michal91 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 (edytowane) wszystko czy warto nawet nie pytam bo byście mnie chyba zjedli a więc na pewno warto ale jak się silniczek zachowuje 1.9 130? jak EGR w tym się sprawuje czy często leci olej czy rzadko spotykane? tak wiem spotykane jest bo już czytałem nawet o OCT ale czy aż tak bardzo często? czy trzeba się tego bać? jak dwumas w tym modelu i silniku i turbinki jak? jak zawieszenie? iiiii oczywiście na co patrzeć przy kupnie tak szczególnie na co zwracać uwagę? ogolnie wszystko wszystko co możecie powiedzieć do z chęcią posłucham/ przeczytam koszty eksploatacji? napraw? ceny części czy są drogie? ;p i takie tam Edytowane 22 Grudnia 2014 przez michal91
e9matic Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Z EGRa leci czesto, pompowtryski sie co chwila psują, dwumasa też często pada, telepie autem ze się usiedzieć nie da, a już nie wspomne o luzach na wahaczach ... A skad my to mamy wiedzieć ? Wszystko zależy jak kto użytkuje auto. Chcesz wiedzieć wiecej, zapraszam do lektury. Wszystko o czym powinieneś wiedzieć jest własnie na forum. Ceny części to też nie łaska sprawdzić na google albo na allegro ? No chyba że masz tam BANA, to się nie dziwie. Chłopie ! Ogarnij się, chcesz kupić auto to zacznij czytać
emay Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Nic nie musisz i się tak nie unoś jak dziewica przed pierwszym razem Nie unoszę się. Ja po prostu nie chwalę się bo to niczemu nie służy...
goldi Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Michał91 musisz się wybrać na spot dziś zbyt wiele pytań a tak mało odpowiedzi hehe
kozunia13 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 wszystko czy warto nawet nie pytam bo byście mnie chyba zjedli a więc na pewno warto ale jak się silniczek zachowuje 1.9 130? jak EGR w tym się sprawuje czy często leci olej czy rzadko spotykane? tak wiem spotykane jest bo już czytałem nawet o OCT ale czy aż tak bardzo często? czy trzeba się tego bać? jak dwumas w tym modelu i silniku i turbinki jak? jak zawieszenie? iiiii oczywiście na co patrzeć przy kupnie tak szczególnie na co zwracać uwagę? ogolnie wszystko wszystko co możecie powiedzieć do z chęcią posłucham/ przeczytam koszty eksploatacji? napraw? ceny części czy są drogie? ;p i takie tam Kupuj b7 2.5tdi Te silniki są pancerne Cwiara, Oca świadkiem jak używam swojego akn [emoji23]
kaju Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 te w b7 są na prawdę pancerne i sam chciałbym go mieć...
oca69 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 (edytowane) wszystko czy warto nawet nie pytam bo byście mnie chyba zjedli a więc na pewno warto ale jak się silniczek zachowuje 1.9 130? jak EGR w tym się sprawuje czy często leci olej czy rzadko spotykane? tak wiem spotykane jest bo już czytałem nawet o OCT ale czy aż tak bardzo często? czy trzeba się tego bać? jak dwumas w tym modelu i silniku i turbinki jak? jak zawieszenie? iiiii oczywiście na co patrzeć przy kupnie tak szczególnie na co zwracać uwagę? ogolnie wszystko wszystko co możecie powiedzieć do z chęcią posłucham/ przeczytam koszty eksploatacji? napraw? ceny części czy są drogie? ;p i takie tam Kupuj b7 2.5tdi Te silniki są pancerne Cwiara, Oca świadkiem jak używam swojego akn [emoji23] Ja tak swojego krece czasami na ciepłym ja ty swojego na zimnym Edytowane 22 Grudnia 2014 przez oca69
kaju Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 woda to jest c**j akurat w 2,5 dopóki olej się nie rozgrzeje to muskać góra 2,2-2,4krpm.
oca69 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 woda to jest c**j akurat w 2,5 dopóki olej się nie rozgrzeje to muskać góra 2,2-2,4krpm.Kaju u kozy woda nawet nie drgnie na blacie a bieg zmienia sie w zależności . Albo 4.7krpm albo 4.5 krpm
oca69 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 do 4,5 to się nawet nie zakręci.No to powiem Ci słaby spec jesteś od dwa i pół albo do tylu w życiu nie kręciłeś Oczywiście kaju bez urazy
kaju Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 mówie Ci, że 2,5 do 4,5 nie ma prawa się zakręcić, chyba, że pogrzebiesz tam gdzie trzeba, to nawet 5+ zakręci choć może i masz rację, ja swojej ani jednej ani drugiej nie zakręciłem wyżej jak 4,2 bo jestem uczulony na czerwone pole.
oca69 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 mówie Ci, że 2,5 do 4,5 nie ma prawa się zakręcić, chyba, że pogrzebiesz tam gdzie trzeba, to nawet 5+ zakręci choć może i masz rację, ja swojej ani jednej ani drugiej nie zakręciłem wyżej jak 4,2 bo jestem uczulony na czerwone pole.Może u Kozy coś było grzebane albo coś jest zjebane . Ale kręci tyle
kozunia13 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Kręci 4.700 ;-) ale szkoda mi już teraz trzeba go doprowadzić do ładu i godnie używać :-P
nitroo Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Haha Koza miałem przykład w sobotę, jak 2.5 kręci
goldi Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Dobry wiadomość dnia firma alstom w ktorej pracuje ma zapłacić karę 772 mnl dolarów za łapówki w paru krajach w zamian za kontrakty na generatory ciekawe jak to się odbije na Polskę
Nelson Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Dobry wiadomość dnia firma alstom w ktorej pracuje ma zapłacić karę 772 mnl dolarów za łapówki w paru krajach w zamian za kontrakty na generatory ciekawe jak to się odbije na Polskę Ja już to wiedziałem, ok 2 tyg wstecz, że grubo im doj**ią
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się