mikolaj85 3 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Nie wie ktoś, czy jest teraz na jakimś forum zapis grupowy do Rogala? Sprawdz na forum golfa, 10 dni temu jak szukałem to były zapisy do Rogala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog 21 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Chodź Ci zrobię w garażu, mam akurat ze sobą parę kluczy... Człowieku, co ty mówisz? Szukasz kogoś kto Ci zrobi 200 koni a jakie będą tego konsekwencje? Masz coś zmienione? typu turbo, fmic, pompki? Jeśli nie, to zapomnij i 'zdrowych 200 koniach' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KENOiX 0 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 wydaje mi się że koledze właśnie chodziło o to kto mu zrobi całą mechaniczna stronę, pomoże załatwić części itp. więc młody nie unoś się tak tylko pomóż koledze. poszukaj na forum kto robił takie mody (może w twojej okolicy) jak będzie miał czas pewno chętnie Ci pomoże. Jest sporo tematów o modyfikacjach jeżeli masz jakieś zdolności manualne możesz część zrobić sam. Możesz też udać się do jakiegoś polecanego tunera na forum. Części to nie problem (no może poza pompkami). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Chodź Ci zrobię w garażu, mam akurat ze sobą parę kluczy... Człowieku, co ty mówisz? Szukasz kogoś kto Ci zrobi 200 koni a jakie będą tego konsekwencje? Masz coś zmienione? typu turbo, fmic, pompki? Jeśli nie, to zapomnij i 'zdrowych 200 koniach' nie duś się bo to nie jest pytanie do ciebie tylko do prawdziwych fachowców z branży,z kluczami to sobie moc podnieś w rowerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog 21 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 Chodź Ci zrobię w garażu, mam akurat ze sobą parę kluczy... Człowieku, co ty mówisz? Szukasz kogoś kto Ci zrobi 200 koni a jakie będą tego konsekwencje? Masz coś zmienione? typu turbo, fmic, pompki? Jeśli nie, to zapomnij i 'zdrowych 200 koniach' nie duś się bo to nie jest pytanie do ciebie tylko do prawdziwych fachowców z branży,z kluczami to sobie moc podnieś w rowerze To ty się nie duś tylko lepiej precyzuj pytania... Jak byś napisał, że chcesz wymienić części typu turbo, fmic, pompki to by było wszystko oczywiste, a jak pytasz, kto mi zrobi 200 koni to się przygotuj też na głupie odpowiedzi... Jak byś przeczytał trochę chociaż tego wątku to byś wiedział, że Rogal ma najlepszą opinie, ale to wszystko zależy od rejonu w którym mieszkasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Chodź Ci zrobię w garażu, mam akurat ze sobą parę kluczy... Człowieku, co ty mówisz? Szukasz kogoś kto Ci zrobi 200 koni a jakie będą tego konsekwencje? Masz coś zmienione? typu turbo, fmic, pompki? Jeśli nie, to zapomnij i 'zdrowych 200 koniach' nie duś się bo to nie jest pytanie do ciebie tylko do prawdziwych fachowców z branży,z kluczami to sobie moc podnieś w rowerze To ty się nie duś tylko lepiej precyzuj pytania... Jak byś napisał, że chcesz wymienić części typu turbo, fmic, pompki to by było wszystko oczywiste, a jak pytasz, kto mi zrobi 200 koni to się przygotuj też na głupie odpowiedzi... Jak byś przeczytał trochę chociaż tego wątku to byś wiedział, że Rogal ma najlepszą opinie, ale to wszystko zależy od rejonu w którym mieszkasz. co za kolo...skoro piszę żę częśći NIE MAM,proszę o WYCENĘ,to co to może oznaczać,czytaj ze zrozumieniem a później KŁAP Zgłoś się bezpośrednio do tunera. Marzycieli jest sporo. Nawet u mnie w okolicach był gość, który opowiadał jak to za 3 tysiące będzie miał 200KM w AFNie. _________________________________________________ Nie jesteś marzycielem? Masz poważne plany? OK Poczytaj, popytaj tunerów a nie wchodzisz na wątek w którym dyskutujemy na temat chiptunerów i ŻĄDASZ wyceny (od kogo?), przy okazji obrażając użytkowników tego forum. Nie dziw się, że nie jesteś traktowany poważnie bo tak jak pisałem, bajkopisarzy i marzycieli bez żadnej wiedzy było już wielu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog 21 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 No to masz wycene: Wiekszosc AVFow osiaga wysokie 190/niskie 200 koni po wymianie BRD + fmica I oczywiscie softu. Brd zalezne od zrodla, na allegro mozna dostac za 1000-1200zl bez pewnosci gdzie jezdzila i jak jezdzila, nowa BRD to koszta okolo 4000zl. Fmic, jak pojedziesz do speca (w Warszawie taki jest) to Ci ogarnie profi robote za okolo 2000zl. Zakladajac, ze turbo sobie sam zamontujesz (koszt montazu odpada) Jedziesz do Rogala, soft kosztuje okolo 1100-1200zl lub 900zl jak sie zalapiesz na grupowy chip. Suma sumarum wychodzi - 4300zl na uzywanej turbo - okolo 7000 - 7200zl na nowej turbinie. Czy warto? Moim zdaniem Tak. Na codzien jezdze 130 konnym awx'em i jak raz sie przejechalem kolegi avf'em po zmianie turbo + sofcie (bez fmica) ktore mialo 180 koni to roznica jest ogromna! Chociaz ja bym i tak zaczal od zmiany hamulcow (tak jak ja zrobilem) bo hamulce w a4 nie sa wystarczalne na moce rzedu 200 koni. Moze Ci sie wydawac, ze sa ok ale roznice zauwazysz dopiero po zmianie. 320/288 moim zdaniem wystarcza w 100% Moze byc? Jak nie to dzwon do tunera... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 dzięki mlody_drog myślę że pododołam finansowo,ciekawi mnie jeszcze spalanie,teraz mam 171ps 401Nm i spalanie jest stosunkowo małe,trasa 6.0 miasta 7.2 a na emeryta nie jeżdżę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog 21 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Podobno spalanie maleje jeszcze bo jednak masz większy zapas tej mocy, no chyba że ciśniesz deche co chwilę to wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 a pompki też przydało by się pewnie zapodać od 2.0tdi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog 21 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Pompki można wymienić na AL - są to pompki od silnika 150 konnego ARL. Baaaaardzo ciężko dostać używki w dobrym stanie. Podobno pompki BQ też są bardziej wydajne niż inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 propo fmic,są jakieś zestawy kitowe pod avf a4,wszędzie są fmicki dla 1.8T???????.czy trzeba dobierać wszystko,będę to sam robił i nie wiem co wybrać i jeszcze czy turbo BRD podejdzie bez problemu czy muszę coś przerabiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog 21 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Turbo BRD jest plug and play. Zestawy fmic'owe do avfa oczywiście są! Tylko chińczyki i wszystko na silikonach. Sam u siebie nie długo będę takiego 'gotowca' montował to zdam relację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 Trochę nie ten dział :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog 21 Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Trochę nie ten dział :gwizdanie: Fakt, kończymy, jak chcesz więcej info to na priv. EOT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrf1980 0 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Polecam wszyskim z woj Lubelskiego firme z Tomaszowa Lubelskiego, zajmują się chiptuningiem jak również usuwanie DPF FAP. Sam u nich robiłem modyfikacje, jest to jedna z nielicznych w województwie lubelskim. Minus nie posiadają jeszcze hamowni. Po usunięciu DPF oraz chiptuningu autko odrzyło, silnik 2.0 140KM, według nich autko powinno mieć parametry jak wersja 170KM. Rzeczywiście autko idzie równie dobrze a nawet lepiej, a co najważniejsze mniej spala. Cena nie zawygórowana 1000 zł za wszystko. Przyjechałem około 5-6 tyś km i wszystko jest w porządeczku. Poniżej tel jak by był ktoś zainteresowany 668 14 30 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio 0 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Polecam wszyskim z woj Lubelskiego firme z Tomaszowa Lubelskiego, zajmują się chiptuningiem jak również usuwanie DPF FAP. Sam u nich robiłem modyfikacje, jest to jedna z nielicznych w województwie lubelskim. Minus nie posiadają jeszcze hamowni. Po usunięciu DPF oraz chiptuningu autko odrzyło, silnik 2.0 140KM, według nich autko powinno mieć parametry jak wersja 170KM. Rzeczywiście autko idzie równie dobrze a nawet lepiej, a co najważniejsze mniej spala. Cena nie zawygórowana 1000 zł za wszystko. Przyjechałem około 5-6 tyś km i wszystko jest w porządeczku. Poniżej tel jak by był ktoś zainteresowany 668 14 30 40 czlowieku polecasz kogos po 1 aucie??? bez hamowni?? to jak chesz sprawdzic czy wsztyko ok i jak zostal sprawdzony stan auta czyli co mozna i ile mozna logi dynamiczne samochodu przed i po a zreszta co ja bede pisal 1000zl to o wiele za duzo bez hamowni w dodaku czyste ryzyko wogole takie posty powinny byc usuwane odrazu masz wgranego gotowca bo skoro kolesie nie maja hamowini jak sprawdzili czy wsztyko ok jak zachowuje sie auto i czy mozna bylo mu taki a nie inny program wgrac dymienie itp ja tez wgrywam gotowce chce ktos? zaczipowalem kosiarke sasiada i dziala za***iście skosila juz 300m2 trawinka i zapier.. jak wsciekla i spalanie jej spadlo do 0,2 l na hektar wyczuwalnie ma jakies 200% wiecej mocy idzie rowno nawet w najwieksze trawniki mam dobra katowke wycinam tez dpf'y i wklejam pdf'y polecam telefon kontaktowy na pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Brysio, nie kazdy ktorego "nie znamy" (bo nie lansuje sie w necie) i nie ma hamowni jest zly. Ja np. znam takiego goscia - nie ma go na forach, nie ma hamowni, ale robi dobra robote. Kazdy jakos zaczynal. Rogal robil mi soft w 2.5TDI bez hamowania, i co z tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody_drog 21 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Tune-up ma opinie podobną do Rogala? Bo mam do niego dużo bliżej, a jak zna się na robocie to może tam podjade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Tune-up ma opinie podobną do Rogala? Bo mam do niego dużo bliżej, a jak zna się na robocie to może tam podjade Bedzie Pan zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się