Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Wymiana turbosprężarki AWX/BRD - ceny


Blanko

Rekomendowane odpowiedzi

heh... nie ma jak porządny argument...

jaro4444 ten drugi obrazek do poprawki chyba bo nie mogę powiększyć...(strona główna się odpala)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maciejski coś Ci więcej powiem - pełne GT22V z E-klasy 2,7 CDI ma przy 2000 obr już 300 Nm i jest to tylko o 10 Nm mniej niż turbina GT1749VB z silnika ARL w tym samym pojeździe.

Więc albo coś miał ktoś spierdzielone mechnicznie, albo zmnienić czas dawcę softu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

staje gdzies tak od 2500rpm co jest dosc smutne, bo w AWX/AVF "cos sie zaczyna dziac" od 1800rpm.

Masz szczescie ze na mam loga jak BRD pompuje przy 2000obr 1.5bar :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maciejski coś Ci więcej powiem - pełne GT22V z E-klasy 2,7 CDI ma przy 2000 obr już 300 Nm i jest to tylko o 10 Nm mniej niż turbina GT1749VB z silnika ARL w tym samym pojeździe.

Więc albo coś miał ktoś spierdzielone mechnicznie, albo zmnienić czas dawcę softu...

No wlasnie ktos z sr.pl pisal, ze BRD to wiadro i lepiej GT22 z E-klasy ale nie czaje co do BRD ma GT22 i GT17?;) Bo ja ich nie biore pod uwage, za duzo zabawy, chce plug'n'play z dobrym dolem i gora tak pod 180KM (narazie bez IC i pompek), pozniej moze IC i atak na dwojke z przodu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc nie wiem nad czym się zastanawiasz? na samej BRD wyciągniesz okolice 170KM (+,-) :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie ktos z sr.pl pisal, ze BRD to wiadro i lepiej GT22 z E-klasy ale nie czaje co do BRD ma GT22 i GT17?

A ma to, że wiekości tych turbin i wydatki można uszeregować tak:

GT1749VA<GT1749VB<BRD<GT22V

Więc skoro da się ładnie obudzić GT22V to tym bardziej BDR :decayed:

P.S. Nie czytaj bezkrytycznie bzdur z SR :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaro4444, no wlasnie tez mi sie wydawalo, ze typ opowiada bzdury i BRD moze ladnie wstawac z dolu, wiadro to jest ale w silniku 3.0TDI :) Dzieki, utwierdzilem sie tylko, ze BRD to dobry, w miare tani i bezproblemowy wybor.

ps. Da sie osiagnac 180KM bez zmiany IC i pompek? Bo zdania sa podzielone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...