Skocz do zawartości
IGNOROWANY

CIF Aerodick.. C.D


Reggi

Rekomendowane odpowiedzi

skan1s.th.jpg skan2l.th.jpg skan3.th.jpg

tu jest b seria a to juz inna bajka[br]Dopisany: 02 Maj 2010, 20:43_________________________________________________na sr.pl jest do sprzedania kompletny swap b16a2 :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu jest b seria a to juz inna bajka

Ale wyrezana na fajnych gratach :naughty:

na sr.pl jest do sprzedania kompletny swap b16a2 :naughty

No way..ja mam OBD2, a te D16.. siedzą na OBD1 :wink4:

Jak już coś kiedyś to wolałbym kupic angola Aero VTI na B18C4 to przynajmniej OBD jest takie same i nie ma zabawy z wiązką :tongue4:

Tylko podobno te D serie są lepsze pod T niż B.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

b16a2 jest na odb2

b16a1 jest obd1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

b16a2 jest na odb2

b16a1 jest obd1

To teraz z innej strony - swap B16A2 - 5 kpln

Całe Aero B18C4 - 4-5 kpln ( tu masz jeszcze swap hamulców i licznik i cała reszta pierdół :naughty: )

[br]Dopisany: Maj 03, 2010, 01:46:04 _________________________________________________Podsufitka z alcantary wykonana :ok2:

Na drugi rzut idą fotele przednie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsufitka z alcantary wykonana :ok2:

foty chłoptasiu , foty :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsufitka z alcantary wykonana :ok2:

foty chłoptasiu , foty :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Jeszcze jeszcze..mam problemy ze zdemontowaniem środkowego słupka :evil: , A dokładniej pasa..bo tylko to zostało mi do malowania.

[br]Dopisany: Maj 22, 2010, 03:15:16 _________________________________________________

uchyty drzwi w perforce :kox:

dsc01319yd.jpg

dsc01318z.jpg

By raggaman55 at 2010-05-28

dsc01317e.jpg

By raggaman55 at 2010-05-28

dsc01316g.jpg

By raggaman55 at 2010-05-28

dsc01315v.jpg

By raggaman55 at 2010-05-28

dsc01315v.jpg

By raggaman55 at 2010-05-28

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopiero obczaiłem ten temat.

Podoba mi się, auto nabiera charakteru.

Te ostatnie rączki bardzo fajne, obszywałeś czy ori ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te ostatnie rączki bardzo fajne, obszywałeś czy ori ?

ma zdolną mamuśke :kox: :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego ja biore namiot i kiedys do niego pojade niech cale auto obklei :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te ostatnie rączki bardzo fajne, obszywałeś czy ori ?

Obszywane :wink4:

ori to takie gumowe chlewy :naughty:

ku***a jak tak patrze na ta alakantare to mysle co by sobie nie obszyc foteli tym gownem :gwizdanie: i boczków takim ciemnym granatem :kox:

Ta alcantara jest dobra w miejscach w których jej nie dotykamy - mieszki ect.

Przy częstym kontakcie może się wycierac.

Alcantara naturalna niestety to wydatek w c**j drogi :thumbdown:

Ja miałem robic u siebie fotel w alcantarze..ale zachorowałem na kubełki Bride :kox: :kox:

dlatego ja biore namiot i kiedys do niego pojade niech cale auto obklei :kox:

:good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie..ale to trzeba byc ostro naciętym, żeby kupic tą H za taką kase :decayed:

Wczoraj miałem wycięczkę na dystansie 90 Km ..polecieliśmy w 4 osoby plus moja mała Dżamelia..i tylne springi się poddają i jest delikatna tarcica na dobiciu :disgust:

Miałem szukac niższych springów na sam przód..ale trzeba będzie poszukac coilover' ów co by można było podregulowac czasami :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na allegro mozna kupic takie gumy ktore sie wkreca w sprezyne zeby ja troche utwardzic zeby takigo skoku nie miala

Jak H to tylko z kompresorem :gwizdanie:

dlaczego??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

romi kiedys mial kompresor ale wywalil i teraz jest duze T. moc 523KM w osce :przebiegly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

D seria jest ogolnie lepsza do rezania i pod wzgledem kompresora i turbo, b lub h juz ciezej ale efekty lepsze i ten dziwek :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swojego czasu Tiesto z ckp mial h22 w Jajku.. nei wiem czy uturbil czy nie, dawno nie wchodzilem na forum..

Miał tam graty Bensona..ale jajko poszło na graty z tego co się orientuje .

na allegro mozna kupic takie gumy ktore sie wkreca w sprezyne zeby ja troche utwardzic zeby takigo skoku nie miala

Wiem...ale nie planuje już śmigac z takim załadunkiem..nie jestem taksą :wink4:

Będę szukał czegoś z regulacją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój baaaardzo dobry kolega z Torunia ma jajko z włożonym silnikiem integry bodajże 2.2 170KM i na dniach bedzie zakładał kompresor , obiecał mi przejażdżke więc wkleje na bank filmik z niej , kompresor dmucha 0,6 i szacowana moc 250-270KM :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jajko z włożonym silnikiem integry bodajże 2.2 170KM

2.2 to raczej z Accorda :wink4:

W ITR to było 1.8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...