Gość Opublikowano 25 Marca 2017 Opublikowano 25 Marca 2017 Panowie ostatnio wymieniłem tłumik środkowy oraz końcowy bo autko pierdziało. Niestety efekt wytłumienia jest nieznaczny. Po dokładniejszych oględzinach ewidentnie słychać, ż katalizator pierdzi i powoduje hałas. Po przeczytaniu multum tematów tu na forum oraz na innych nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi co założyć w miejsce katalizatora by autko znów pracowało cicho ( pomijając nowy katalizator). Czy tłumik przelotowy to najrozsądniejsze rozwiązanie ?
bartez80 Opublikowano 25 Marca 2017 Opublikowano 25 Marca 2017 1 godzinę temu, matinaszek napisał: Panowie ostatnio wymieniłem tłumik środkowy oraz końcowy bo autko pierdziało. Niestety efekt wytłumienia jest nieznaczny. Po dokładniejszych oględzinach ewidentnie słychać, ż katalizator pierdzi i powoduje hałas. Po przeczytaniu multum tematów tu na forum oraz na innych nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi co założyć w miejsce katalizatora by autko znów pracowało cicho ( pomijając nowy katalizator). Czy tłumik przelotowy to najrozsądniejsze rozwiązanie ? Downpipe
Gość Opublikowano 26 Marca 2017 Opublikowano 26 Marca 2017 z tego co przejrzałem to znalazłem tylko downpipe do 1.8T. Cz będzie to pasowało również do 1.8 wolnossaka ?
bartez80 Opublikowano 26 Marca 2017 Opublikowano 26 Marca 2017 26 minut temu, matinaszek napisał: z tego co przejrzałem to znalazłem tylko downpipe do 1.8T. Cz będzie to pasowało również do 1.8 wolnossaka ? niestety nie .
Gość Opublikowano 26 Marca 2017 Opublikowano 26 Marca 2017 mógłbyś podac gdzie kupie downpipe do zwykłego 1.8
bartez80 Opublikowano 26 Marca 2017 Opublikowano 26 Marca 2017 37 minut temu, matinaszek napisał: mógłbyś podac gdzie kupie downpipe do zwykłego 1.8 najpredzej ,to musisz pojechac do jakiegos fachmana ,na miejscu ,niech z kwasowki na aucie wyspawa ,bo ja takich downpipe ,nie widzialem nigdzie ,zeby ktos robil .
xspiryt Opublikowano 16 Października 2017 Opublikowano 16 Października 2017 Witam, panowie przymierzam się do wybebeszenia katalizatora, wspawania w niego rurki. Jedyny problem jaki mam to brak czasu, i nie moge sobie pozwolić na ściąganie kata i przymiarki... Moze ktos wie jakiej srednicy rurke trzeba by bylo wspawac w kata?1.8T AEB '98r. Widzę że mowa o 55mm tylko nie wiem czy to średnica zewnętrzna czy wewnętrzna? Sent from my LG-D855 using Tapatalk
toman Opublikowano 21 Października 2017 Opublikowano 21 Października 2017 Skoro nie masz czasu, to możesz zamówić DP u mnie. Ot taka oszczędność czasu
Helga Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 Nie tak do końca z tym szybkim opuszczaniem spalin,turbosprężarka rozpędza się znacznie szybciej i ma dużo większe obroty a to jej nie służy na dłuższą metę,wszyscy namawiaja na wywalenie kata ale kiedyś nadejdzie czas eko i wszystkie wasze samochody bez kata będą miały przymusowy odpoczynek. 1
xspiryt Opublikowano 23 Października 2017 Opublikowano 23 Października 2017 Dzięki za propozycje ale juz sie udalo, rurka miala bodajze 53mm srednicy zewnetrznej, cienkoscienna wiec ok. 50mm wewnetrznej. Na wyjsciu z kata, jest okolo 40mm wewnetrznej, wiec rura minimalnie konczy sie przed ujsciem z kata, ale rozwiazaniem jest jej lekkie cofniecie i zaspawanie przed wyjsciem.Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się