Kowi87 163 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Mam problem z urwaną rurką od kolanka przy silniku doprowadzajacym płyn chłodniczy. Podczas jazdy zaświeciła mi sie kontrolka braku płynu zatrzymałem sie i patrze a tam dosłownie nic nie ma, cały silnik zabryzgany cieczą Mogło sie cos wiecej uszkodzić?? Mógłby ktoś majacy Etke zlokalizować mi numer owego kolanka i poszególnych rurek do niego dołączonych Oto fotki Ostatnio mnie jakieś fatum przesladuje odnosnie tych wężyków, 2 tyg temu miałem problem z dolotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 028121132 - kołnierz z pierścieniem uszczelniającym. ASO - ok. 50 zł IC - ok. 50 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 028121132 - kołnierz z pierścieniem uszczelniającym. ASO - ok. 50 zł IC - ok. 50 zł Dzięki spetsnaz jeszcze jak byś miał jakis schemacik i mógł wkleić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Dzieki za szybką pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 luz. Pamiętaj tylko, że jest spora różnica miedzy płynem chłodzącym a chłodniczym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Mam nadzieje że wymiana nie przystworzy mi duzego problemu Aby tylko w piatek był otwarty ASO :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutas 3 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 luz. Pamiętaj tylko, że jest spora różnica miedzy płynem chłodzącym a chłodniczym Jaka różnica ? Oba określenia są poprawne i określają ciecz chłodzącą silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 A jeszcze mam pytanie, tam na screenie z Etki widoczna jest uszczelka za tym kołnierzem, ją też sie kupuje czy ona jest juz w tym kołnierzu Numer jej juz mam +037 121 687 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtocki 1 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 u mnie w ori z ASO jest w komplecie, jak będziesz brał w ASO to zobaczysz bo pakowane jest w przezroczysty woreczek a nie pudełko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Dzięki za info jutro ide do motoryzacyjnego zobaczyc czy da rade załatwić w jeden dzień ten element :gwizdanie: jak nie to ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 luz. Pamiętaj tylko, że jest spora różnica miedzy płynem chłodzącym a chłodniczym Jaka różnica ? Oba określenia są poprawne i określają ciecz chłodzącą silnik. taka jak między chłodnicą a chłodnią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 12 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Dostałem od ręki w motoryzacyjnym ten króciec/kołnierz(ok 20zł) też do Audi jedynie miał dodatkowy wypust który poprostu zatkałem reszta była taka jak oryginał, ale nie obeszło sie bez strat, z racji tego ze nie jestem mechanikiem i w ogóle, podczas montazu nowego krócca urwał sie jeden kabelek z wiazki od czujnika zamontowanego w tym króćcu (strasznie trudny dostęp) Efekt jest taki że autko w końcu jeżdzi(2 dni stało) ale na blacie nie pokazuje temperatury, a na klimatroniku na kanale 49 stoi na 30 stopniach, 51 kanał pokazuje 90 stopni. Narazie dla sprawdzenia szczelnosci zalany kranówką w środe przy wymianie rozrządu spece zrobią jak nalezy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się