Skocz do zawartości
IGNOROWANY

sprezyny sportowe


Gość zibi76

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, od poczatku jak kupilem audiolke przeszkadzalo mi wysokie zawieszenie, wogole nie komponowalo sie sylwetka samochodu taki all road :) Szukalem jakiegos wyjscia, myslalem o samych sprezynach, ale wkoncu udalo mi sie kupic komplet gwintowanego zawieszenia KW powiem tyle jest super ! Pierwsza sprawa to mozliwosc regulacji o tyle ile ma sie ochote, 20 min i mamy np. -60. Odrazu po zamontowaniu wyszla totalna gleba :twisted: niewiem ile wzgledem serii ale byl problem zeby wjechac na jakis kraweznik, no i 235 na 8 cali troche slabo miescily sie w nadkola a4 :) chwila regulacji i juz jest ok. Samochod prowadzi sie jak po szynach, bez porownania do serii, komfort przy miare dobrej nawierzchni nie zmienil sie, jedynie na bardziej dziurawych drogach jest troche gorzej, pewnie tez przez 17stki, ale juz przyzwyczailem sie i jest naprawde super. Polecam taki zestawik, kupilem go uzywanego, niestety nowy troche kosztuje.

nizej kilka fotek jak to mniejwiecej wyglada, jak znajde inne to zamieszcze

200604090019fe.th.jpg200604070097vi.th.jpg200604090081zn.th.jpg200604090180kh.th.jpggwint15ay.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-40mm mozna zalozyc na seryjne amortyzatory
no to jest max

i faktycznie normalny amor nie wspolpracuje z nizsza sprezyna, ale o tym pisalem juz kilka stron temu :P

Dexter, to musiales miec zle dobrany zestaw...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

900zl komplet, KW inox-line, zalozylem sam ze znajomym, amorki sa w gwintowanych tubach, mozna wymienic wklady albo np. dopasowac inne sprezyny - musze przetestowac jak jezdzilo by to z seryjnymi sprezynami, regulacja jest duza wiec nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

potrzebuje rady. na wiosne moje autko dostanie nowe kapcie. do tej pory jezdzilem na 15"stlach, teraz beda to 16" felgi z ponami 215/55. Chcialbym jakos madrze obnizyz autko. Mam A4 sedan z 95' z silnikiem 1.6. Czy ktos orientuje sie ile powinno sie obnizyc auto. I czy taka opcja: http://moto.allegro.pl/item153783376_sprezyny_sportowe_audi_a4_b5_nowe_wawa.html to dobry wybor?

dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myslalem o wstawieniu 17' ale boje sie, ze spalanie z 10 wksoczy mi na 100l :P

w kazdym razie chodzi mi o to, zeby autko lepiej wygladalo i stalo sie moze odrobine twardzse.. dlatego tez pytam sie czy sprezynki -30 dadza pozadany efekt..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kolego 30 niżej to wygląda dobrze wiem bo sam takie cuś miałem założone"miałem"

najpierw po zimie oberwałem wszystkie osłony pod silnikiem potem padły mi amorki i zmieniłem sprężynki i amorki na ori i też jest git (a sprężyny mi zostały"niebieskie"). A jak planujesz wsadzić większe fele to i bez zmiany zawiecha będzie super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam okazje dostać sprężynki -60/-40 do a4 b5 i sie zastanawiam czy je zakładać, boje sie troche o to ze bede musiał co 2 miesiące wachacze wymieniac a robie spore przebiegi sporo minimum to 2000 miesięcznie... co o tym myślicie???? ma moze ktoś jeszcze jakieś fotki z takimi sprężynkami??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam okazje dostać sprężynki -60/-40 do a4 b5 i sie zastanawiam czy je zakładać, boje sie troche o to ze bede musiał co 2 miesiące wachacze wymieniac a robie spore przebiegi sporo minimum to 2000 miesięcznie... co o tym myślicie???? ma moze ktoś jeszcze jakieś fotki z takimi sprężynkami??

Nie ma strachu, nie będziesz musiał wymieniać wahaczy tak często

Mam takie sprężyny fotki w moim profilu i dla porównania z innymi B5 i innymi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ja sie stałem szczęsliwym posiadaczem gwintu. Wczesniej miałem sprezyny weitec'a ale jak je zalozylem to oslona spod silnika siadła na ziemi. Teraz bede montował ten zawias to sie pochwale efektami koncowymi (jesli moge oczywiscie :decayed:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do posiadaczy oryginalnego sportowego zawieszenia audi (-20mm) - rozumiem ze to lata na zwyklych amorach? czy ktos moze porownac do zwyklego zawieszenia- duza roznica w komforcie/prowadzeniu? kupilem wlasnie takie sprezynki od niemca, chce zmienic, ale sam do konca nie wiem czy jest sens... w tym momencie latam na 205/55/R16... prosze o rady.

PS- szczecin jest dosc dziurawy, sporo wybitych przejazdow tramwajowych itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co sie orientuje, ori sportowy zawias to takze sportowe amortyzatory.

czy ktos to moze potwierdzic? nie jest to zgodne z opinia, ze niby mozna smigac spokojnie na fabrycznych amorach nawet do -30 mm.... bede wdzieczny za rady[br]Dopisany: 03 Wrzesień 2007, 22:12 _________________________________________________slyszalem opinie, ze przy tym fabrycznym sportowym zawieszeniu (-20mm) tyl siedzni jakby troche nizej, niz przod, i auto wyglada jak wodolot.. A co gdyby zmienic TYLKO PRZEDNIE sprezyny? tzn. przod -20mm, tyl standard? mogloby to nawet dobrze wygladac, nie wiem tylko jak od strony technicznej? moznaby tak jezdzic, czy mogloby miec to jakis negatywny wplyw na zbieznosc/prowadzenie czy cokolwiek innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niewiem jak u innych producentow ale ja kupilem sprezynki firmy FK przod -35mma tyl -40mm zalozone na seryjne amorki ijest poprostu :thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...