GRazny Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 heh... nie ma jak porządny argument... jaro4444 ten drugi obrazek do poprawki chyba bo nie mogę powiększyć...(strona główna się odpala)
jaro4444 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Maciejski coś Ci więcej powiem - pełne GT22V z E-klasy 2,7 CDI ma przy 2000 obr już 300 Nm i jest to tylko o 10 Nm mniej niż turbina GT1749VB z silnika ARL w tym samym pojeździe. Więc albo coś miał ktoś spierdzielone mechnicznie, albo zmnienić czas dawcę softu...
marewel Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 staje gdzies tak od 2500rpm co jest dosc smutne, bo w AWX/AVF "cos sie zaczyna dziac" od 1800rpm. Masz szczescie ze na mam loga jak BRD pompuje przy 2000obr 1.5bar
maciejski Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Maciejski coś Ci więcej powiem - pełne GT22V z E-klasy 2,7 CDI ma przy 2000 obr już 300 Nm i jest to tylko o 10 Nm mniej niż turbina GT1749VB z silnika ARL w tym samym pojeździe. Więc albo coś miał ktoś spierdzielone mechnicznie, albo zmnienić czas dawcę softu... No wlasnie ktos z sr.pl pisal, ze BRD to wiadro i lepiej GT22 z E-klasy ale nie czaje co do BRD ma GT22 i GT17? Bo ja ich nie biore pod uwage, za duzo zabawy, chce plug'n'play z dobrym dolem i gora tak pod 180KM (narazie bez IC i pompek), pozniej moze IC i atak na dwojke z przodu
ArkadiuS Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 więc nie wiem nad czym się zastanawiasz? na samej BRD wyciągniesz okolice 170KM (+,-)
jaro4444 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 No wlasnie ktos z sr.pl pisal, ze BRD to wiadro i lepiej GT22 z E-klasy ale nie czaje co do BRD ma GT22 i GT17? A ma to, że wiekości tych turbin i wydatki można uszeregować tak: GT1749VA<GT1749VB<BRD<GT22V Więc skoro da się ładnie obudzić GT22V to tym bardziej BDR P.S. Nie czytaj bezkrytycznie bzdur z SR
maciejski Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 jaro4444, no wlasnie tez mi sie wydawalo, ze typ opowiada bzdury i BRD moze ladnie wstawac z dolu, wiadro to jest ale w silniku 3.0TDI Dzieki, utwierdzilem sie tylko, ze BRD to dobry, w miare tani i bezproblemowy wybor. ps. Da sie osiagnac 180KM bez zmiany IC i pompek? Bo zdania sa podzielone.
migdalek1985 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Jak masz zdrowe pompki to tak. Na wtryskach z 115 widziałem chipy do 173. Ja czekam na Witka i po urlopie zobaczymy ile mój silnik wypluje z BRD
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się