ernius 0 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 A może ktoś podać numery uszczelek do B6 avf 2002 rok? Jak się zrobi cieplej to rozbiorę i wyczyszczę łącznie z kolektorem. Można coś zepsuć?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alex181266 0 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 A może ktoś podać numery uszczelek do B6 avf 2002 rok? Jak się zrobi cieplej to rozbiorę i wyczyszczę łącznie z kolektorem. Można coś zepsuć?? ogarnij te tematy: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t41436.0.html;highlight=czyszczenie+egr http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t9455.0.html;highlight=czyszczenie+egr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 Oring jest olejoodporny (pewnie z vitonu) i nie powinno się z nim nic dziać, ale że oring grosze kosztuje to dla pewności lepiej zmienić. Także radzę przyjmować by obligatoryjnie wszystkie uszczelnienia zmieniać - bo przez kilka złociszy możemy ponownie babrać sie przy aucie parę godzin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kroghot 0 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Panowie mam pytanie co to jest na obrazku w białym prostokącie ?? i czy to się jakoś rozbiera do wyczyszczenia czy po prostu walić to do ropy na noc(przyznam że mi się to poci). I w jaki sposób ściągnąć ten wężyk (strzałka biała). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzo-Dzo 0 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 i tak ci sie to będzie pocić - juz to przerabiałem czyściłem i tak dalej , tylko ja to nie do ropy waliłem tylko mialem taki mocny plyn do traktorów odrazu zaczęło dzialac narobilem sie i znowu puszcza :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kroghot 0 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Czyli co lepiej się nie babrać tylko od razu wymienić? Koszt na allegro to 560zł + uszczelki to jest 600pln. A kolektor czyścić czy nie ma sensu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzo-Dzo 0 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 kroghot nie wiem kazdy egr po czasie bedzie puszczał wiedz nie wiem jak ci doradzić ja juz mam przygotowaną rorke zamiast egr-a wystarczy to wywalić i juz po co ci to :-) lepiej zeby do silnika dostawalo sie czyste powietrze a nie spaliny :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kroghot 0 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 No i jestem po czyszczeniu EGR-a ale oczywiście za pięknie być nie może. Człowiek chciał naprawić i popsuł. teraz zapala mi się kontrolna CHECK ENGINE - czy może wie ktoś co mogłem skaszanić i jak to naprawić?? bo generalnie rozbiórka była bardzo prosta aż się dziwie co mogłem zrobić nie tak. Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzo-Dzo 0 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 moze zle podlaczyles przewody podcisnieniowe bo w sumie to tam nic nie idzie schrzanić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kroghot 0 Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 No właśnie przewody podłączyłem tak gdzie mają być zresztą wiele ich nie odłączałem co jest ciekawe. Nie miał nikt z was takiego przypadku?? KOD błędu: 1 Fault Found: 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-10 - - - Intermittent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Skasuj i powinno byc ok. Intermittent = sporadyczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kroghot 0 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Błąd skasowany, zastanawia mnie tylko od czego się pojawił. Zresztą zobaczę czy jeszcze się pojawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykSz 0 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 witam Prosiłbym o uzupełnienie fotostory ze strony 1 ;p chcę tez zerknąć do środka (już ponad 220k przejechane) bo zapewne nikt wcześniej nie zerkał, a kilka zdjęć jest niedostępnych z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kroghot 0 Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Dalej zapala się check engine Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tacim 1 Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Nie na temat ale dawniej w lali też czyściłem EGR i zawsze pisali aby nie był taki zawalony to trzeba autko na trase puścic 4 tysiące obrotów 2 bieg i rura 30 sekund ponoć zapobiega osadzaniu g.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kroghot 0 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Generalnie już wiem co się stało i czemu się pali check engine. Po czyszczeniu poszła mebrama w egr. Teraz trzeba wymienić cały zawór bo nie ma możliwości tego naprawienia. Jak to sprawdziłem. Wyciągam wężyki i zasysam powietrze (dokładnie robił mi to mechanik), ale teraz już wiem jak to sprawdzić i mógł bym to sam zrobić. Sama wymiana to już banał tym bardziej że już wyciągałem do czyszczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzo-Dzo 0 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 olej egr zaslep go i po sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 Panowie zaślepiając egr w AFNie zaślepiełem go przy wejściu do dolotu, co by się stało gdybym zaślepił go przy wejściu tej rurki od kolektora wydechowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamsDH 0 Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Czy moglby ktos podlinkowac fotki od nowa, bo sa niedostepne :-( a czeka mnie czyszczenie EGR'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesu3 1 Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Czy moglby ktos podlinkowac fotki od nowa, bo sa niedostepne :-( a czeka mnie czyszczenie EGR'a Podzielam wypowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się