bania_85 1 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Panowie zabrałem się za czyszczenie EGR i chciałem też ogarnąć kolektor dolotowy, ale na przeszkodzie stanęła chłodniczka spalin. Nie mogę jej odkręcić, ponieważ przeszkadza mi gruszka (czy jak to tam się zwie) od turbiny, a nie chce jej ruszać, żeby nic nie uszkodzić znając moje szczęście Ale jeszcze mam pytanie? Chciałem zaślepić EGR i nie wiem czy mogę, ponieważ do tej chłodniczki dochodzą 2 elastyczne węże w których jest jakiś płyn. Co to za węże i do czego służą. Czy w związku z tym że tam są mogę zaślepić EGR? Zaznaczyłem je na zdjęciu na czerwono. Proszę o pilną pomoc, ponieważ mam rozebrany samochód i chciał bym go już dzisiaj złożyć do kupy z zaślepionym i wyczyszczonym EGR-em Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cougarr2 1 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 panowie jak pozbyć się tej kontrolki !! jak mnie ona wkur..... czyściłem egr, po wyczyszczeniu wywaliło błąd znalazłem dziurkę w membranie wymieniłem na inną. Moja radość kilka km. i znowu ta pomarańczowa blaz się zaświeciła !! możliwe że złożyłem na starych uszczelkach i temu wywala błąd (nieszczelność jakaś ??) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bania_85 1 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 Podepnij Vag-a i sprawdź jakie masz błędy i czy wracają po wykasowaniu. Możesz też od razu sprawdzić działanie EGR i zrobić logi. Na którym kanale możesz go sprawdzić to nie pamiętam. Poczytaj: http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-20-viii-2012-a-12031/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cougarr2 1 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 błąd powraca na 100% bo sam go kasowałem chciałem sprawdzić działanie egr ale mój program jest w jakiejś okrojonej wersji . potem zapodam numer błędu ---------- Post dopisany at 20:35 ---------- Poprzedni post napisany at 17:15 ---------- mam błąd 19586 trzeba coś szukać dalej może gdzieś wężyk przetarty coś czytałem że to może zawór N18 ?? gdzie go szukać w AVB ? ---------- Post dopisany 25-06-2013 at 22:09 ---------- Poprzedni post napisany 20-06-2013 at 20:35 ---------- robiłem test egr. Wychodzi, że winowajcą raczej jest sam egr, coś musiałem uwalić przy czyszczeniu :/ zawór jest ciągle zamknięty i pracuje na czystym powietrzu MAF ponad 400 zarówno w trybie ON jak i OFF dlatego też wywala błąd moje pytanie - czy da się jakoś VAG-iem adaptować tak EGR aby nie wywalał błędu ?? no chyba że ja coś źle rozumiem z tym dziadostwem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bania_85 1 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 mam błąd 19586 trzeba coś szukać dalej może gdzieś wężyk przetarty coś czytałem że to może zawór N18 ?? gdzie go szukać w AVB ? ---------- Post dopisany 25-06-2013 at 22:09 ---------- Poprzedni post napisany 20-06-2013 at 20:35 ---------- robiłem test egr. Wychodzi, że winowajcą raczej jest sam egr, coś musiałem uwalić przy czyszczeniu :/ zawór jest ciągle zamknięty i pracuje na czystym powietrzu MAF ponad 400 zarówno w trybie ON jak i OFF dlatego też wywala błąd moje pytanie - czy da się jakoś VAG-iem adaptować tak EGR aby nie wywalał błędu ?? no chyba że ja coś źle rozumiem z tym dziadostwem. Jak masz możliwość to spróbuj podmienić zawór N18. Tutaj opisali podobny problem - koleś ma nawet taki sam silnik jak ty: 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded-Prośba o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cougarr2 1 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Zdejmujac wężyk z tej większej gruszki czuje ze zasysa, tylko dziwi mnie to jakim cudem to ma otworzyc zawór skoro ja musiałem mocno nacisnac śrubokretem aby to drgnelo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bania_85 1 Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Zdejmujac wężyk z tej większej gruszki czuje ze zasysa, tylko dziwi mnie to jakim cudem to ma otworzyc zawór skoro ja musiałem mocno nacisnac śrubokretem aby to drgnelo Może właśnie zasysa za słabo. Ciężko powiedzieć, bo aż tak dobrze się nie znam. Ja bym zaczął od tego, bo na pewno będzie taniej niż wymienić EGR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cougarr2 1 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 zmalałem taki wpis " weź wężyk podepnij z góry i spróbuj wdmuchnąć tam powietrze nawet ustami jeśli da radę to egr nie trzyma jesli nie da rady to egr sprawny" prawda to ?? sposób prosty ale czy wiarygodny ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciejK 2 Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Czy można poprawić zdjęcia z pierwszego postu?? Chciałbym się za to zabrać ale bez zdjęć ani rusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosik1234 1 Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Coś kolego MaciejK słabo czytałeś temat. Na 3 stronie masz podane linki do zdjęć Murzyna, jego autorstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo82 0 Opublikowano 21 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2023 Cześć. Wiem że temat stary . Czy da radę jakoś uaktualnić o zdjęcia. Chciałbym się za to zabrać, ale ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się