Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1,9 AWX] S4 diesel edition


Dzo-Dzo

Rekomendowane odpowiedzi

zadzwon do mnie to pogadamy ja musze zeminc na cos mocniejszego :polew:

Chłopie który tuner każe ci załozyć coś większego niż gt 2259? Ta turbina już ma takiego laga co zreszta widać na wykresie nie wspominając o jeszcze większej. Czy ty na prawdę chcesz zrobić kalectwo ze swojego samochodu. Wydajnośc gt 2256 jest bez problemowa na 250ps :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patrox nic sie nie przejmuj nie ma tragedi juz sie przyzwyczailem to niby laga zrobie jakes logi to wrzuce na forum ale wstaje za***iście :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patrox nic sie nie przejmuj nie ma tragedi juz sie przyzwyczailem to niby laga zrobie jakes logi to wrzuce na forum ale wstaje za***iście :decayed:

ok

Ok, Najważniejsze dzo dzo abyś ty był zadowolony z rezultatów ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem wam, że chyb zadzwonie do tego wariata juro bo ni cholery nie wiem co on knuje...

Albo nie, zadzwonie do Rogla, on zawsze jakieś mega niusy ma :evil: :evil: :evil: :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po prostu dzodzo wraca do serii i sprzedaje graty bo za szybko było :polew:

czyli poszedł po rozum do głowy i nie chce iść ścieżką Adamoo ?? :gwizdanie: :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzo Dzo a to vacum to co to jest dokładnie :embarrassed: Raz czytam że pompa od hamulców raz że wtryskowa paliwa...? I jaką wsadziłeś, normalnie nową do Ciebie do AWX czy jakąś inną? A jakie hamulce zamontowałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa vacum jest odpowiedzialna za pod cisniene w furaczu miedzy innymi do gruchy w turbinie jest odpowiedzialna za ukad podcisnienia do hamulcy i jeszcze miedzy innymi do wtrysku paliwa na pompki :-)

wiedz jak ją wymienilem to wszystko w aucie zaczelo lepiej chodzic sprawniej ze tak napisze i hamulce i pompki i tak dalej :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byl sympton ze na wysokich obrotach nie dostawał tyle paliwa ile potrzebował ale to juz witek mi tak powiedzial naprowadzil mi troche na tą pompe aha ale wczesniej ruszal mi sie ten krociec co wchodzi waz od serwa i podcisnienie od turbiny nie byl szczelny a powiennien nawed nie drgnac :-)

p.s na zdjeciu masz strzalkami zaznaczone co mnie za nie pokoilo

tandem2er2.jpg

kupilem uzywke bo nowa 1200 zł wymienilem oringi na nowe i pompka smiga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew: do seri ehehhehee wlasnie jestem po rozmowie z zoną i moge rezac dalej bo furacza musimy miec jeszcze dwa lata :naughty:

ty pantoflarzu :kox:

co wkładasz ? :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...