Bart-S Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Witam! Tak się składa że wczoraj podczas parkowania auta w garażu odkryłem pęknięcie idące od słupka a i niestety czeka mnie wymiana szyby czołowej... Oczywiście jest to kolejna okazja do rezania dlatego chciałbym zapytać o możliwość założenia szyby czołowej z elektrycznym ogrzewaniem (czego wcześniej nie miałem). Wyczytałem na forum że można podpiąć kabelki do instalacji która uruchamia ogrzewanie szyby tylnej. Z kolei w katalogu A4 jest info o osobnym włączniku tył/przód. Czy ktoś może mi udzielić informacji jak to było rozwiązane w ori instalacji (mile widziane zdjęcie konsoli - rozumiem że dołożony został jeszcze jeden przycisk, no chyba że ogrzewanie elektryczne zastępuję zwykły nadmuch/rozmrażanie szyby przedniej i wtedy podpina się ją do tego właśnie przycisku ?). Wyprzedzając adminów ...użyłem szukajki i nie znalazłem odpowiedzi
GRazny Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 ciekawe... jutro wstawiam swoją i takiej opcji nie widziałem... zastanawiałem się tylko nad czujnikiem deszczu ale dałem sobie spokój bo lusterko musiałbym szukać...
Rosemeyer Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 kiepsko szukacie chlopaki http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t58796.0.html;highlight=szyba
GRazny Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 kiepsko szukacie chlopaki http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t58796.0.html;highlight=szyba nie no ja ostatnio nie szukałem a temat rzeczywiście kiedyś czytałem - skleroza...
Wihajster Opublikowano 3 Czerwca 2009 Opublikowano 3 Czerwca 2009 wyobrazcie sobie,że jest :gwizdanie: 8E0 845 099 L
Bart-S Opublikowano 3 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2009 Taa L-ka ma oprócz ogrzewania ma jeszcze dodatkowe tłumienie. I występuje w dwóch kodach PR: GG i GM - w ASO nie potrafili mi powiedzieć co to więc wywnioskowałem że to pewnie z czujnikiem deszczu i bez... Generalnie jeśli chodzi o szybki do B6 to wygląda to tak: 8E0 845 099 P [PR-4GH/PR-4GP] (przyciemniana-zielona, klejona, z ciemnym paskiem i okienkiem na numer VIN) - cena 1100zł 8E0 845 099 L [PR-4GG/PR-4GM] (przyciemniana-zielona, klejona, tłumiącam z ciemnym paskiem i okienkiem na numer VIN, ogrzewana) - cena 3000zł 8E0 845 099 J [PR-4GK/PR-4GN] (przyciemniana-zielona, klejona, tłumiącam z ciemnym paskiem i okienkiem na numer VIN) - cena 2000zł 8E0 845 099 G [PR-4GU] (bezbarwna, klejona, tłumiona, z ciemnym paskiem i okienkiem na numer VIN) - cena 2000zł Rosemeyer - dzięki za linka. Czytałem ten wątek. Nie ma tam niestety fotki konsoli która obsługuje elektryczny windshield ani sposobu na ori podłączenie instalacji Chociaż w zasadzie można by się podpiąć do tego tematu aby nie robić bałaganu
GRazny Opublikowano 4 Czerwca 2009 Opublikowano 4 Czerwca 2009 ceny niezłe... tym bardziej że człowiek kupuje zwykłą z zielonym paskiem Sekurit'a a więc oryginał... ze zdrapanymi znaczkami OOOO bo nie wolno im sprzedawać inaczej za jakieś 400zł + wstawienie :gwizdanie:
gaciu Opublikowano 4 Czerwca 2009 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Napisz do uzytkownika kred on ma podgrzewaną przednią szybę i miał nawet problemy ze stykami czy coś takiego. Możliwe, że będzie mógł Ci podesłać jakieś foty jak to wygląda itd. Oczywiście bardzo chętnie zobaczymy to również.[br]Dopisany: 04 Czerwiec 2009, 23:33_________________________________________________Poszukałe informacji w ELSA i oto co znalazłem: Wnioski są następujące: Potrzebny jest moduł A14 - transformator napięcia. Z tego co wiem to znajduje się w podszybiu niedaleko silniczka wycieraczek. Numeru części nie znam ( szukałem, ale nie znalazłem ) Do wejścia B+ transformatora podłączasz napięcie z aku bezpośrednio za głównym bezpiecznikiem -czerwony kalbel 6,0 Do wejścia B- transformatora podłączasz masę z aku - brązowy kabel 6,0 Do wejścia nr 1 transformatora podłączony jest panel klimatronik; dokładnie jego wyjścia C pin nr 8 - biało-zółty kabel 0,5. W oryginalnej instalacji klimatronik z transformatorem połączony jest przez 10-cio pinową, filoetową wtyczkę w lewym słupku A - pin nr 9. Dwa terminale szyby są podłączone do transformatora do wejść + i - poprzez dwupinową wtyczkę - czerwony oraz brązowy kabel 2,5
Bart-S Opublikowano 5 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2009 O to chodziło Dzięki gaciu , zaraz napiszę pw do kreda... Jeśli chodzi o opisany przez Ciebie transformator - też tego nie znalazłem, wpadłem jednak na coś takiego:
kred Opublikowano 5 Czerwca 2009 Opublikowano 5 Czerwca 2009 postaram sie zaglebic w temat w weekend. szczerze mowiac nie zaglebialem sie w temat bo blad na vagu zginął bez sladu. na konsoli środkowej także nie ma specjalnego przycisku do załacznia szyby właczam odparowanie szyb (lewy przycisk) i po kłopocie (tylna szyba + lusterka przycisk z prawej strony) z tego co zaobserwowalem to cala centralka jest w srodku auta bo z szyby wychodza tylko kable z wtyczką moim zdaniem strata kasy. urzyłem ja może raz. rozmrazanie z nadmuchu okolo minuty.
Korzeń Opublikowano 5 Czerwca 2009 Opublikowano 5 Czerwca 2009 moim zdaniem strata kasy. urzyłem ja może raz. rozmrazanie z nadmuchu okolo minuty. Pytanie gdzie trzymasz auto zimą? Jeśli w garażu to faktycznie nie użyjesz.
kred Opublikowano 5 Czerwca 2009 Opublikowano 5 Czerwca 2009 ostatnio auto stoi na dworzu. odpowiedz sobie na jedno pytanie ?? najczęsciej jest tak ze zarówno przednia jak i boczne sa zamarznięte wiec odpalasz auto wlaczasz nadmuchy i idziesz skrobac boczne. w czasie jak oskrobiesz boczne masz juz odparowana przednia. zgadza sie ogrzewanie sie przydaje ale takze potrzebuje czasu na nagrzanie sie i nie jest to chwila. porównywalnie do tylnej. tak jak wczesniej pisalem uzylem jej raz w zime. dodatkowy plus to to ze rozmraza sie równomiernie a nadmuch robi na srodku szyby duzy placek. dalej twierdze ze to strata kasy. inna sytuacja jak jest juz zamontowana fabrycznie dodam ze napewno bedziesz mial problem z ori czesciami, przekaznikami itp. instalacja musi byc naprawde b.dobrze zrobiona. szyba ma bardzo duzy pobór pradu jak cos pojdzie nie tak - to bedziesz mial ognisko
Korzeń Opublikowano 5 Czerwca 2009 Opublikowano 5 Czerwca 2009 dalej twierdze ze to strata kasy. inna sytuacja jak jest juz zamontowana fabrycznie No chyba ze ktoś robi z AC i jest okazja zakombinować...
Bart-S Opublikowano 5 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2009 Przekaźnik w ASO 1200zł... chyba rzeczywiście sobie podaruję Za drogo się robi... A powiedzcie mi jeszcze coś odnośnie czujnika deszczu. Rzeczywiście odpali to dopiero jak wrzucimy odpowiedni sterownik od B7 (w B6 ta opcja była niedostępna?)
adadur Opublikowano 5 Czerwca 2009 Opublikowano 5 Czerwca 2009 tak jak kred pisze trzeba się zastanowić nad zasadnością kupowania sporo droższej szybki ... może lepiej ta kase ulokować w coś innego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się