Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dobrzy chiptunerzy


adamq

Rekomendowane odpowiedzi

jedz do Marka Staszewskiego i nie przejmuj sie głupimy uwagami

ktos sie na nim kiedys przejechał i teraz daje takie osądy

ja robiłem u niego kilkanascie aut i wszystkie sprawuja sie poprawnie

nigdy nie zostałem olany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

nigdy nie zostałem olany

musisz być zatem mega twardzielem bo jakoś moich ziomów staszewski olewał... cóż życie :tongue4:[br]Dopisany: 20 Kwiecień 2009, 15:21_________________________________________________

:decayed::naughty:

Może konkrety a nie jakieś głupie miny - jak się ma coś do zarzucenia komuś to sie mówi...Jestem naprawdę zdziwiony- myślałem, że wchodząc tutaj dowiem się czegoś konkretnego, jakiś uwag, spostrzeżeń itp

kupa i tyle, o wiele lepsze i sensowne programy jeżeli chodzi o przebiegi momentu robi nie kto inny jak Rogal, Compoty Czy Ali

tyle w temacie

wszedłeś tutaj i już znasz opinię na ten temat, przeczytaj cały ten temat to sobie wyrobisz zdanie,

możesz tez zadać sobie odrobinę trudu i poprzeglądać dział z wykresami - tez jak jesteś błyskotliwy to będziesz potrafił wyciągnąć wnioski

jeżeli jednak nie będziesz w stanie tego zrobić daj mi znać to wytłumaczę ci łopatologicznie :good:[br]Dopisany: 20 Kwiecień 2009, 15:24_________________________________________________

i co z tym 1.8T odpowie mi ktos?

wpadaj do warszawy

tutaj:

www.unitronic.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowieku - o co Tobie chodzi? Po co od razu obrażać innych - może i jestem błyskotliwy może nie, może przejrzałem różne wykresy może nie - co to ma za znaczenie? Przepraszam, może mieć znaczenie - bo większość wykresów dotyczy "starych" silników, a mnie interesuje wyłącznie nowy silnik CR w nowej A4. Poza tym sam Rogalotti napisał mi, że "nie podejmuje się shamować mojego auta" (cytat), bo nie ma hamowni 4x4 i tyle. Poza tym nikt mi nie musi niczego "łopatologicznie" tłumaczyć, aczkolwiek przyznam się, że nie znam się na przebiegach momentu i mocy w silnikach a jedynie u ludzi...

Pzdr

Ale co ty do Rogala ciągle pijesz? Przecież napisałem, że Compsporty robią lepsze programy jak i Aligator tez robi lepsze programy i znajdziesz tego potwierdzenie na forum.

Poszukałbyś, popatrzył i może, może wyciągnął byś wnioski. A tak spinasz się za to, że dostałeś ode mnie podprogowy ochrzan za to, że nie zrobiłeś reaserchu :gwizdanie: Człowieku :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

quote author=bobek84 link=topic=9450.msg852117#msg852117 date=1240233565]

i co z tym 1.8T odpowie mi ktos?

wpadaj do warszawy

tutaj:

www.unitronic.pl

Chyba kolega nie zrobił reaserchu lepiej udac sie do compsportu lub jetronika, a tak wogule pozdrawiam :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba kolega nie zrobił reaserchu lepiej udac sie do compsportu lub jetronika

CTV zrób czipa w 1.8T

ja ci podstawię 1.8T z czipem od Exa i staniemy na kresce a może lepiej z rolki, żebyście nie płakali, że startować nie umiecie :decayed:

i zobaczymy który będzie szybszy

mówię o zwykłym czipie nie jakis fmicach, wydechach i 300 koniach, zwykły czip w A4 :decayed:

a tak wogule pozdrawiam

w ogóle to ja tez pozdrawiam - pamiętaj, że dla A4 Klubu obiecałeś zniżki :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem,

przymierzam się do sofciku w BFB. Wstępnie wybrałem Kreatora Mocy http://www.kreatormocy.pl/, ale nie widzę tu żadnych opinii na ich temat :confused4: Ktoś coś słyszał? Na ich stronie widać jak hamują S4 z klubu...

Pozdro

do Rogala masz za daleko???????

Czytałem że benzyn nie robi :confused4:

Poza tym Kreator oferuje coś takiego jak program super sport czyli maksymalne możliwe przyrosty http://www.kreatormocy.pl/index.php?act=ceny . Podjadę do nich, zhamuję auto i zobaczymy co mi zaoferują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjadę do nich, zhamuję auto i zobaczymy co mi zaoferują.

Zaoferują ci nie ich program tylko program napisany zdalnie... (tak, prześlą twój soft seryjny do Krakowa, tam V-Piro z V-techu napisze ci delikatny sofcik i odeślą do kreatora i wgrają)

Jak coś będzie nie tak to znowu wyślą wykres do Krakowa i potem znowu czekanie aż V-Piro naniesie poprawki...

więc to wygląda ładnie tylko od strony marketingowej, z prawdziwym strojeniem nie ma to nic wspólnego :gwizdanie:

[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2009, 10:14_________________________________________________

Mnie nie przekonują jednak wykresy ze starszych silników

czytając twoje wypowiedzi trudno mi oprzeć się wrażeniu, że pojęcie o tuningu masz mierne...[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2009, 10:16_________________________________________________

A tak w ogóle to dzięki za radę

Jaką radę? Przejrzałem wszystkie twoje posty i nigdzie nie pytałeś się do kogo jechać na soft, więc za co dziękujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjadę do nich, zhamuję auto i zobaczymy co mi zaoferują.

Zaoferują ci nie ich program tylko program napisany zdalnie... (tak, prześlą twój soft seryjny do Krakowa, tam V-Piro z V-techu napisze ci delikatny sofcik i odeślą do kreatora i wgrają)

Jak coś będzie nie tak to znowu wyślą wykres do Krakowa i potem znowu czekanie aż V-Piro naniesie poprawki...

więc to wygląda ładnie tylko od strony marketingowej, z prawdziwym strojeniem nie ma to nic wspólnego :gwizdanie:

A czemu tak uważasz? Masz jakieś dośwadczenia z tą firmą? Podobno robią to na miejscu w 3 godziny, więc nie sądzę żeby coś gdzieś wysyłali. A może by się wypowiedział kolega - klubowicz od S4 z filmiku....?

BTW jak "przekonać" Rogala żeby zrobił Pb?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu tak uważasz? Masz jakieś dośwadczenia z tą firmą? Podobno robią to na miejscu w 3 godziny, więc nie sądzę żeby coś gdzieś wysyłali. A może by się wypowiedział kolega - klubowicz od S4 z filmiku....?

Ja nie uważam. Ja to wiem. Ja nie wypowiadam się na tematy tunerów jeżeli nie mam empirycznej wiedzy na ten temat.[br]Dopisany: 21 Kwiecień 2009, 10:47_________________________________________________

A może by się wypowiedział kolega - klubowicz od S4 z filmiku....?

Malik hamował tam auto...i tylko hamował a nie robił soft. A to jest różnica :wink4: Zgodzisz się ze mną ?? :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu tak uważasz? Masz jakieś dośwadczenia z tą firmą? Podobno robią to na miejscu w 3 godziny, więc nie sądzę żeby coś gdzieś wysyłali. A może by się wypowiedział kolega - klubowicz od S4 z filmiku....?

Ja nie uważam. Ja to wiem. Ja nie wypowiadam się na tematy tunerów jeżeli nie mam empirycznej wiedzy na ten temat.

Ok rozumiem, ale skoro V-tech pisze tak dobre programy:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/83104db2d44ae271.html

to czemu nie skorzystać nie jadąc do Kraka?

Ew rozumiem że zostaje mi tylko Unitronic :confused4: z którym nie mam dobrych doświadczeń i raczej się na ponowną wizytę tam nie zdecyduję.

A co z tym Rogalem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok rozumiem, ale skoro V-tech pisze tak dobre programy:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/83104db2d44ae271.html

to czemu nie skorzystać nie jadąc do Kraka?

jak już chcesz jechac do kraka to jedź do compsportów

z bfb powinno byc 200 koni be kata [br]Dopisany: 21 Kwiecień 2009, 11:30_________________________________________________

Ew rozumiem że zostaje mi tylko Unitronic :confused4

możesz podjechać na gotowca w VTG :kox::naughty: :naughty: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu tak uważasz? Masz jakieś dośwadczenia z tą firmą? Podobno robią to na miejscu w 3 godziny, więc nie sądzę żeby coś gdzieś wysyłali.

Uwierz ze wysyłaja i program pisze V-Piro :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, ale skoro NIE chcę jechać do Kraka to mogę kupić program V-techa u Kreatora tak?

Szkoda że VTG nie podaje na swojej stronce żadnych danych nt tych gotowców :confused4: Coś wiadomo co można wyciągnąć u nich z BFB?

widziałem wykres na 187KM i 275Nm z bardzo lajtowym przebiegiem momentu

jak nie chcesz nadwyrężać sprzęgła to można rozważyć VTG

napewno gotowiec z VTG lepszy niż soft VałTekA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę nadwyrężać sprzęgła, autem na codzień jeździ moja żona :>. Chodzi o to że ja też czasem nim jeżdżę i jak przesiadam się z eSy to czegoś mi brakuje :mysli:

A swoją drogą to V-tech z tego 1.8T 150KM wyciągnął 185KM i 285 Nm :notworthy: więc nieźle. Ten VTG wygląda słabiej, ale rozumiem że to dlatego że to gotowiec, a tamten pisany pod konkretne auto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A swoją drogą to V-tech z tego 1.8T 150KM wyciągnął 185KM i 285 Nm :notworthy: więc nieźle. Ten VTG wygląda słabiej, ale rozumiem że to dlatego że to gotowiec, a tamten pisany pod konkretne auto?

czipy w większości to gotowce :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kreator to nawet shamowac dobrze nie umie, kiedys pojechalem tam swoim Volvo, 280ps/450Nm, skonczyli hamowac jakos imedzy 4 a 5t obrotow, pytam dlaczego a oni na to ze moment juz spadl to nie bylo sensu krecic wyzej :D hehehe, powiedzialem ok, moment spadl ale moc szla w gore, czemu wiec przestaliscie hamowac? w opdowiedzi uslyszalem "nastepne hamowanie masz za darmo" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...