Cristoforo Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 witam w końcu zrobiłem u siebie swap na 312mm nowe tarcze i klocki przód i tył i nowe przewody hamulcowe, prowadnice itd. wymiana wszystkich tłoczków z przodu i z tyłu wymiana uszczelniaczy i zestawu naprawczego wymiana płynu hamulcowego na motula rbf600 samochód stał kilka dni z troche upuszczonym płynem hamulcowym ale przewody były zabezpieczone przed wodą i brudem po zamontowaniu cały układ został przepłukany 1.5litra motulem rbf600 i dobrze odpowietrzony, sprawdzony na szczelność nie ma ubytków płynu ani nic nie cieknie przejechałem dopiero 70km a pedał hamulca jest bardzo miękki dopiero przy samym końcu zaczyna mocno hamować jak podpompuje dwa razy hamuje zdecydowanie lepiej czy to kwestia dotarcia sie tarcz i klocków z przodu i z tyłu???????????????? ABS działa normalnie, żadne kontrolki sie nie palą delikatnie hamuje aby sie to w szystko ułożyło i nie zeszkliło lub zpaliło jak długo mogą być takie objawy????? bo za tydzień mam maraton na 3000km zalanie i odpowietrzanie układu było za pomocą deptania w pedał hamulca za załączonym zapłonie aby pompa ABS sie uzbroiła proszę o rade może to normalna sytuacja i trzeba pojezdzić trochę
rtocki Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 zapowietrzony ukł. raczej masz wciąż
Cristoforo Opublikowano 11 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2009 też mi sie tak wydaje może to zrobić na właczonym silniku aby servo pracowało czy tylko zapłon właczyć?? pilna sprawa bo mam wyjazd a nie chce nikogo zabić i siebie ;(
rtocki Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 szczerze mówiąc to na 100 % nie wiem, a nie chcę Cię wprowadzić w błąd podając jakąś widzimisię procedurę odpowietrzania
jaro4444 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Układy z ABS odpowietrza się na włączonym zapłonie lub pracującym silniku. Odpowietrz jeszcze raz cały układ.
Cristoforo Opublikowano 11 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2009 Układy z ABS odpowietrza się na włączonym zapłonie lub pracującym silniku. Odpowietrz jeszcze raz cały układ. dzieki jutro powalcze jeszcze raz jaro opisałeś kiedyś to w postach dla klubu octavi
jaro4444 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Druga sprawa to nowe klocki i tarcze. Hamuje się delikatnie przez pierwsze 200-300 km i po hamowaniu nie trzyma wciśniętego pedału. Na razie będą kiepsko hamować, dopiero po dotarciu zaczną łapać mocniej.
Cristoforo Opublikowano 18 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2009 Druga sprawa to nowe klocki i tarcze. Hamuje się delikatnie przez pierwsze 200-300 km i po hamowaniu nie trzyma wciśniętego pedału. Na razie będą kiepsko hamować, dopiero po dotarciu zaczną łapać mocniej. to że przez 300km będą klocki tylko lizały tarcze to wiem tylko ten pedał hamulca troche za miękki jest mozliwe ze to musi sie ułozyć albo w układzie jest jeszcze troche powietrza jak depnę mocniej to auto stoi dęba ale w tedy pedał hamulca jest już w podłodze[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2009, 21:27_________________________________________________i jeszcze jedno pytanko , wyczytałem na forum że pompe abs mozna jakoś odpowietrzyc stosując VAGA, konieczna jest ta procedura???[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2009, 22:05_________________________________________________pedał hamulca robi sie juz wmiare bdb przyjemny przejechałem 150km i jest coraz lepiej skutecznosc hamowania sprawdzona tylko 70km/h jak na razie super nie odpowietrzałem już drugi raz tylko czekałem aż sie ułoży zapowiada sie mega kozak z hamulca
Buba Opublikowano 18 Czerwca 2009 Opublikowano 18 Czerwca 2009 pompe sie odpowieterza jak sie caly plyn z ukladu spuszcza/albo jest prawdopodobienstwo ze zassala powitrze. Ja osobisicie jakos w tym przypadku nie ufam komputerowi i poprostu kazdy przewod luzowalem i odpowietrzalem przy pompie a pozniej cylinderki. u mnie tez hamulce sie tak zachowywaly na poczatku. po ok 300-400 km jeszcze raz odpowietrzylem wszystkie kola i teraz jest miodzio. Stare tarcze i klocki byly w tragicznym stanie i nie moglem sie przestawic na zupelnie innaczej hamujące auto
aju Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Koledzy chcę kupić jarzma z A6, żeby zamontować 312mm tarcze, niestety sklep w mojej okolicy nie prowadzi sprzedaż jarzm Na szrotach znalazłem jedno jarzmo z 2,5tdi A6c5 więc nie brałem. Gdzie mogę kupić takie jarzmo nowe? chiał bym najlepiej nowe lub komplet z allegro. Jeśli ktoś może mi pomóc był bym wdzięczny
rtocki Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 no wiesz nie sądzę żebyś chciał kupić nowe, nie ma zamienników są dostępne tylko orginalne a cena 1 sztuki w ASO to ok 480,-zł
skalarx Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 2,5tdi A6c5 2,5tdi A6c5 ten motor chyba nie miał 312 Sam kupiłbym takie jarzma i też nie mogę znaleźć
spetsnaz Opublikowano 21 Czerwca 2009 Opublikowano 21 Czerwca 2009 2,5tdi A6c5 2,5tdi A6c5 ten motor chyba nie miał 312 Sam kupiłbym takie jarzma i też nie mogę znaleźć miał 312, jeżeli szukasz samych jarzm, to będzie ciężko. Szukaj zacisków z jarzmami, lub dzwoń do sprzedającego i kup zaciski z jarzmami. tu masz po 150 za stronę (zacisk plus jarzmo) http://moto.allegro.pl/item655098793_zacisk_hamulcowy_lewy_przedni_audi_a6_c5_2_5_tdi.html
rtocki Opublikowano 21 Czerwca 2009 Opublikowano 21 Czerwca 2009 z tej aukcji to mi wygląda na 288 niestety
staniek Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Na 99% ten zacisk i jarzmo jest pod tarcze 288mm. Pozdr
skalarx Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 jeżeli są po 99 roku to 312 Czyli że jak? A6 C5 2,5TDI V6 po 99 roku miała na 100% tarcze 312mm? Bo jak dzwoniłem i pytałem o zaciski od A6 2,5 TDI np. z 2002 to goście mówili, że 288 mm. Sprawdziłem i zgadzało by się: Ten na przykład wystawia, ale nie ma http://www.allegro.pl/item655445629_audi_a6_c5_2_5_tdi_v6_97_04r_zacisk_lewy.html a tutaj ewidentnie widac na zdjęciu, że tarcza 312 mm, ale za to cena zaporowa http://www.allegro.pl/item648894783_zaciski_hamulcowe_audi_a6_c5_2_5_tdi_quattro.html
rtocki Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 rocznik nie gra roli - były zakładane i takie i takie a na dodatek jeszcze 312 w 2 wersjach -pod alu (nie pasuje) i pod żeliwną zwrotnicę (pasuje), a ogłaszający (szroty) najczęściej niestety nie mają dokładnego pojęcia z czego to zdjęli, ja 2 razy odsyłałem bo mimo zapewnień że to z 312 przysyłali 288
skalarx Opublikowano 23 Czerwca 2009 Opublikowano 23 Czerwca 2009 rocznik nie gra roli - były zakładane i takie i takie a na dodatek jeszcze 312 w 2 wersjach -pod alu (nie pasuje) i pod żeliwną zwrotnicę (pasuje), a ogłaszający (szroty) najczęściej niestety nie mają dokładnego pojęcia z czego to zdjęli, ja 2 razy odsyłałem bo mimo zapewnień że to z 312 przysyłali 288 Wiem Przed sekundą wróciłem ze szrotu i przywiozłem dwa jarzma pod 312, ale mają inny rozstaw śrub mocujących do zawieszenia (za szeroki i większe śruby mocujące chyba). Tak to wszystko pasuje No i muszę jutro zawieźć i wymienić. Problemy są straszne żeby się dogadać z tymi facetami. Nie wiem dlaczego to jarzmo jest inne Wkońcu A6 po 99... może pod aluminiową zwrotnicę?
spetsnaz Opublikowano 23 Czerwca 2009 Opublikowano 23 Czerwca 2009 A czy czytaliście wątek o swapie na 312? Przecież jest wyraźnie napisane na samym początku, że muszą być na żeliwną zwrotnicę. http://allegro.pl/item667750000_vw_passat_b5_zacisk_hamulcowy_2_5_tdi.html dzwońcie do kolesia, te na bank podejdą o ile Passat był po 2001r. http://allegro.pl/item647981781_golf_4_gti_zacisk_hamulcowy.html http://allegro.pl/item650727704_audi_a6_98_01_2_5tdi_quattro_zaciski_przod_hamul.html http://allegro.pl/item662013921_zaciski_hamulcowe_audi_a6_c5_2_8.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się