Kshyhu87 2 Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 W getem 11,5zł :-) zamówiłem przedwczoraj i powiem jakiej jest jakości tak jak obiecałem daje znać z getem przyszły ori więc po co przepłacać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jankes3 1 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 dyskusja w tym temacie dotyczy egr z B5 i B6 a co poradzicie mi w B7 [bRB], z tego co widzę mam trochę inny zawór egr taki jak na fotce z którego mi oczywiscie cieknie olej i jak temu zaradzić , może jest jakiś sposób usunąć ten wyciek bez wymiany zaworu bo ten w intercarsie Pierburga kosztuje 937 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bouzuki 5 Opublikowano 8 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2013 Masz inny zawór,bo masz DPF-a.Mam w moim zresztą taki sam.Cena nowego powala,ale może kledzy już jakiś patent do tego zaworu wymyślili.Mi narazie nie cieknie,ale na zaś warto byłoby wiedzieć.A jak nikt nic nie wymyśli,to chyba będzie tak: stać było na konia,to i na uzdę.Bólik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jankes3 1 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 jak ktoś chciałby pogrzebać przy EGR w B7 to polecam ten filmik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amaradaar 5 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 cześć do czyszczenia egr potrzebyje te uszczelki?? 3CO 145 117F sztuk 2 N90 927 302 Oring uszczelniający EGR-dolot, sztuk 1 069 131 547D, sztuk 1 038 131 547 A - uszczelki łącznika EGR-kolektor spalinowy sztuk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba A4 2 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 odgrzebie temat egr w AWX mialem raz czyszczony i uszczelniony, samochód mi słabo reagował na gaz z dołu po wyczyszczeniu było przez jakiś czas ok teraz mam znów to samo jak odłącze wężyk z góry zaworku jest ok, jak go założe znów muli. Co z tym najlepiej zrobic? Pozdrawiam!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
POWER-KRIS 8 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Odłącz pojeździj i zobacz czy błąd nie wyskoczy. Ja w 2002 r wywaliłem. Ale twoja 2003 wiec Zdejmij wężyk i wsadź w niego śrubę narazie żeby lewego powietrza nie stało bo turbo i hamulce oslabna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba A4 2 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 info nieaktualne jest mam dwie sztuki teraz 2001 i 2002 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brembo 0 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 ja też miałem problem z cieknącym egr'em mechanik go uszczelnił i powiedział że ten model tak ma tak jak eco tec bierze olej tak tutaj egr cieknie bez względu na przebieg ja mam AVF i tze mi sie nie podobal cieknacy egr ale jak narazie jest sucho:hi: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bouzuki 5 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 Ja wymieniłem w swoim AVB na nowy.Koszt około 4 stówki i święty spokój.W B7 profilaktycznie w sobotę mechanik wyczyścił EGR,przepustnicę i całą resztę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlacha 0 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 też mam problem z EGR...dałem swój do wyczyszczenia i od kilku miesięcy nie mam problemu. Domyślam się że i tak znowu zacznie się coś dziać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Czyszczenie nie likwiduje problemu wycieków. Egr cieknie ze starości. Puszczają uszczelnienia trzpienia zaworu egr oraz klapy gaszacej. wysłane z Commodore 64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczor15 1 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Egr cieknie i nawet nowy moze zacząć cieć po krótkim czasie użytkowania. Cieknie bo jest w dolocie za duzo oparów z odmy, nie lepiej założyc oil catch tank zamiast kupowac nowy egr za 400 zł skoro stary działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Nie sądzę żeby nowy tak szybko puścił. Na pewno 100 tys. wytrzyma wysłane z Commodore 64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczor15 1 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 możliwe, tylko jaki sens wymiany części która działa- olej z oparami i tak zostanie w dolocie i bedzie sobie tam pływał lub którędyś wycieknie, poza tym czysciłem dwa razy egr i gdy odma jest wpiąta widziałem jak to wyglada-jedna smoła w dolocie i kolektorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christiano 0 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2014 Ori uszczelka z ASO lub getem miedzy kolektor a silnik z jakiego materiału jest wykonana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2014 Koledzy czy ten zestaw uszczelek potrzebnych przy wymianie/czyszceniu EGR i dolotu jest ok do AVF 2004r: 3C0 145 117F Oring do dolotu (połączenia szybkozłączne) - sztuk 2 N90 927 302 Oring uszczelniający EGR 069 131 547D - dolot 038 131 547 A - dwie uszczelki łącznika EGR - kolektor spalinowy znalazłem takie nr na innym forum i dot AWX, dlatego chciałbym potwierdzić Mi dokładnie chodzi o uszczelki z rysunku oznaczone nr: 4, 8, 11 i 13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christiano 0 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Koledzy czy ten zestaw uszczelek potrzebnych przy wymianie/czyszceniu EGR i dolotu jest ok do AVF 2004r:3C0 145 117F Oring do dolotu (połączenia szybkozłączne) - sztuk 2 N90 927 302 Oring uszczelniający EGR 069 131 547D - dolot 038 131 547 A - dwie uszczelki łącznika EGR - kolektor spalinowy znalazłem takie nr na innym forum i dot AWX, dlatego chciałbym potwierdzić Mi dokładnie chodzi o uszczelki z rysunku oznaczone nr: 4, 8, 11 i 13 http://images31.fotosik.pl/319/a3252aedf37bbb57.png Z tego co ja wyczytałem to do AVF potrzeba: 8 - Oring uszczelniający EGR - N90 927 302 4 - uszczelka 32 mm - 069 131 547D 13 - uszczelka 22 mm - 038 131 547A 11 - uszczelka kolektora - 028 129 717D Te oringi do szybkozłączek też można wymienić jak się jeszcze nie wymieniało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakotomasz 0 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Koledzy czy ten zestaw uszczelek potrzebnych przy wymianie/czyszceniu EGR i dolotu jest ok do AVF 2004r:3C0 145 117F Oring do dolotu (połączenia szybkozłączne) - sztuk 2 N90 927 302 Oring uszczelniający EGR 069 131 547D - dolot 038 131 547 A - dwie uszczelki łącznika EGR - kolektor spalinowy znalazłem takie nr na innym forum i dot AWX, dlatego chciałbym potwierdzić Mi dokładnie chodzi o uszczelki z rysunku oznaczone nr: 4, 8, 11 i 13 http://images31.fotosik.pl/319/a3252aedf37bbb57.png Z tego co ja wyczytałem to do AVF potrzeba: 8 - Oring uszczelniający EGR - N90 927 302 4 - uszczelka 32 mm - 069 131 547D 13 - uszczelka 22 mm - 038 131 547A 11 - uszczelka kolektora - 028 129 717D Te oringi do szybkozłączek też można wymienić jak się jeszcze nie wymieniało Wielkie dzięki:hi: Tych uszczelek 038 131 547A będą na pewno potrzebne 2szt czy tylko 1szt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christiano 0 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 Sprawdzałem w etce i wyczytałem że jedna. Ona idzie do łącznika. Ta z góry ma inny wymiar niż ta z dołu, nie wiem czemu tak.. Teraz etka mi nie działa żeby jeszcze raz sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się