Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Black on black S3/ nowe foty st 1


sokolnh

Rekomendowane odpowiedzi

sokolnh jak kupiłem swoją A4, to w modach na początku wzorowałem się Tobą (odnośnie modów silnika), a teraz wzorcu już nie mam :tongue4: sprzedałeś A4

nie pozostaje mi nic innego jak iść swoją drogą i zrobić TDIka mocniejszego od esy3 :kox:

pozdro i gratki nowej fury

:good: :good: :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sokolnh jak kupiłem swoją A4, to w modach na początku wzorowałem się Tobą (odnośnie modów silnika), a teraz wzorcu już nie mam :tongue4: sprzedałeś A4

nie pozostaje mi nic innego jak iść swoją drogą i zrobić TDIka mocniejszego od esy3 :kox:

pozdro i gratki nowej fury

:good: :good: :good:

rób rób, ale nie zapomnij o quattro :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sokolnh jak kupiłem swoją A4, to w modach na początku wzorowałem się Tobą (odnośnie modów silnika), a teraz wzorcu już nie mam :tongue4: sprzedałeś A4

nie pozostaje mi nic innego jak iść swoją drogą i zrobić TDIka mocniejszego od esy3 :kox:

pozdro i gratki nowej fury

:good: :good: :good:

rób rób, ale nie zapomnij o quattro :decayed:

tylko naped na tyl daje wieksza frajde z jazdy, ale tego to na pewno nie wyreza :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ani quattro, ani sam napęd nie wchodzi w grę

już lepiej sprzedać i kupić inną furę

tak jak napisał buliking napęd na tył daje dużo frajdy, dlatego po audi będzie BMW :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sokolnh jak kupiłem swoją A4, to w modach na początku wzorowałem się Tobą (odnośnie modów silnika), a teraz wzorcu już nie mam :tongue4: sprzedałeś A4

nie pozostaje mi nic innego jak iść swoją drogą i zrobić TDIka mocniejszego od esy3 :kox:

pozdro i gratki nowej fury

:good: :good: :good:

Idz dalej w jego slady i kupuj S3 :quattro::evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO WAY.

Sokoln, oczywiście na samochodzie będzie naklejeczka A4-Klub ?!

Raczej napewno, inaczej zrobimy głosowanie o pozbawienie go praw KLUBOWICZA :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawosci zapytam.

Czemu przesiadles sie na S3, a nie np. na S4 B5? :gwizdanie:

Koszty utrzymania porownywalne, a to jedna BiT, wieksza moc no i torsen...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za chwile sie tu zrobi klub entuzjastów a3/s3 i zmienimy nazwe klubu :gwizdanie:

Z tą różnicą, że na A3 club to nudą trąci..spamu nie można uskuteczniać :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NO WAY.

Sokoln, oczywiście na samochodzie będzie naklejeczka A4-Klub ?!

naklejeczki nie, bo to troche wiocha :wink4:

ale ramki tak

Tak z ciekawosci zapytam.

Czemu przesiadles sie na S3, a nie np. na S4 B5? :gwizdanie:

Koszty utrzymania porownywalne, a to jedna BiT, wieksza moc no i torsen...

e tam porównywalne koszta, s4 jest duzo droższa w utrzymaniu

haldex ma tez przeciez swoje zalety, np. na starcie mam 4x4 a potem nie mam strat mocy ze wzgledu na napęd

mozna też z tego co czytałem kiedyś na forum mastersa regulowac sobie rozdział napędu np. ze 75% tył 25% przód, 50/50 itp

prosze, znalazłem

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=943&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=88d4d8f32149ec5d54e9da9686e2584c :evil:[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2009, 18:20_________________________________________________i jeszcze jeden wycinek

"Audi w sporcie stosuje Haldexa właśnie, a to tylko ze względu na możliwość jego programowania, i ustawiania zadanego przekazywania momentu na osie, pod kierowcę " :yeah: :yeah: :yeah:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...