Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Katowice i okolice


keżor

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 154.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • stanley

    18902

  • Kędzior

    14855

  • Miszka82

    14547

  • akjam

    13790

Top użytkownicy w tym temacie

siemka

widze ze po wczorajszym spocie cisza...czyzby juz nikt nie chcial tutaj zagladac :polew:

sprawa mojego auta wyglada nastepujaco:pojechalem rano do mechanika, kazal mi odpalic furacza i co...wibracje obrotow i takie tam (standard) powiedzialem mu o wszystkich objawach(wiadro wody z rury, dym, brak plynu chlodniczego, kontrolka oleju ktora sie zapalila, brak temperatury cieczy chlodzacej). Zapytalem czy to moze byc uszczelka pod glowica ale on od razu powiedzial ze to wina czujnika temeratury cieczy i ze raczej uszczelka to to nie bedzie. Jestem laikiem jesli chodzi o takie sprawy ale powiedzial ze jesli czujnik jest zdupcony to komp moze swirowac bo dostaje bledne informacje. Jesli chodzi o dym, zapach benzyny to ponoc to od tego ze tak dlugo krecilem i go zalalo a jak juz odpalil to wszystko to co sie zgromadzilo zaczal wyrzucac. No nie wiem w sumie jest to moj zaufany mechanik wiec nie mam podstaw zeby mu nie wierzyc.Po wymianie czujnika temperatura juz jest w normie trzyma 90stopni, nie wibruja obroty, jakby swobodniej pracuje silnik(takie mam odczucia) ale zobacze jeszcze jutro rano jak bedzie wygladala sprawa z odpalaniem. Mam nadzieje ze bedzie :good:

wielkie dzieki dla Bordo Avanta TDI z Siemek(zapomnialem nick) za podcholowanie na moja dzielnie wczoraj :thankyou2: - juz wiem davidoooo :thankyou2:

aha jesli chodzi o napinacz paska to mozna go wymieniec bez rozbierania przodu (podobno w TDI trzeba rozbierac przod)

No i jeszcze jedno odnosnie naszej rozmowy na spocie : nie kazda naprawa w Audi zaczyna sie od 600zl, zaplacilem za napinacz 190zl(SKL) czujnik temperatury cieczy chlodzacej 60 zl zamiennik (130zl ori) +robota 50 zl =300zl wiec polowa taniej :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to jest b5 przerobione

Dokladnie jesli to jest B5 w nowej budzie

zgadujcie dalej co bylo bazą tego samochodu :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsumie jakbyś miał czas tak do 14 w tygodniu to chętnie bym skorzystał z Twojej pomocy.

jak widzisz moja furka troche zaniemogla wiec musialem sie nia zajac, jutro nie dam rady ale mysle ze moze w piatek znajde czas bo juz bede mial wolne ale poiwedz mi jak Ty pracujesz, na rano czy popo ? ? ? bo wolalbym popo ale to jeszcze ustawie tak zeby sie dostosowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak widzisz moja furka troche zaniemogla wiec musialem sie nia zajac, jutro nie dam rady ale mysle ze moze w piatek znajde czas bo juz bede mial wolne ale poiwedz mi jak Ty pracujesz, na rano czy popo ? ? ? bo wolalbym popo ale to jeszcze ustawie tak zeby sie dostosowac

Miszka82 ja pracuje w tym tygodniu od 14 do 22 wiec pasowaloby mi rano tak przed poludniem. Ale autko juz sprawne mam nadzieje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A-rek mow co bylo baza bo nie wytrzymam z ciekawosci :naughty: a moze ty tak sobie przerobiles furacza? no i ogolnie przemiana petarda, tez tak chce :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka

widze ze po wczorajszym spocie cisza...czyzby juz nikt nie chcial tutaj zagladac :polew:

sprawa mojego auta wyglada nastepujaco:pojechalem rano do mechanika, kazal mi odpalic furacza i co...wibracje obrotow i takie tam (standard) powiedzialem mu o wszystkich objawach(wiadro wody z rury, dym, brak plynu chlodniczego, kontrolka oleju ktora sie zapalila, brak temperatury cieczy chlodzacej). Zapytalem czy to moze byc uszczelka pod glowica ale on od razu powiedzial ze to wina czujnika temeratury cieczy i ze raczej uszczelka to to nie bedzie. Jestem laikiem jesli chodzi o takie sprawy ale powiedzial ze jesli czujnik jest zdupcony to komp moze swirowac bo dostaje bledne informacje. Jesli chodzi o dym, zapach benzyny to ponoc to od tego ze tak dlugo krecilem i go zalalo a jak juz odpalil to wszystko to co sie zgromadzilo zaczal wyrzucac. No nie wiem w sumie jest to moj zaufany mechanik wiec nie mam podstaw zeby mu nie wierzyc.Po wymianie czujnika temperatura juz jest w normie trzyma 90stopni, nie wibruja obroty, jakby swobodniej pracuje silnik(takie mam odczucia) ale zobacze jeszcze jutro rano jak bedzie wygladala sprawa z odpalaniem. Mam nadzieje ze bedzie :good:

wielkie dzieki dla Bordo Awanta TDI z Siemek(zapomnialem nick) za podcholowanie na moja dzielnie wczoraj :thankyou2:

aha jesli chodzi o napinacz paska to mozna go wymieniec bez rozbierania przodu (podobno w TDI trzeba rozbierac przod)

No i jeszcze jedno odnosnie naszej rozmowy na spocie : nie kazda naprawa w Audi zaczyna sie od 600zl, zaplacilem za napinacz 190zl(SKL) czujnik temperatury cieczy chlodzacej 60 zl zamiennik (130zl ori) +robota 50 zl =300zl wiec polowa taniej :polew:

Dobrze słyszeć, że to nic poważnego :good: :good:

Mi wczoraj po spocie żarówka się spaliła ;( :decayed:

Jakich pechowy ten spot był

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Calibra kombi

blisko :polew:

A-rek mow co bylo baza

jest to B6 :wink4:

a kto wam pozwolil umieszczac zdjecie mojej furki na forum bez mojej wiedzy ? ? ? :polew: :polew: :polew:

dzis caly dzien jezdzilem jak zwykle to bywa w mojej pracy temperatura 90stopni :good:, obroty silnika stabilne :good:, nie wydala tyle wody ale cosik tam cieknie ale to norma ponoc :good: zobaczymy jutro z ranca :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie daj sobie wmowic, ze moze cosik tam ciec i ze jest to w normie :wallbash: nic nie powinno tobie cieknac, jedyne co to silniczek moze sie lekko pocic ale nic wiecej :no4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzieland, tu się mylisz, jeśli chodzi o benzynę to przy spalaniu powstają małe ilości wody które właśnie wylatują razem z spalinami :) Miszka jeśli Ci tylko trochę leci to jest OK :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miszka82 spox że z furą jest ok jak to bywa mała pierdułka a tyle zamieszania :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

WITAM DOBRZE ŻE Z FURĄ OK BO KAPA WISAŁA W POWIETRZU :gwizdanie:

obadamy jutro z ranca, teraz juz stoi 5 godzin nie palona ale zaczekam do rana :good:

a jesli by sie okazalo, ze to kapa silnika to nie lepiej kupic 1.8T...dalo by rade to pocisnac ? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

WITAM DOBRZE ŻE Z FURĄ OK BO KAPA WISAŁA W POWIETRZU :gwizdanie:

obadamy jutro z ranca, teraz juz stoi 5 godzin nie palona ale zaczekam do rana :good:

a jesli by sie okazalo, ze to kapa silnika to nie lepiej kupic 1.8T...dalo by rade to pocisnac ? :mysli:

Pucek tak zrobił, a on miał jeszcze gorzej bo wersje bez klimy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich :hi:

I jak Miszka82 znajdziesz chwilke czasu zeby mi jutro pomoc do poludnia czy nie bardzo..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...