Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SPOTY WROCŁAWSKIE -> Info ostatnie posty.


szczuraz

Rekomendowane odpowiedzi

Hornet już Ci dawno mówił co masz zrobić :whistling:

Zgadza się..... przekopuj wątek. Zawsze możesz zaryzykować napisać nowy wątek na forum ale znając życie i miliony wątków o sprzęgle poleci szybciej do kosza niż dostaniesz pierwszą odpowiedź.... szukaj na forum.. jest sporo napisane na ten temat.

jest sporo, ale rzadko się zdarza, żeby ktoś miał 440nm w b7 2.0tdi, dlatego postanowiłem podpytać... pisałeś mi dawno, że mam je wymienić, wreszcie chcę to zrobić, ale nie pisaliśmy szczegółowo, na jaki sprzęt...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 32.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • szczuraz

    4607

  • hornet

    3524

  • kaju

    3181

  • Spartan_Wroc.

    1873

Top użytkownicy w tym temacie

Kjerwa jaki tu ruch odkąd zaczęło się alkoholowo imprezowo:decayed:

---------- Post dopisany at 12:23 ---------- Poprzedni post napisany at 12:22 ----------

Kubica czym Ty się zajmujesz tak z ciekawości?

Nelson - handel, sprzedaż pokryć dachowych i wszystkiego co z tym związane.

---------- Post dopisany at 14:42 ---------- Poprzedni post napisany at 14:34 ----------

Hornet już Ci dawno mówił co masz zrobić :whistling:

Zgadza się..... przekopuj wątek. Zawsze możesz zaryzykować napisać nowy wątek na forum ale znając życie i miliony wątków o sprzęgle poleci szybciej do kosza niż dostaniesz pierwszą odpowiedź.... szukaj na forum.. jest sporo napisane na ten temat.

jest sporo, ale rzadko się zdarza, żeby ktoś miał 440nm w b7 2.0tdi, dlatego postanowiłem podpytać... pisałeś mi dawno, że mam je wymienić, wreszcie chcę to zrobić, ale nie pisaliśmy szczegółowo, na jaki sprzęt...

''Witam,

tutaj musimy zastanowić się czego chcemy, czy to sprzęgło ma być mniej komfortowe sześć spieków podwójna sprężyna centralna (twardzy pedał oraz szarpnięcia przy ruszaniu) i bez możliwości popsucia tego sprzęgła za 1500 zł. Czy normalne na okładzinie organiczej z kewlarem-ale mniej wytrzymałe choć tak samo komfortowe jak zwykłe cena 550 zł. Do zrobienia obydwu wersji potrzebujemy koło zam.,docisk i tarczę sprzęgła.''

To dostałem od gościa z netka i możliwe że do niego wyślę sprzęt i mi zrobi wzmocnione bo też mi się ślizga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VW PASSAT SPORTLINE 2.0 tdi/170KM DSG (3714880785) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Jakby ktoś był zainteresowany to znajoma sprzedaj. Można potargować się bo komornik puka do drzwi :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kjerwa jaki tu ruch odkąd zaczęło się alkoholowo imprezowo:decayed:

---------- Post dopisany at 12:23 ---------- Poprzedni post napisany at 12:22 ----------

Kubica czym Ty się zajmujesz tak z ciekawości?

Nelson - handel, sprzedaż pokryć dachowych i wszystkiego co z tym związane.

---------- Post dopisany at 14:42 ---------- Poprzedni post napisany at 14:34 ----------

Hornet już Ci dawno mówił co masz zrobić :whistling:

Zgadza się..... przekopuj wątek. Zawsze możesz zaryzykować napisać nowy wątek na forum ale znając życie i miliony wątków o sprzęgle poleci szybciej do kosza niż dostaniesz pierwszą odpowiedź.... szukaj na forum.. jest sporo napisane na ten temat.

jest sporo, ale rzadko się zdarza, żeby ktoś miał 440nm w b7 2.0tdi, dlatego postanowiłem podpytać... pisałeś mi dawno, że mam je wymienić, wreszcie chcę to zrobić, ale nie pisaliśmy szczegółowo, na jaki sprzęt...

''Witam,

tutaj musimy zastanowić się czego chcemy, czy to sprzęgło ma być mniej komfortowe sześć spieków podwójna sprężyna centralna (twardzy pedał oraz szarpnięcia przy ruszaniu) i bez możliwości popsucia tego sprzęgła za 1500 zł. Czy normalne na okładzinie organiczej z kewlarem-ale mniej wytrzymałe choć tak samo komfortowe jak zwykłe cena 550 zł. Do zrobienia obydwu wersji potrzebujemy koło zam.,docisk i tarczę sprzęgła.''

To dostałem od gościa z netka i możliwe że do niego wyślę sprzęt i mi zrobi wzmocnione bo też mi się ślizga.

Trza było tak od razu:wink: Banan jeśli masz aż taki dylemat, zapraszam do mnie przejedziesz się wzmocnionym sprzęgłem u radzika na jednomasie. Co prawda ja 440nM nie mam , tylko 400. Aczkolwiek zapoznasz się z charakterystyką takiego sprzęgła, ruszanie, opór wciskania itp. Jeśli nie jesteś postury 16 letniego chłopaczka przed mutacją głosu, to spokojnie dasz radę operować taki sprzęgłem w korku:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nelson Ty masz założone jakieś mocnez z mocnym dociskiem? Ją właśnie zastanawiam się czy zakładać takie mocne czy standard tylko wzmocniony.

Wysłane z mojego ME173X przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz tylko program to kup seryjne nowe sprzęgło, nabij kevlarem i będzie ok. Ja u siebie mam teraz wzmocnioną tarczę (kevlar) i wzmocniony docisk, a to wszystko na dwumasie i jest git, jeśli chodzi o komfort :wink: Nie ma jakiejś dużej różnicy w porównaniu do serii. Trochę twardszy pedał, ale źle nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sam tył potrzebuję przód już mam w igła stanie :wink: napiszę pw do gościa może rozkompletuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz tylko program to kup seryjne nowe sprzęgło, nabij kevlarem i będzie ok. Ja u siebie mam teraz wzmocnioną tarczę (kevlar) i wzmocniony docisk, a to wszystko na dwumasie i jest git, jeśli chodzi o komfort :wink: Nie ma jakiejś dużej różnicy w porównaniu do serii. Trochę twardszy pedał, ale źle nie jest.

No właśnie serii nie ma i nie bedzie, i nie wiem czy tylko wzmocnić seryjne sprzęgła czy wsadzić mocne i stracić komfort jazdy. Problem w tym że nie mam porównania...

Wysłane z mojego ME173X przy użyciu Tapatalka

---------- Post dopisany at 07:01 ---------- Poprzedni post napisany at 07:01 ----------

A tak w ogóle to sielanko wszystkim:-)

Wysłane z mojego ME173X przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

---------- Post dopisany at 08:44 ---------- Poprzedni post napisany at 08:44 ----------

Jeśli masz tylko program to kup seryjne nowe sprzęgło, nabij kevlarem i będzie ok. Ja u siebie mam teraz wzmocnioną tarczę (kevlar) i wzmocniony docisk, a to wszystko na dwumasie i jest git, jeśli chodzi o komfort :wink: Nie ma jakiejś dużej różnicy w porównaniu do serii. Trochę twardszy pedał, ale źle nie jest.

No właśnie serii nie ma i nie bedzie, i nie wiem czy tylko wzmocnić seryjne sprzęgła czy wsadzić mocne i stracić komfort jazdy. Problem w tym że nie mam porównania...

Wysłane z mojego ME173X przy użyciu Tapatalka

---------- Post dopisany at 07:01 ---------- Poprzedni post napisany at 07:01 ----------

A tak w ogóle to sielanko wszystkim:-)

Wysłane z mojego ME173X przy użyciu Tapatalka

Mocne sprzęgło nie oznacza utraty komfortu jazdy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

---------- Post dopisany at 08:44 ---------- Poprzedni post napisany at 08:44 ----------

Jeśli masz tylko program to kup seryjne nowe sprzęgło, nabij kevlarem i będzie ok. Ja u siebie mam teraz wzmocnioną tarczę (kevlar) i wzmocniony docisk, a to wszystko na dwumasie i jest git, jeśli chodzi o komfort :wink: Nie ma jakiejś dużej różnicy w porównaniu do serii. Trochę twardszy pedał, ale źle nie jest.

No właśnie serii nie ma i nie bedzie, i nie wiem czy tylko wzmocnić seryjne sprzęgła czy wsadzić mocne i stracić komfort jazdy. Problem w tym że nie mam porównania...

Wysłane z mojego ME173X przy użyciu Tapatalka

---------- Post dopisany at 07:01 ---------- Poprzedni post napisany at 07:01 ----------

A tak w ogóle to sielanko wszystkim:-)

Wysłane z mojego ME173X przy użyciu Tapatalka

Mocne sprzęgło nie oznacza utraty komfortu jazdy :decayed:

No właśnie tylko że ja nie mam porównania i tu mnie trochę kłuje ;/ Nie chciał bym żeby przy starcie mną szarpało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tam , jak tam pany ? :hi:

Wysłane z mojego telewizora

nic tu panie, a jak tam? wiesz już coś? :wink:

ryj andrzej z japka nabazgrolił :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

---------- Post dopisany at 08:44 ---------- Poprzedni post napisany at 08:44 ----------

Jeśli masz tylko program to kup seryjne nowe sprzęgło, nabij kevlarem i będzie ok. Ja u siebie mam teraz wzmocnioną tarczę (kevlar) i wzmocniony docisk, a to wszystko na dwumasie i jest git, jeśli chodzi o komfort :wink: Nie ma jakiejś dużej różnicy w porównaniu do serii. Trochę twardszy pedał, ale źle nie jest.

No właśnie serii nie ma i nie bedzie, i nie wiem czy tylko wzmocnić seryjne sprzęgła czy wsadzić mocne i stracić komfort jazdy. Problem w tym że nie mam porównania...

Wysłane z mojego ME173X przy użyciu Tapatalka

---------- Post dopisany at 07:01 ---------- Poprzedni post napisany at 07:01 ----------

A tak w ogóle to sielanko wszystkim:-)

Wysłane z mojego ME173X przy użyciu Tapatalka

Mocne sprzęgło nie oznacza utraty komfortu jazdy :decayed:

No właśnie tylko że ja nie mam porównania i tu mnie trochę kłuje ;/ Nie chciał bym żeby przy starcie mną szarpało.

Szarpać to będzie Tobą w niedzielę... coś czuję, że korozja Cię dopadnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szarpać to będzie Tobą w niedzielę... coś czuję, że korozja Cię dopadnie.

ryj andrzej z japka nabazgrolił :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...