skrab 2 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 Ja kiedyś wymieniłem na nowy i po jakimś miechu dalej się pociło Czyli nie ma co wymieniać Jak bym chciał zaślepić od razu błędy będzie łapał Przed wymianą na nowy EGR trzeba byłoby chyba wyczyścić cały dolot (głównie IC) Ja nie wyczyściłem dolotu a później sprzedałem :> :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
comar_pl 0 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 a ma ktos jakis sposob na zapieczone sruby?? nie chce ich poprzekrecac/pourywac a troche ciasno jest... tak samo mam tez problem zeby odkrecic kata od turbo..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrab 2 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 a ma ktos jakis sposob na zapieczone sruby?? nie chce ich poprzekrecac/pourywac a troche ciasno jest... tak samo mam tez problem zeby odkrecic kata od turbo..... Spróbuj polać coca cola tylko orginał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 polecam würtch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marec-ki 0 Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 People jak ktoś ma fotki to niech zapoda PLS bo tak to manual po wuju PS. Czy EGR warto przeczyścić profilaktycznie czy zabierać się za to dopiero jak będą problemy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elvis80 Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Generalnie już wiem co się stało i czemu się pali check engine. Po czyszczeniu poszła mebrama w egr. Teraz trzeba wymienić cały zawór bo nie ma możliwości tego naprawienia. Jak to sprawdziłem. Wyciągam wężyki i zasysam powietrze (dokładnie robił mi to mechanik), ale teraz już wiem jak to sprawdzić i mógł bym to sam zrobić. Sama wymiana to już banał tym bardziej że już wyciągałem do czyszczenia. mi też świeci CHECK ale mam błąd 17912 a na chwilkę obecną nic nie modziłem po prosu wydaje mi się że dolot cały muszę przegrzebać tzn mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marec-ki 0 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Jak będę zaślepiał EGR to wymiana uszczelek na nowe jest zbędna ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elvis80 Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 mój EGR był zawieszony mechanicznie kolega wyciągnął uruchomił i jak na razie CHECK sie nei świeci - oby tak pozostało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sylwek618 0 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 czym konkretnie czyścić egr ?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elvis80 Opublikowano 18 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2011 czym konkretnie czyścić egr ?????? a cholera wie chyba w benzynie....ale mój nie byl zasyfiony ponoć mocno tyle że się zawiesił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinos80 0 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 czym konkretnie czyścić egr ?????? nawet i takowy preparat http://www.olejesamochodowe.com.pl/p/1516,82/stp---spray-do-czyszczenia-gaznika-500ml/ benzyna ekstrakcyjna,rozpuszczalnik itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 1 Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 ja mam pytania: czy cieknacy egr moze byc przyczyna lapania notlaufa na 3 biegu powyzej 4200rpm? w czym pomaga to czyszczenie? jak go czyscic...moczyc calego czy tylko czesciowo?? Prosze o pomoc...przymierzam sie do programu [br]Dopisany: 20 Marzec 2011, 21:29_________________________________________________pomoze ktos?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 a po co go kręcisz powyżej 4200? Cieknący EGR raczej na to nie ma wpływu, szybciej jakieś niedomagania turbo lub mała nieszczelność która przy takim pałowaniu daje o sobie znać. Zrób logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chrzaszcz1 0 Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Kolego ArturB6. Ja osobiście przed czyszczeniem EGR zanurzyłem go na 2 doby w benzynie ekstrakcyjnej. Zanurzony był nie cały, tylko ta część zasyfiona z klapką. Nad lustro benzyny wystawał około 2 cm, czyli ta metalowa część do której podłączony jest czarny, gumowy wężyk podciśnieniowy. Następnie od żony z kuchni "pożyczyłem" sobie twardą szczotkę do mycia butelek i do roboty. Po około 0,5 h zawór był jak nowy. Jedna uwaga - przy operacji tej załóż sobie jakieś gogle bo jak Ci się dostanie ten szlam z benzyną do oka - to normalnie orgazm ) Podobnie postąpiłem z kolektorem dolotowym oraz tą metalową rurką idącą od wydechu do EGR. Na całą operację zarezerwuj sobie około 3-4 l tej benzynki i jakieś 1 - 1,5 h czasu. Pozdrawiam i życzę sukcesów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 1 Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 a po co go kręcisz powyżej 4200? Cieknący EGR raczej na to nie ma wpływu, szybciej jakieś niedomagania turbo lub mała nieszczelność która przy takim pałowaniu daje o sobie znać. Zrób logi sorry ze nie nt. ale jestes kolejny ktory mi to pisze...wiec chyba sobie odpuszcze takie pociagniecia bo do 4200 nie mam nigdy zadnych problemow...i kopa ma jak nalezy Kolego ArturB6. Ja osobiście przed czyszczeniem EGR zanurzyłem go na 2 doby w benzynie ekstrakcyjnej. Zanurzony był nie cały, tylko ta część zasyfiona z klapką. Nad lustro benzyny wystawał około 2 cm, czyli ta metalowa część do której podłączony jest czarny, gumowy wężyk podciśnieniowy. Następnie od żony z kuchni "pożyczyłem" sobie twardą szczotkę do mycia butelek i do roboty. Po około 0,5 h zawór był jak nowy. Jedna uwaga - przy operacji tej załóż sobie jakieś gogle bo jak Ci się dostanie ten szlam z benzyną do oka - to normalnie orgazm ) Podobnie postąpiłem z kolektorem dolotowym oraz tą metalową rurką idącą od wydechu do EGR. Na całą operację zarezerwuj sobie około 3-4 l tej benzynki i jakieś 1 - 1,5 h czasu. Pozdrawiam i życzę sukcesów. dzieki za odp a w jakims rozpuszczalniku tez mozna go pomoczyc?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chrzaszcz1 0 Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 ArturB6, Możesz zastosować rozpuszczalnik ekstrakcyjny - to jest to samo co benzyna ekstrakcyjna. Ja osobiście stosowałem to rozwiązanie i podziałało - więc po co kombinować. Wiem że w tej części górnej zaworu EGR jest membrana podciśnieniowa. Nie wiadomo jak ona zachowa się z aktywniejszym rozpuszczalnikiem typu Nitro, Aceton - jak wejdzie w reakcje może nawet zostać uszkodzona. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blant88 0 Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 ArturB6, Możesz zastosować rozpuszczalnik ekstrakcyjny - to jest to samo co benzyna ekstrakcyjna. Ja osobiście stosowałem to rozwiązanie i podziałało - więc po co kombinować. Wiem że w tej części górnej zaworu EGR jest membrana podciśnieniowa. Nie wiadomo jak ona zachowa się z aktywniejszym rozpuszczalnikiem typu Nitro, Aceton - jak wejdzie w reakcje może nawet zostać uszkodzona. Pozdrawiam ja stosowałem benzyne ekstrakcyjna i drapałem ale ostrożnie bo mozna uszkodzic membrane i bo zabawie wtedy bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 1 Opublikowano 23 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 po niedzieli mam urlop rozbiore obejrze i wtedy bede wiedzial jak sie za to zabrac...zdam rejacje jak mi poszlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julo23 8 Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Kolega właśnie jest po rozmowie z Alim, (Tuner Dynosoft) Przy problemach z EGR zalecił wywalenie tego ustrojstwa i wstawienie rure i modyfikacja softu aby nie wywalał błędu. Koszt na gotowo 250zł Zastanawiam się nad tą operację EGRu Zalety - spokój z tym syfem, wyciekami. Wady - brak klapy gaszącej czyli bardziej szarpnie przy gaszeniu silnika, druga sprawa nieco dłużej sie nagrzewa zimą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azazello 0 Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Wyciągał ktoś EGR w silniku 1Z?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się