witux Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Czy wlewając do silnika (większy przebieg) olej o większej gęstości uszczelni to silnik i poprawi kompresję oraz doda mocy ?
witux Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2007 O taka odpowiedź mi chodziło Dzięki PS. większość moich znajomych mówi że 15W40 (minerał) uszczelni silnik
audia4s4 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 nie raczej nie to nic niema wspólnego
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 broń boże nie zalewaj mineralnego. Kolegów się nie słuchaj bo nie mają pojęcia.
sisi1977 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 z tego co wiem to 10,15 to jest gestosc a 40 odnosi sie do temperatury wiec 10/40 i 15/40 prawie roznicy nie robią,no moze byc to odczuwalne w zimie przy rozruchu bo 15/40 w niskich temper. zamienia sie w miodzio,ale w umioarkowanych temeratorach sa identyczne(prawie)
Gość spedyt Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 10,15 to jest gestosc a 40 odnosi sie do temperatury wiec 10/40 i 15/40 prawie roznicy nie robią 10 to olej półsyntetyczny a 15 to już mineralny A 10 i 15 też odnosi się do temp ale do dolnego zakresu, 40 do górnego
marewel Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 10W40 różni sie tym od np.15W40 ze jest rzadszy w niższej temp.czyli zima szybciej nasmaruje silnik i umożliwi łatwiejszy rozruch.
sisi1977 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 Opublikowano 16 Kwietnia 2007 no własnie to miałem na mysli.dzieki za sprostowanie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się