Miszka82 Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Pany co wy macie z tą kapą silnika za 1,5-2k ? jak się Pajda zamknie w 5k to będzie pięknie
Horneth Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Pajda a po co do góry silnika całkowicie go wyciągać ?
Mario22 Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Pyrsk po robocie Nawet jeżeli wyjdzie 6k to jak nie ma kasy na nowe to robić i śmigać kolejne 200 tyś bo auto fajne
akjam Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 No pewnie, że robić i jeździć bo przynajmniej wie co ma.
Mario22 Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 No tak bo w takim stanie to będzie płakał jak będzie sprzedawał za śmieszne pieniądze więc robić i śmigać...
pajda Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Pajda a po co do góry silnika całkowicie go wyciągać ? po to że jak robic to na tip top i można by sie pokusić o wymianę panewek ? dobrze mówie jak? sie miskę odkreci a lepiej to się robi jak jest motor wyciągnięty a przy okazji zobaczyć stan sprzęgła i dwumasy
akjam Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Pajda a po co do góry silnika całkowicie go wyciągać ? po to że jak robic to na tip top i można by sie pokusić o wymianę panewek ? dobrze mówie jak? sie miskę odkreci a lepiej to się robi jak jest motor wyciągnięty a przy okazji zobaczyć stan sprzęgła i dwumasy I kolejne 2 klocki
Mario22 Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Ja do leona kupowałem sprzęgło nowe i dwumas za 3000 plus 500 robocizna....
Horneth Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 I nie wiadomo ile pośmiga ta nowa dwumasa... teraz jest plaga reklamacji dwumasy luka i sachsa... ja bym drugi raz nie pokusiłbym sie o wymiane swojego ori na zamiennik...
H4mm3R Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Pajda szukaj silnik, stary pogonisz na części i coś się zwróci. Szukaj czegoś z końca b7 2.0tdi 8v, ten sam słupek, ta sama glowica a wydajniejsze wtryski. U mnie też dupło, kupiłem silnik za 4,5K a stary sprzedałem na części za 5,5K ja wychodzę z założenia że jeśli już raz jest coś grzebane to to za długo nie pojedzie, a jak fabryka złoży to inna sprawa.
Mario22 Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 (edytowane) Tym razem ja ci napisze że głupio gadasz... Ja bym wolał swoje dobrze i solidnie zreanimować niż kupować h*j wie co ... Nigdy nie wiesz co kupisz... A jak zrobi solidną kape wszystkiego to lekko zeobi na tym kolejne 200 tysi Poza tym nakombinuje sie jak koń i co mu dadzą te twoje szybsze wtryski ? Pare koni i Nm więcej .... Ile... ? Bez sensu Ta twoja fabryka ostatnio składa takie auta jak mojemu znajomemu poskładali. Nówke a1 tsi to po 20 tyś przebiegu robił naprawe na 7 tyś zł... Hahahahahaha to moja astra dłużej polata bez wkładu finansowego ... Także pajda nie czytaj już forum tylko rób co masz robić i będzie OK... A jak cie kasa boli to masz na rozluźnienie... https://youtu.be/RCY23w6aLlM Edytowane 2 Listopada 2015 przez Mario22
H4mm3R Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Tym razem ja ci napisze że głupio gadasz... Ja bym wolał swoje dobrze i solidnie zreanimować niż kupować h*j wie co ... Nigdy nie wiesz co kupisz... A jak zrobi solidną kape wszystkiego to lekko zeobi na tym kolejne 200 tysi Poza tym nakombinuje sie jak koń i co mu dadzą te twoje szybsze wtryski ? Pare koni i Nm więcej .... Ile... ? Bez sensu Ta twoja fabryka ostatnio składa takie auta jak mojemu znajomemu poskładali. Nówke a1 tsi to po 20 tyś przebiegu robił naprawe na 7 tyś zł... Hahahahahaha to moja astra dłużej polata bez wkładu finansowego ... Także pajda nie czytaj już forum tylko rób co masz robić i będzie OK... A jak cie kasa boli to masz na rozluźnienie... https://youtu.be/RCY23w6aLlM I znów się wypowiadasz, a tak na prawdę w d*pie byłeś i gowno widziałeś... Przed wymianą silnika remontowałem górę i kosztowało mnie to dobre 6K, wiesz ile pojeździlem? 11KKM i zerwalo szpilke napinacza... Teraz na nowym silniku który rzekomo miał 80kkm przelotu zrobiłem ponad 100kkm i wymieniłem tylko olej, rozrząd i filtry. Może da może nie, chodzi o to że słupek z glowica jest P&P i jest to młodszy silnik niż z B6. Po co porównujesz A1 z tsi skoro tam są jednorazowe silniki, tam są puste wałki rozrządu które od samego patrzenia się wyginają. Zresztą co Ty możesz wiedzieć o silnikach skoro podnieca Cię R8 V10 na konsoli...
Arturoo Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 Mario idź spać .... przecież pisze Synek o B7 nie o A1 :-P
H4mm3R Opublikowano 2 Listopada 2015 Opublikowano 2 Listopada 2015 A jak mało to poczytaj ile Grześ z SWD wpakował w silnik, bo koleś zrobił mu remont kapitalny, a potem jeździł do Kuby z Orzesza przez pół roku i mu po kolei wymieniał co poprzedni mechanik montował, bo okazało się że poszedł po taności...
Mario22 Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 (edytowane) Po prostu według mnie zreanimować to co ma teraz niż kupować drugi silnik w niewiadomo jakim stanie... To że u hammera była historia jaka była to nie znaczy że każdy tak będzie miał... A porównałem a1 dlatego że napisał co fabryka to fabryka... A co tu fabryka ma do gadania... Po tylu latach ... Nówki silnika nie kupi A jak mało to poczytaj ile Grześ z SWD wpakował w silnik, bo koleś zrobił mu remont kapitalny, a potem jeździł do Kuby z Orzesza przez pół roku i mu po kolei wymieniał co poprzedni mechanik montował, bo okazało się że poszedł po taności...Hammer oczywistą sprawą jest to że musi robić u kogoś zaufanego ... I sprawdzonego i nie ma bata... Robicie z kapy silnika problem na skale światową... Robi w silniku co trzeba sprawdza dwumas i sprzęgło sprawdza turbo i wszystko po kolei ... Co trzeba regeneruje lub wymienia na nowe i musi jeździć... A tak co kupi kolejny silnik i skąd wiesz na co trafi ... Chyba że sami super uczciwi sprzedawcy są na allegro olx itd. ...Ja bym robił remont tego co ma teraz ... Zregenerował turbo w turbo tecu czy jak im tam kupil dwumas sprzeglo i tyle plus cala reszta pierdołek uszczelek oleje i tak jak pisali zamyka się w ok 6k zł i bangla jak nowe Wszystko oczywiście u sensownego mechanika a nie byle kogo... Takie.moje zdanie. Ale wiem ja mam nissana i V10 na konsoli... A jak mało to poczytaj ile Grześ z SWD wpakował w silnik, bo koleś zrobił mu remont kapitalny, a potem jeździł do Kuby z Orzesza przez pół roku i mu po kolei wymieniał co poprzedni mechanik montował, bo okazało się że poszedł po taności...Ale kto mu robił ? Trafił na h*jowego mechanika i tyle.... Życie ale co temu winien biedny silnik...Zrobi u Stasia w ASO i będzie miodzio...[emoji12] Edytowane 3 Listopada 2015 przez Mario22
Arturoo Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 Po prostu według mnie zreanimować to co ma teraz niż kupować drugi silnik w niewiadomo jakim stanie... Takie.moje zdanie. Ale wiem ja mam nissana i V10 na konsoli... No więc właśnie :grin: Pisałem byś poszed spać
Mario22 Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 (edytowane) Mario idź spać .... przecież pisze Synek o B7 nie o A1 :-PPisze o fabryce którą pajda ma kupić używaną z niewiadomo jakim przebiegiem... Bo dlamnie fabryka to nówka sztuka a takiego silnika chyba nie znajdzie... Edytowane 3 Listopada 2015 przez Mario22
Arturoo Opublikowano 3 Listopada 2015 Opublikowano 3 Listopada 2015 Po kiego czorta dłubać i wkładać do starego paścia? Powiedz mi?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się