Wąski 2 Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Mam pytanko co to jest ten bączek czarny?z podciśnieniem ?jeśli jest mokry od oleju co to znaczy?wymiana?czy można wyczyścić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orlikon 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2008 Witam wszystkich! W sobotę w końcu znalazłem czas i zainspirowany tym postem wziąłem się za czyszczenie EGR. Po wyjęciu nie wyglądał najgorzej http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7b8b3293d0f177e9.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5628f0c05a221fe2.html Jednak gdy włożyłem paluch do kolektora to się przeraziłem http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/41bfc90deb922309.html i po jego zdjęciu ukazał mi się taki widok :shocked: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fe8b6586d6cfdd4a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c740ecc1d7fb5027.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7a5cde3907b425dc.html A tyle udało mi się wydłubać http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/62f4a2fbe3170c75.html normalnie przez chwilę nie mogłem uwierzyć - tak jakby ktoś na mazucie jeździł Do tego mam trochę oleju w suszarce i pytanie brzmi skąd to??? - wiem że to temat na inny dział, ale nie chciałem nowego wątku zakładać. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b704c7892d74c3ca.html czy to turbo do regeneracji czy wali z odpowietrzenia silnika??? z góry dzięki za odpowiedź pozdrawiam wszystkich P.S> czyściłem wszystko naftą, płynem do silnika i szczotką do zębów. KOlektor dodatkowo szorowałem szczotką do butelek - abrałem mamie z kuchni Rąk wciąż nie mogę domyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 ja sie podepne do tematu... przy wcisnietym sprzegle i zapietej jedynce czasem lekko szarpie mi autem ... moze to byc przez EGR?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 "Pobaw" się tym sprzęgłem jeszcze bo może to sprzęgło lub koło dwumasowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
topor 1 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 slyszlaem ze wymiana kola dwumasowego to okolo 2 tys zl...:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Razem ze sprzęgłem ma to sens naczęściej i jakies 2,5 tysiaka pyknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cineksik 5 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 przy okazjo podepne się, autko i silnik jak w profilu - przy wymianie rozrządu w serwisie zwrócono mi uwagę na cieknący EGR i konieczność jego wymiany, tu pojawia się moje pytanie: czy wyczyszczenie ów zaworu ma jakiś sens czy odrazu wymieniać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 czyszczenie nic tu nie pomoże - tylko wymiana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Kolego ja czyściłem i tak jak pisze adadur nic to nie dało. Troszkę mniej ale jednak leje cały czas. Na razie jeżdzę ale kiedyś trzeba będzie wymienić bo wszystko cały czas brudne a i oleju troche ucieka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cineksik 5 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 olej kontroluje i nie widze ubytków a problem chcę usunąć bo leje na tą elastyczną złączkę pod spodem i powoduje to szybsze jej zurzycie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alpin 1 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Mam podobny problem cieknie z ERG na ta elastyczną złączke( minimalne slady oleju) za jakiś miesiąc będę robił przegląd w ASO, najprawdopodobnie zlece wymiane ERG . Jak ktoś już wymieniał to ustrojstwo w ASO niech sie podzieli wiedzą na temat kosztów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cineksik 5 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 sam EGR około 700PLN + robocizna nie wiem ile ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
storm37 1 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 nie lepiej samemu wymienic :gwizdanie: EGR 450zł (Wahlera) + koszta robocizny odpadaja pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cineksik 5 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 ... EGR 450zł (Wahlera) ... lepszy chyba EGR pierburga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alpin 1 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Dużo roboty jest z wymianą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cineksik 5 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 w tym wątku masz wszystko opisane, tylko zamiast czyścić wkładasz nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cugar 0 Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Robię mały remont silnika i mam zamiar wyczyścić EGR (220 000 nigdy nie czyszczony), ale gdzies wyczytałem że przy czyszczeniu trzeba wymienić uszczelki. Nie mam dostępu do ASO (najbliżej Kraków, troche daleko) a tam gdzie się zaopatruję w części nie mają tych uszczelek w katalogu. Może ktoś podać numery katalogowe? Typ silnika poczciwy 1Z. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alex181266 0 Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Robię mały remont silnika i mam zamiar wyczyścić EGR (220 000 nigdy nie czyszczony), ale gdzies wyczytałem że przy czyszczeniu trzeba wymienić uszczelki. Nie mam dostępu do ASO (najbliżej Kraków, troche daleko) a tam gdzie się zaopatruję w części nie mają tych uszczelek w katalogu. Może ktoś podać numery katalogowe? Typ silnika poczciwy 1Z. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cugar 0 Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Robię mały remont silnika i mam zamiar wyczyścić EGR (220 000 nigdy nie czyszczony), ale gdzies wyczytałem że przy czyszczeniu trzeba wymienić uszczelki. Nie mam dostępu do ASO (najbliżej Kraków, troche daleko) a tam gdzie się zaopatruję w części nie mają tych uszczelek w katalogu. Może ktoś podać numery katalogowe? Typ silnika poczciwy 1Z. Dzięki :notworthy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rudi 0 Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 A ja założyłem stare i trzyma do dzisiaj. Były ok więc postanowiłem ich nie zmianiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się