Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Katowice i okolice


keżor

Rekomendowane odpowiedzi

Bak :wink:

Może coś w tym być,bo zanim się to stało to miałem paliwa na 20km i wtedy zaczął dłużej kręcić,pojechałem trochę dotankować i dalej to samo aż w końcu gdy jechałem i zgasł i oprócz plaku inaczej nie odpali.
A pompa wtryskowa podaje paliwo?

Bak :wink:

Może coś w tym być,bo zanim się to stało to miałem paliwa na 20km i wtedy zaczął dłużej kręcić,pojechałem trochę dotankować i dalej to samo aż w końcu gdy jechałem i zgasł i oprócz plaku inaczej nie odpali.
A pompa wtryskowa podaje paliwo?
Zobacz czy pasek rozrządu nie jest luzny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 154.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • stanley

    18902

  • Kędzior

    14855

  • Miszka82

    14547

  • akjam

    13790

Top użytkownicy w tym temacie

Bak :wink:

Może coś w tym być,bo zanim się to stało to miałem paliwa na 20km i wtedy zaczął dłużej kręcić,pojechałem trochę dotankować i dalej to samo aż w końcu gdy jechałem i zgasł i oprócz plaku inaczej nie odpali.
A pompa wtryskowa podaje paliwo?
Tak podaje na wszystkie wtryski. A może się kabel od sterującego uwalił tylko że ja go od góry nigdzie nie widzę

Pasek jest ok bo kolega dziś go sprawdzał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W baku jest pompa z tego co kojarzę :wink:

No jest ale podobno tylko odpowiada za przelewanie paliwa w baku ale ile w tym prawdy to nie wiem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


przelewanie paliwa w baku
:wink:

Multis jakby pasek przeskoczył to już na plaku ni uja nie odpali,w końcu mój przez to na lawecie wracał z Zatoru :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przelewanie paliwa w baku

:wink:

Multis jakby pasek przeskoczył to już na plaku ni uja nie odpali,w końcu mój przez to na lawecie wracał z Zatoru :facepalm:

No tak masz rację. To trzeba się dostać do tej pompki w baku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17583/P1175/004469

Najprościej i najszybciej wymienić filtr paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyny szukał bym w czymś innym

Spróbuj go odpalić na plaku/samostarcie,jak nie zatrybi to dekle ściągaj

Spróbuj go odpalić na plaku/samostarcie,jak nie zatrybi to dekle ściągaj

Odpalił na plaku dzisiaj. No tylko gdzie jej właśnie szukać
k**wa... Ucho..Na plaku? Niech odepnie czujnik temperatury z silnika i dostanie dobrą dawkę silnik.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyny szukał bym w czymś innym

Spróbuj go odpalić na plaku/samostarcie,jak nie zatrybi to dekle ściągaj

Spróbuj go odpalić na plaku/samostarcie,jak nie zatrybi to dekle ściągaj

Odpalił na plaku dzisiaj. No tylko gdzie jej właśnie szukać
k**wa... Ucho..Na plaku? Niech odepnie czujnik temperatury z silnika i dostanie dobrą dawkę silnik.
Tylko który to czujnik jest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa wygląda tak. Po odpięciu czujnika temperatury auto na chwilę odpaliło ale strasznie kulało i zadyma za mną jak diabli. Jeśli chodzi o pompę w baku to kiedyś było ją słychać a teraz wyciągnąłem nawet tylną kanapę i cisza,a ja często jeździłem praktycznie na oparach i mógł ją szlak trafić i teraz nie przelewa do drugiej komory paliwa i wtryskowa nie może zaciągnąć paliwa. Tak mi się wydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...