Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] SWAP na 312mm i pytanie o układ hamulcowy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

w końcu zrobiłem u siebie swap na 312mm

nowe tarcze i klocki przód i tył i nowe przewody hamulcowe, prowadnice itd.

wymiana wszystkich tłoczków z przodu i z tyłu wymiana uszczelniaczy i zestawu naprawczego

wymiana płynu hamulcowego na motula rbf600

samochód stał kilka dni z troche upuszczonym płynem hamulcowym ale przewody były zabezpieczone przed wodą i brudem

po zamontowaniu cały układ został przepłukany 1.5litra motulem rbf600 i dobrze odpowietrzony, sprawdzony na szczelność nie ma ubytków płynu ani nic nie cieknie

przejechałem dopiero 70km a pedał hamulca jest bardzo miękki dopiero przy samym końcu zaczyna mocno hamować

jak podpompuje dwa razy hamuje zdecydowanie lepiej

czy to kwestia dotarcia sie tarcz i klocków z przodu i z tyłu????????????????

ABS działa normalnie, żadne kontrolki sie nie palą

delikatnie hamuje aby sie to w szystko ułożyło i nie zeszkliło lub zpaliło

jak długo mogą być takie objawy????? bo za tydzień mam maraton na 3000km

zalanie i odpowietrzanie układu było za pomocą deptania w pedał hamulca za załączonym zapłonie aby pompa ABS sie uzbroiła

proszę o rade

może to normalna sytuacja i trzeba pojezdzić trochę :mysli:

Opublikowano

też mi sie tak wydaje

może to zrobić na właczonym silniku aby servo pracowało

czy tylko zapłon właczyć??

pilna sprawa bo mam wyjazd a nie chce nikogo zabić i siebie ;(

Opublikowano

szczerze mówiąc to na 100 % nie wiem, a nie chcę Cię wprowadzić w błąd podając jakąś widzimisię procedurę odpowietrzania

Opublikowano

Układy z ABS odpowietrza się na włączonym zapłonie lub pracującym silniku. Odpowietrz jeszcze raz cały układ.

Opublikowano

Układy z ABS odpowietrza się na włączonym zapłonie lub pracującym silniku. Odpowietrz jeszcze raz cały układ.

dzieki jutro powalcze jeszcze raz

jaro opisałeś kiedyś to w postach dla klubu octavi

Opublikowano

Druga sprawa to nowe klocki i tarcze. Hamuje się delikatnie przez pierwsze 200-300 km i po hamowaniu nie trzyma wciśniętego pedału. Na razie będą kiepsko hamować, dopiero po dotarciu zaczną łapać mocniej. :decayed::cool1:

Opublikowano

Druga sprawa to nowe klocki i tarcze. Hamuje się delikatnie przez pierwsze 200-300 km i po hamowaniu nie trzyma wciśniętego pedału. Na razie będą kiepsko hamować, dopiero po dotarciu zaczną łapać mocniej. :decayed::cool1:

to że przez 300km będą klocki tylko lizały tarcze to wiem :naughty:

tylko ten pedał hamulca troche za miękki jest mozliwe ze to musi sie ułozyć albo w układzie jest jeszcze troche powietrza

jak depnę mocniej to auto stoi dęba ale w tedy pedał hamulca jest już w podłodze[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2009, 21:27_________________________________________________i jeszcze jedno pytanko , wyczytałem na forum że pompe abs mozna jakoś odpowietrzyc stosując VAGA, konieczna jest ta procedura???[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2009, 22:05_________________________________________________pedał hamulca robi sie juz wmiare bdb przyjemny

przejechałem 150km i jest coraz lepiej

skutecznosc hamowania sprawdzona tylko 70km/h jak na razie super

nie odpowietrzałem już drugi raz tylko czekałem aż sie ułoży

zapowiada sie mega kozak z hamulca

Opublikowano

pompe sie odpowieterza jak sie caly plyn z ukladu spuszcza/albo jest prawdopodobienstwo ze zassala powitrze. Ja osobisicie jakos w tym przypadku nie ufam komputerowi i poprostu kazdy przewod luzowalem i odpowietrzalem przy pompie a pozniej cylinderki. u mnie tez hamulce sie tak zachowywaly na poczatku. po ok 300-400 km jeszcze raz odpowietrzylem wszystkie kola i teraz jest miodzio. Stare tarcze i klocki byly w tragicznym stanie i nie moglem sie przestawic na zupelnie innaczej hamujące auto

Opublikowano

Koledzy chcę kupić jarzma z A6, żeby zamontować 312mm tarcze, niestety sklep w mojej okolicy nie prowadzi sprzedaż jarzm :confused4:

Na szrotach znalazłem jedno jarzmo z 2,5tdi A6c5 więc nie brałem.

Gdzie mogę kupić takie jarzmo nowe? chiał bym najlepiej nowe lub komplet z allegro.

Jeśli ktoś może mi pomóc był bym wdzięczny :)

Opublikowano

no wiesz nie sądzę żebyś chciał kupić nowe, nie ma zamienników są dostępne tylko orginalne a cena 1 sztuki w ASO to ok 480,-zł

Opublikowano

2,5tdi A6c5

2,5tdi A6c5 :mysli: ten motor chyba nie miał 312 :mysli:

Sam kupiłbym takie jarzma i też nie mogę znaleźć :wallbash:

Opublikowano

2,5tdi A6c5

2,5tdi A6c5 :mysli: ten motor chyba nie miał 312 :mysli:

Sam kupiłbym takie jarzma i też nie mogę znaleźć :wallbash:

miał 312, jeżeli szukasz samych jarzm, to będzie ciężko.

Szukaj zacisków z jarzmami, lub dzwoń do sprzedającego i kup zaciski z jarzmami.

tu masz po 150 za stronę (zacisk plus jarzmo)

http://moto.allegro.pl/item655098793_zacisk_hamulcowy_lewy_przedni_audi_a6_c5_2_5_tdi.html

Opublikowano

Na 99% ten zacisk i jarzmo jest pod tarcze 288mm.

Pozdr

Opublikowano

jeżeli są po 99 roku to 312

Opublikowano

jeżeli są po 99 roku to 312

Czyli że jak? A6 C5 2,5TDI V6 po 99 roku miała na 100% tarcze 312mm? :mysli:

Bo jak dzwoniłem i pytałem o zaciski od A6 2,5 TDI np. z 2002 to goście mówili, że 288 mm.

Sprawdziłem i zgadzało by się:

Ten na przykład wystawia, ale nie ma :blink:

http://www.allegro.pl/item655445629_audi_a6_c5_2_5_tdi_v6_97_04r_zacisk_lewy.html

a tutaj ewidentnie widac na zdjęciu, że tarcza 312 mm, ale za to cena zaporowa :wallbash:

http://www.allegro.pl/item648894783_zaciski_hamulcowe_audi_a6_c5_2_5_tdi_quattro.html

Opublikowano

rocznik nie gra roli - były zakładane i takie i takie a na dodatek jeszcze 312 w 2 wersjach -pod alu (nie pasuje) i pod żeliwną zwrotnicę (pasuje), a ogłaszający (szroty) najczęściej niestety nie mają dokładnego pojęcia z czego to zdjęli, ja 2 razy odsyłałem bo mimo zapewnień że to z 312 przysyłali 288

Opublikowano

rocznik nie gra roli - były zakładane i takie i takie a na dodatek jeszcze 312 w 2 wersjach -pod alu (nie pasuje) i pod żeliwną zwrotnicę (pasuje), a ogłaszający (szroty) najczęściej niestety nie mają dokładnego pojęcia z czego to zdjęli, ja 2 razy odsyłałem bo mimo zapewnień że to z 312 przysyłali 288

Wiem :polew: Przed sekundą wróciłem ze szrotu i przywiozłem dwa jarzma pod 312, ale mają inny rozstaw śrub mocujących do zawieszenia (za szeroki i większe śruby mocujące chyba). Tak to wszystko pasuje :disgust: No i muszę jutro zawieźć i wymienić. Problemy są straszne żeby się dogadać z tymi facetami. Nie wiem dlaczego to jarzmo jest inne :mysli: Wkońcu A6 po 99... :mysli: może pod aluminiową zwrotnicę?

Opublikowano

A czy czytaliście wątek o swapie na 312? Przecież jest wyraźnie napisane na samym początku, że muszą być na żeliwną zwrotnicę.

http://allegro.pl/item667750000_vw_passat_b5_zacisk_hamulcowy_2_5_tdi.html

dzwońcie do kolesia, te na bank podejdą o ile Passat był po 2001r.

http://allegro.pl/item647981781_golf_4_gti_zacisk_hamulcowy.html

http://allegro.pl/item650727704_audi_a6_98_01_2_5tdi_quattro_zaciski_przod_hamul.html

http://allegro.pl/item662013921_zaciski_hamulcowe_audi_a6_c5_2_8.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...