Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dobrzy chiptunerzy


adamq

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

To gdzie najlepiej sie udac na program w B6 1.9 TDI AVF?:

-EcuProject Wrocław

-Dynosoft Katowice

Ktora firma lepsza?

Jedź tam gdzie masz bliżej, zadwolony będziesz z jednej i z drugiej.

jak wyzej. znajomi z czestochowy maja auta od jednego i drugiego:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robił ktoś wirusa w rs-service w Rzeszowie ???

Znacznie lepsza opcja z prawdziwą hamownią... polecam: Fabryka-Mocy Rzeszów | Facebook

Tak tylko 1000 zł a 1400 zł to jest trochę różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robił ktoś wirusa w rs-service w Rzeszowie ???

Znacznie lepsza opcja z prawdziwą hamownią... polecam: Fabryka-Mocy Rzeszów | Facebook

Tak tylko 1000 zł a 1400 zł to jest trochę różnica.

no tak ale czasem 400 zł a pozniej nie wydajesz na remonty:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robił ktoś wirusa w rs-service w Rzeszowie ???

Znacznie lepsza opcja z prawdziwą hamownią... polecam: Fabryka-Mocy Rzeszów | Facebook

Tak tylko 1000 zł a 1400 zł to jest trochę różnica.

no tak ale czasem 400 zł a pozniej nie wydajesz na remonty:decayed:

W takim razie stawka rośnie, kilka stron wcześniej ktoś pisał ze przystępna cena u dobrego tunera waha się pomiędzy 600 a 1000 zł, teraz widzę 1400.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko zalezy jaki rejon polski... czasem leszek w szopie Ceni sie 1500 i zrobi badziew a czasem ktos kto ogarnia zrobi za 900 zł:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robił ktoś wirusa w rs-service w Rzeszowie ???

Znacznie lepsza opcja z prawdziwą hamownią... polecam: Fabryka-Mocy Rzeszów | Facebook

Tak tylko 1000 zł a 1400 zł to jest trochę różnica.

no tak ale czasem 400 zł a pozniej nie wydajesz na remonty:decayed:

W takim razie stawka rośnie, kilka stron wcześniej ktoś pisał ze przystępna cena u dobrego tunera waha się pomiędzy 600 a 1000 zł, teraz widzę 1400.

Jak chcesz tanio to mam gościa który sprubuje Ci wgrać jakiegoś klona z neta za 50zł. :naughty: tylko wiedz że jak się komp zwiesi przy wgrywamiu to on już nie potrafi tego ogarną :whistling: Trochę te jego klony dymią i walą po korbach , czasami zdarza się że doładowanie skacze albo przytopi tłoka ... ale seryjne auta wciąga nosem i jest tanio :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo siedzibę maja salonie Vw obstawiam ze w Lublinie w Fabryce taniej ...

Dokładnie tak :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o to żeby było mega tanio, kwota 1000 zł mnie zadowala.... zależy mi na bezpieczeństwie silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jedz do Aligatora do Katowic DYNOSOFT - chiptuning by Aligator - TDI TFSI JTD CDI CDTI DCI HDI TDCI i-CTDI CRD CRDI TDI D5 1.8T Katowice silniki diesel oraz benzynowe albo do Warszawy do Rogala CHIPTUNING R-Performance albo do Otwocka do Spanky od nas z forum tam będziesz miał najtaniej ale musisz doliczyć paliwo na dojazd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisze tak, mialem do tej pory 3 turbodiesle, każdy robiony w innej firmie pierwsze A3 TDI robione u Aligatora (byłem bardzo zadowolony) , później A4 AJM z tubo AWx robiłem u Spankyego (byłem mega zadowolony - najlepszy stosunek ceny do jakości) a teraz mam Xsare HDI (na simenscie którą mało kto w polske chipuje) która robiłem w Goodhope ..Szczerze polecam wszystkie 3 :) .. Ale jakbym mial robić kolejnego TDI pojechał bym do Spankyego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Policz sobie najpierw jaki jest koszt chipa w stosunku do kosztów tego co może Ci się w dieslu popsuć:

1) koło dwumasowe + sprzęgło: 3000 z robotą,

2) turbo : 2400 z robotą,

3) remont silnika: +-6000zł z robocizną

Jeżeli soft będzie do bani to każde z tych elementów będzie dostawało bardziej po d*pie. Teraz porównaj sobie tą różnicę w wysokości 200-300 zł na programie, w stosunku do potencjalnych ~12000 jeśli będziesz za chwile miał to wszystko do roboty. Dolicz sobie jeszcze paliwo na dojazd do tunera żeby kalkulacja była bardziej pełna :)

Zacznijmy od tego ze dobry chiptuner niesprawnego auta nie będzie robił. Jeżeli po diagnostyce stwierdzi że auto jest w agonalnym stanie to skasuje tylko za swój stracony czas na stwierdzeniu co jest nie tak. Właściciela auta poinformuje żeby wrócił wcześniej naprawiając to co jest wyeksploatowane, albo zmienił auto.

Masa osób nawet nie zdaje sobie sprawy jakim trupem na co dzień się porusza :)

Generalnie jeśli chipowac u byle kogo, to lepiej nie robić tego wcale:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet sobie sprawy nie zdajecie ile ludzi ma wgrany kiepski program w swoich samochodach, większość nawet o tym nie wie i jeździ w cholerę kilometrów. Poczciwego tdika ciężko dobić nawet głębem dymu za autem! Bardziej liczyłbym się z ogromnych obciążeniem seryjnej turbosprężarki po wirusie, na którym i tak będzie przeładowywać. Nieraz widziałem jak robi się soft w dużych słynnych firmach w dolnośląskim, osobiście jeśli miałbym wybierać pojechałbym do osoby która się zna (np. spanky bądź anderllh), niekoniecznie ma firmę tuningową i która faktycznie zadba o diagnostykę przed i po, próby drogowe i szeregi korekt które są wymagane w aucie z budzikiem 300tys km. Niekoniecznie nakręcałbym się kreskami na wykresie, bo wykresem nie jeździ się do sklepu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś zapodać jakiś kontakt (np. e-maila) do Leoparda ze Szczecina?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio znajomy robil program u spanky'go. Dla odmiany cos ze stajni Opla a dokladniej Astra III 1.7CDTI. Na bardzo bezpiecznym sofcie wyszlo +25km i ~50nm. Kolega wczesniej testowal BOX'a ale nie był do końca zadowolony, w jego odczuciu po programie u Macka jedzie duzo lepiej :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio znajomy robil program u spanky'go. Dla odmiany cos ze stajni Opla a dokladniej Astra III 1.7CDTI. Na bardzo bezpiecznym sofcie wyszlo +25km i ~50nm. Kolega wczesniej testowal BOX'a ale nie był do końca zadowolony, w jego odczuciu po programie u Macka jedzie duzo lepiej :naughty:

to było 85 Km czy 100 z 1.7? bo ojciec takie ma 85 i nie ma czym jechac. 50 Nm było by bardzo fajnie odczuwalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...