Gość Murzyn Opublikowano 30 Czerwca 2006 Opublikowano 30 Czerwca 2006 ladnie, a jak roznica w prowadzeniu?? napewno ukl kierowniczy wadaje sie bardziej bezposredni, a reszta? komfort??
bushi Opublikowano 30 Czerwca 2006 Opublikowano 30 Czerwca 2006 To sa bankowo Supersporty :razz: Oryginalny 1 amortyzator Supersport za 1000zl :?: Hehe kupa smiechu Gwintowane zawieszenie masz za 2200 zl :mrgreen:_________________ Peter moze masz rację nie spieram się ( moze gostek w sklepie tuningowym mnie chciał naciągnąć Kij mu w oko heh ) Jeżeli rzeczywiście masz orgniałki to warto polecić wszystkim bo cena jest naprawdę niska jak za supersporty.
Peter Opublikowano 30 Czerwca 2006 Opublikowano 30 Czerwca 2006 No ładnie to wyglada, ale takie malutkie obnizenie, ile w sumie masz obnizone przod - tyl ?? Ile za wymiane zawieszenia ? No nie wiem czy takie malutkie obnizenie :razz: Co do wczesniejszego wygladu to duzo roznica Obnizenie jest -40/40. Za wymiane troche mnie mechanik skasowal (360zl) bo tam byly jakies gumy do wymiany... ladnie, a jak roznica w prowadzeniu?? napewno ukl kierowniczy wadaje sie bardziej bezposredni, a reszta? komfort?? Roznica jest kolosalna... Auto jest mniej podsterowne, jedzie prawie jak przyklejone do drogi. Mozna wyczuc ze zawieszenie jest twardsze, ale mi to nie przeszkadza :mrgreen: Peter moze masz rację nie spieram się ( moze gostek w sklepie tuningowym mnie chciał naciągnąć Kij mu w oko heh ) Jeżeli rzeczywiście masz orgniałki to warto polecić wszystkim bo cena jest naprawdę niska jak za supersporty. Ja sie z toba Bushi nie spieram, tylko smialem sie z tego co ten facet ci wcisnal za bzdure
bushi Opublikowano 1 Lipca 2006 Opublikowano 1 Lipca 2006 No nie wiem czy takie malutkie obnizenie :razz: Co do wczesniejszego wygladu to duzo roznica Obnizenie jest -40/40. Za wymiane troche mnie mechanik skasowal (360zl) bo tam byly jakies gumy do wymiany... Ja zapłaciłem za wymianę sprężyn 30 od sztuki( całość łatwo policzyć )Ważne aby śruyby od amorków puściły to roboty na 30-1h roboty. Co do sterowności na SUpersportach to zgadzam się z : Roznica jest kolosalna... Auto jest mniej podsterowne, jedzie prawie jak przyklejone do drogi. Mozna wyczuc ze zawieszenie jest twardsze, ale mi to nie przeszkadza :mrgreen: . nic dodać nic ująć wg mnie o wiele lepiej niż na standardowym zawieszeniu ( jedyny mankament to polskie drogi na dobrych jeżdzi się super na dziurach koniecznie uważać) pozdrawiam.
wojtas-audi Opublikowano 1 Lipca 2006 Opublikowano 1 Lipca 2006 nic dodać nic ująć wg mnie o wiele lepiej niż na standardowym zawieszeniu ( jedyny mankament to polskie drogi na dobrych jeżdzi się super na dziurach koniecznie uważać) pozdrawiam. Na dziurach jak na dziurach, ale na wszelkich podjazdach, chodnikach .... :roll:
Gość Murzyn Opublikowano 2 Lipca 2006 Opublikowano 2 Lipca 2006 juz 3 temat w ktorym to powiem...ale...sprezyny sportowe+amory dobrze dobrane i zestrojone sa idealne do A4 miodzik!!! Kola 17 tez...
Gość Keżor Opublikowano 2 Lipca 2006 Opublikowano 2 Lipca 2006 Murzyn, tylko dopiero wczoraj przekonałeś sie do 17" (ciekawe dzięki komu :razz: ) PS. nigdy nie wejde z Tobą do auta jak bedziesz prowadzić :shock: PS2. żart :!: hehe . wcale sie nie bałem :roll:
wojtas-audi Opublikowano 2 Lipca 2006 Opublikowano 2 Lipca 2006 Jest sprawa bardzo fajna sprawa dla chlopakow z Warszawy - Zamiana seryjnej zawiechy na sportowa zawieche - amortyzatory + sprezyny w Warszawie - babka pokrywa koszty wymiany .... Calosc obniza o 3 cm .... Ja z racji tego ze mam 350 km w jedna strone chcialbym bardzo, ale nie dam rady pojechac (niestety) takze Panowie naprawde okazja, mozna sprawdzic na miejscu, pojezdzic najpierw autem babki itd .... Jakby ktos byl chetny - Pw lub gg :twisted: Kto pierwszy ten lepszy
Radek321 Opublikowano 2 Lipca 2006 Opublikowano 2 Lipca 2006 wojtas-audi, 350 km w jedną strone to wkońcu nie tak dużo tylko szkoda by było jechać gdyby na miejscu okazało się że to obniżenie wynika z tego że zawieszenie jest już padnięte ale zawsze to stolice można odwiedzić :mrgreen:
wojtas-audi Opublikowano 2 Lipca 2006 Opublikowano 2 Lipca 2006 wojtas-audi, 350 km w jedną strone to wkońcu nie tak dużo tylko szkoda by było jechać gdyby na miejscu okazało się że to obniżenie wynika z tego że zawieszenie jest już padnięte ale zawsze to stolice można odwiedzić Nie tak nie jest, babka przyjechala do warsztatu z problemem zeby jej A4 podniesc, mechanik zajrzal i okazalo sie ze jest sportowe zawieszenie .... I babka chce sie zamienic z kims kto ma seryjne, placi za wymiane za wszystko tylko nie dojazd .... 350 KM moze i nie duzo, ale zawsze ....
Radek321 Opublikowano 2 Lipca 2006 Opublikowano 2 Lipca 2006 Ja mam gdzieś 160km w jedną strone ale njpierw musze felgi zmienić :mrgreen: [ Dodano: 2006-07-02, 23:49 ] wojtas-audi, na twoim miejscu to bym jechał do stolicy :mrgreen:
Sprinter Opublikowano 4 Lipca 2006 Opublikowano 4 Lipca 2006 Taa, zapomniał dodać, że ta zawiecha jest do B6 i jeździ na aucie 2002r. :mrgreen:
wojtas-audi Opublikowano 4 Lipca 2006 Opublikowano 4 Lipca 2006 Taa, zapomniał dodać, że ta zawiecha jest do B6 i jeździ na aucie 2002r. No widac zapomnieli, kendzi w blad nas wprowadzil :razz: Ale dla innych dalej szansa - B6 2002 - moze Hugo chce ?? :roll:
MichałK Opublikowano 12 Lipca 2006 Opublikowano 12 Lipca 2006 Panowie już pół roku jeżdże na supersortach takich jak kolega na zdjęciu zaprezentował (też kupowałem od gościa co z Niemiec sprowadza) i rówież zgadzam się co do świetnych właściwości jezdnych - rewelka, lepszej bym sobie nie wymażył. ALE jest małe 'ALE' - właśnie dwa tygodnie temu szyba przednia mi pękła i pęka coraz bardziej (do wymiany jest ).Zapewne jakbym jeździł ostożnie, powoli, uważałbym na każdy dołek to nic by się nie stało.A tak mam nowy wydatek.Dlatego właśnie szukam rozpórki na amory bo mam wrażenie, że nadwozie skręca się jak cholera od tej zawiechy. OSTRZEGAM w związku z zaistniałą u mnie sytuacją i zalecam kupno rozpórek. Pozdrawiam Może ktoś miał podobną sytuację??To dajcie znać :roll:
Pikuś Opublikowano 12 Lipca 2006 Opublikowano 12 Lipca 2006 Może ktoś miał podobną sytuację??To dajcie znać Ja nie mam sportowego zawieszenia ale w zime po szybkiej jezdzie, na nie odsniezonym parkingu tez mi pekla szybla. Chyba od tego bo nie przypominam sobie zeby cos mi udezylo. Do dnia dzisiejszego jezdze, a pekniecie juz ma jakies 60cm. Temat rozpurek byl wakowany i byly nawet zdjecia co i jakie. Polecam poszukac tego watku.
Gość rob Opublikowano 12 Lipca 2006 Opublikowano 12 Lipca 2006 jeździ ktoś na zawieszeniu firmy FK automotive?
SLOVIAN Opublikowano 20 Lipca 2006 Opublikowano 20 Lipca 2006 Witam . Mam pytanie,posiadam fabryczne zawieszenie(wymieniłem amorki niedawno a w zimię wachacze) i auto stoi bardzo wysoko i do tego przód jakoś wyzej niż tył. Chciałbym troche go obnizyc, mam w garazu sprezyny Bilstein'a na których auto stało dużo niżej tyle ze amorki były padniete , wiec wymieniłem. Wydaje mi się ze auto wyglada jak terenowa ogolnie hu.....o. i do tego nie czuje komfortu jazdy , wk....a mnie juz to! tyle szmalu wlozyłem w zawieche ze szkoda gadac a tu h...j! Wie ktosmoze czy da rade zalozyc te sprezyny do obecnych amorów???
pet3r Opublikowano 20 Lipca 2006 Opublikowano 20 Lipca 2006 to zalezy jak krotkie sa sprezyny, chyba do -40mm mozna zalozyc na seryjne amortyzatory, ale komfort i tak sie pogorszy (jeszcze nizej oznacza brak resorowania).
Dexter Opublikowano 20 Lipca 2006 Opublikowano 20 Lipca 2006 Dać sie da tylko charakterystyka pracy takiego amorka ze sportową spreżyną pozostawia wiele do życzenia.Przerabiałem to w poprzednim aucie i nie ma to jak pełny kit sportowy .Przy połączeniu seryjnych amorów z niską spreżyną występuje strasznie nerwowy styl jazdy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się