KmK Opublikowano 15 Października 2009 Autor Opublikowano 15 Października 2009 hamulce się skończyły, tak coś czułem że tor kielce mi nie pomoże w przedłużaniu żywotności reasumując wracam do tematu, jak mi się uda zrobić upgrade 320 na 345mm dam znać i opiszę co i jak
Tukan Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 A czy ja majac tarcze 321mm i zacisk dwu-tłoczkowy zaloze na ten zacisk tarcze z S4 B6??
Jarol Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 A czy ja majac tarcze 321mm i zacisk dwu-tłoczkowy zaloze na ten zacisk tarcze z S4 B6?? Nie
siemian Opublikowano 15 Października 2009 Opublikowano 15 Października 2009 hamulce się skończyły, tak coś czułem że tor kielce mi nie pomoże w przedłużaniu żywotności reasumując wracam do tematu, jak mi się uda zrobić upgrade 320 na 345mm dam znać i opiszę co i jak Ja tak zrobiłem. Najpierw miałem 288 potem 320 a teraz 345 z s4. 320 mi się przegrzewały... Wszystko wchodzi p&p. 17' ori wchodzi bez problemu. Sprawdzaliśmy razem z turdzim na moim samochodzie. Szukaj zestawu z s4 bo tak jak pisał Jarol tarcze z s6 nie pasują (tak samo jak tarcze z a6 3.0 tdi nie pasują do a4 3.0 tdi) Pozdrawiam [br]Dopisany: 15 Październik 2009, 22:57_________________________________________________warto... tutaj filmik jak hamują...
Tukan Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 No to ze 321mm sie przegrzewaja to ja wiem hamulce bede zmieniac w przyszlym roku i sie zastanawiam czy nie lepiej zapodac S4 B6 co myslicie???
KENOiX Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 a nie lepiej w ogóle 6 tłoczkowe od porsche 345-355mm? sid takowe sprzedaje http://www.allegro.pl/item746231621_hamulce_porsche_audi_a4_s4_a6_s4_vw.html Ja właśnie coś takiego rozważam na wiosnę... zobaczę tylko jak to wygląda z ekonomicznego punktu widzenia..
Tukan Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 a nie lepiej w ogóle 6 tłoczkowe od porsche 345-355mm? sid takowe sprzedawał niedawno podobno pasują p&p i nie ma problemu z żadna 17" ponieważ 6 tłoczkowe zaciski są mniejsze. Ja właśnie coś takiego rozważam na wiosnę... zobaczę tylko jak to wygląda z ekonomicznego punktu widzenia.. Tak kolego hamulce sa super ale cena 3000zł to nie dla mnie Ja mam tylko 265km i nie potrzebuje hamulcy jak do małej ciezarówki tylko takie ktore sie nie przegrzewaja za szybko
KENOiX Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 moc samochodu przy hamowaniu nie za bardzo ma znaczenie (tak wiem o co Ci chodzi) ważniejsza jest masa samochodu jaki chcesz wyhamować... faktycznie koszt jest spory a ktoś się orientuje ile zestaw od s4? Siemian?
siemian Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 Ja dorwałem zaciski za 700zł plus tarcze klocki z Ate za 950zł. Myslałem nad tym zestawem z Porsche, ale po przemyśleniach doszedłem do wniosku że po pierwsze mnie na to nie stać a po drugie z ekonomicznego punktu widzenia napewno bardziej opłacałny będzie zestaw z s4, który i tak za***iście hamuje. Wymieniam klocki co 8-10 tys. km. Do zacisków z s4 klocki z Ate kosztują mnie 320zł... Do zacisków z Porsche musiałbym zapłacić pare razy tyle... 1
KENOiX Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 przekonałeś mnie, że nie warto inwestować w te heble od porsche... duża jest różnica po przesiadce z 320? ps gdzie dorwałeś zaciski? czy coś więcej wymieniałeś przy swapie jak osłona tarczy itp? czy wystarczy zacisk i tarcza(+klocek)?
KmK Opublikowano 16 Października 2009 Autor Opublikowano 16 Października 2009 KENOiX widzę że podażamy tą samą drogą, z tym że mnie już się świeci kontrolka więc wiele czasu nie mam, ale mam dokładnie te same myślenice, jak zdobyć sam zacisk w rozsądnych pieniądzach :gwizdanie: poruszyłem nawet znajomości w aso audi [auta rozbite itd] i jak narazie bez efektów nasze auta są cieżkie, tak więc kazdy mm więcej się przyda mój znajomy poszedł inna drogą zakupił do swojej a6 3.0tdi zestaw mtm, ale mi przeszło gdy podał mi ceny..500eu tarcze, 300eu klocki, 100eu jakieś sruby.. fakt że auto hamuje tak że moje przy nim to 50wagonowy skład kolejowy reasumując coś za coś, ale jednak pozostane na chwilę obecną przy nisko budżetowym projekcie s4 :>
KENOiX Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 KmK no to szukamy zestawów do update'u swoich hebli, jakbyś coś znalazł pierwszy daj znać jak ja coś znajdę to także się odezwę. Co prawda u mnie jeszcze trochę wytrzymają przynajmniej do wiosny... ale już wole zacząć się rozglądać... pozdrawiam
KmK Opublikowano 16 Października 2009 Autor Opublikowano 16 Października 2009 KENOiX jasne, jak tylko coś znajdę zaraz dam znać co gdzie i za ile :> dokładnie tak samo powinienem był zrobic.. najwyżej będę upalał auto żony jest jeszcze jedno wyjście ale pozbawione kompletnie sensu i logiki, czyli dokupić np w aso uchwyt pasujący do zacisku i tarczy od s4 ale sam uchwyt kosztuje ~600 w zwyż.. efekt działąnia w zasadzie taki sam ale nie ma zacisku z napisem s4 i brak polakierowania na czarno
siemian Opublikowano 17 Października 2009 Opublikowano 17 Października 2009 Tarcza wystaje ok. 1 cm ponad osłone więc zostawiłem ją... Można wymienić ale myśle że nie ma sensu. I tak jest w 90% osłonięta... Czy róznica po presiadce z 320mm jest duza...? Powiem tak. Dużo większa niż się spodziewałem... Autko naprade hamuje i trudno przegrzać hamulce. Zresztą widać to chyba na filmiku powyżej... Mnie się nie udało ich przegrzać jeszcze a podobno jestem barrrrdzo zdolny :> :> Zresztą ostatnio jechalem z kolegą który był dwa lata temu mistrzem polski w wyscigach i powiedział że zmieniam biegi i hamuje tak jak on w trakcie wyścigu i dziwi się jak to auto przejechało 60kkm. bez poważniejszych usterek , więc hampli nie oszczędam. Co wymieniałem... Dorwałem kompletne zaciski (zacisk, mocowanie spręzynka) na allegro za 700zł (chociaż sprzedawca sam mi powiedział że po przemyśleniu podał m iza niską cene i biąrąc pod uwage w jakim stanie są te zaciski i jak je trudno dostać, powinien wziąc conajmniej 1000zł... Do tego dokupiłem tarcze Ate i klocki Ate za ok. 950zł. i jest istne miodzioooo.... :> :> :>[br]Dopisany: 17 Październik 2009, 02:54_________________________________________________sam przeglądam allegro conajmniej 2 razy dziennie. Jak znajde coś ciekawego to oczywiście podeśle link [br]Dopisany: 17 Październik 2009, 02:56_________________________________________________Ostatnio troche się interesowałem w temacie i powiem wam szczerze że jak kupowałem moje zaciski to nie wiedziałem że jest to tak cięzki temat (rzekłbtm rarytasik) :> :> :>
turdzi Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 sam przeglądam allegro conajmniej 2 razy dziennie. Jak znajde coś ciekawego to oczywiście podeśle link Wiec jest nas trzech.Ja tez prosze o jakies info jak cos znajdziecie.
siemian Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 Czterech... Zieluch też poluje na takie hamulce
szogun0 Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 Zresztą ostatnio jechalem z kolegą który był dwa lata temu mistrzem polski w wyscigach i powiedział że zmieniam biegi i hamuje tak jak on w trakcie wyścigu i dziwi się jak to auto przejechało 60kkm. bez poważniejszych usterek , więc hampli nie oszczędam. To ja myślę, że taniej cię wyjdzie zapisać się na kurs nauki jazdy. Np SJS i nauka jazdy defensywnej. A potem I stopień i II stopień. I nie piszę wcale tego złośliwie.
siemian Opublikowano 18 Października 2009 Opublikowano 18 Października 2009 Ale ja to doskonale wiem. Tyle że ja tak lubie jezdzić. A puki nie dzieje się nic strasznego z autem to pewnie będe tak jezdził...
KmK Opublikowano 18 Października 2009 Autor Opublikowano 18 Października 2009 jutro coś będę więcej wiedział z jednego źrodła, jeśli okaże się że info będzie pozytywne, postaram się załatwić pozostałej trójce. Jak sie nie uda to się zaczną schody i nie OT mi tu, na tematy jazdy rozwodzimy się w innych tematach
s6quattro Opublikowano 23 Października 2009 Opublikowano 23 Października 2009 Nie prościej zakupić komplet - tarcze przód nawiercane wentylowane Zimmermann Sport - tarcze tył [nawiercane/wentylowane lub nie] Zimmermann Sport - klocki Ferodo DS Preformance ten zestaw naprawde daje rade w mojej A6 C5 2.8Q [193PS] Wczesniej jezdzilem na ori ATE i porownując ATE a ZIMMER + FERODO = miody
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się