zimmermanny sport ale po 500 km to jeszcze niewiele można powiedzieć a wymagania mam podobne do Twoich.
franio Opublikowano 30 Maja 2009 Opublikowano 30 Maja 2009 i tylko na temat tych dwóch firm mamy się wypowiadać?
Jarol Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 Zmień hamulce na wieksze. Ja mam przód 320 i tył 288 do tego klocek Ferodo i tarcza Bosch i bez problemu moge wyhamować auto z 200km/h. Do jazdy po autostradzie z dużą prędkością gdzie hamujemy nie za często ale za to z dużych prędkości spokojnie to wystarcza i nie ma potrzeby stosowania dużo droższych sportowych klocków i tarcz.
Blystek Opublikowano 31 Maja 2009 Autor Opublikowano 31 Maja 2009 Przede wszystkim swap na 312 mm (o ile wciąż masz jeszcze serię 288), w b6 jest o wiele łatwiej kupić jarzma Tarcze hmm?, ja dopiero co założyłem Zimmermanny sport ale po 500 km to jeszcze niewiele można powiedzieć a wymagania mam podobne do Twoich. Bardzo chetnie poznam twoja opinie, bo taki zestaw chodził mi po glowie. A jakie zastosowałeś klocki?? Napisz proszę czy perforacja tarcz nie wpłyneła na komfort jazdy(tj. hałas podczas hamowania, może mikro drgania itp.)
Cristoforo Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 tracze nawiercane i nacinane zawsze będą głosniejsze swap na 312mm i dobry klocek np. ferodo DS i tarcza gładka ZM wymiana płynu hamulcowego na nowy spr. tłoczków, przesmarowanie prowadnic lub nawet ich wymiana spr. przewodów hamulcowym i bardzo ważne wymiana tylnych tarcz i klocków też!!!!!!!!!!!!!!!!!!! żęby było to skuteczne bo wprzeciwnym razie przód bedzie za duzo na siebie brał i auto bedzie nurkować jak świnia
Blystek Opublikowano 31 Maja 2009 Autor Opublikowano 31 Maja 2009 i tylko na temat tych dwóch firm mamy się wypowiadać? Oczywiście, że możesz sie wypowiadać na temat innych producentów. Bardzo chetnie poznam wszystkie opinie na temat zestawów hamolcowych ze"średniej półki cenowej" ale opinie która da jasny obraz laikowi podczas ekspoatacji.
franio Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_tarcze_klocki_prosze_o_pomoc-t68376.0.html
Blystek Opublikowano 31 Maja 2009 Autor Opublikowano 31 Maja 2009 http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_tarcze_klocki_prosze_o_pomoc-t68376.0.html Bardzo fajny watek;) sam go śledze. Ale podkreślam raz jeszcze interesuja mnie wasze doświadczenia z poszczegolnymi producentami, a nie propozycje typu: " tarcze ATE + klocki textar, polecam!! " To brzmi jak akwizycja, a nie uwaga, ktora moze mi pomoc przy doborze wlasciwego zestawu. Brak opisu dlaczego własnie ate. Ja wiem ze Ate przy hamowaniu z 220km/h lubi sie pogiąc jak spodek od puszki Coca-Cola. Piszcie o waszych doswiadczeniach w odniesieniu o sposob jazdy.
Cristoforo Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 to ja Ci na pisze ze swojego doswiadczenia ze tarcze ATE power disc z połaczeniem klocków ATE nie zrobiło na mnie zadnego wrazenia i były kiepsko podczas mocniejszego hamowania ja bede testował swap na 312mm ale tarcza gładka ZM+textar wiec dam znać tył to samo +nowe zaciski i wiele tam pierdół
olorob2 Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 ja wlasnie zastanawiam sie nad ori S4 moge kupic za 800zl wszystko tarcze maja minimalnie wyczuwalny rant i nowe klocki komplet P/l strona i tam wchodzi az 8 klocow
Cristoforo Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 textar lipa 12 tyś km, z czym do ludzi!!! ja śmigam miesiecznie tylko 500km wiec ta lipa mi starczy
rtocki Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 Ja nieco więcej (4-5 tys.) i z premedytacją wybrałem miekkie textary, niż jakieś frezy
Blystek Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2009 A Ja textar lipa 12 tyś km, z czym do ludzi!!! ja śmigam miesiecznie tylko 500km wiec ta lipa mi starczy A Ja smigam 3tys/msc wiec o textarach moge zapomniec...co prawda sa to trasy autostradowe...ale zawsze. A co myslicie o zestawie Zimermann+klocki Ferrodo??[br]Dopisany: 01 Czerwiec 2009, 19:37_________________________________________________ to ja Ci na pisze ze swojego doswiadczenia ze tarcze ATE power disc z połaczeniem klocków ATE nie zrobiło na mnie zadnego wrazenia i były kiepsko podczas mocniejszego hamowania ja bede testował swap na 312mm ale tarcza gładka ZM+textar wiec dam znać tył to samo +nowe zaciski i wiele tam pierdół O takie opinie mi chodziło proszę o wiecej
Dev Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Ferodo DS Performancem + Brembo Serie Oro :good: i nawet nie bedziesz musiał myslec o swap-ie :> :>
krzysiek23 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 ate power disc i klocki ate slabo wychodza w mojej ocenie,na hamowanie z malych predkosci sa ok ale juz przy wiekszych troche sie poca i tylko 110ps,porownuje tu do mojego zestawu wczesniejszego ori tarcze gladkie,ktore juz byly na wykonczeniu i klocki przod trw -tyl lukas gdzie przy sporym zuzyciu hamowaly bardzo dobrze i bylem bardzo zadowolony,nastepny zestaw bedzie z brembo plus ferpdo zobaczymy jak to sie bedzie spisywalo...milym zaskoczeniem co do ate jest fakt ze na klockach i tarczach zrobilem juz z 35tys.i maja minimalne zuzycie.....a hamuje duzo
rtocki Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Ferodo DS Performancem + Brembo Serie Oro :good: i nawet nie bedziesz musiał myslec o swap-ie :> :> zgadza się, piękny zestaw tylko skarbonki troszkę większej wymaga niestety
kkrawat Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Sprawdzone dwa zestawy - co prawda w poprzedniej B4 ABK Tarcze Lukas i klocki Lukas + nowy płyn Ferodo DOT4 - kicha nie nadaje się ATE Power Disc + klocki Ferodo Premier + nowy płyn FERODO DOT4 - nadaje się to tylko do w miare dynamicznej jazdy na codzień - kilka ostrych hamowań pod rząd i strasznie puchną - jedna tarcza pogieła się dośc mocno Teraz w A4 tarcze seria + klocki Ferodo Premier + nowy płym ATE ( DOT4 ale o podwyższonej temp. wrzenia) - pojedyńcze hamowania spoko ale kilka pod rząd i zestaw pada.... Chyba jednak lepiej wydać troche wiecej i mieć pewność że zahamuje kiedy się chce i jak się chce.. BTW moje następne tarcze to będą na pewno jakieś "sportowe" ale nie ATE PD..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się