Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Założenie gazu do Audi B5 1.8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja właśnie założyłem gazik do mojej 1.8 ARG miesiąc tem, zrobiłem dopiero 300km i autko jeździ dobrze, posiadam jeszcze golfika II 1.6 z gazem od 5 lat i nigdy nie było problemów i może z 4 razy wymieniłem filtry.

na dziś dzień na zatankowanym 34l gazu zrobiłem 300km (pół trasa,pół miasto) i jeszcze jadę

Gość tymona4
Opublikowano

życzę wszystkim obrażonym pomyślności i bezawaryjnej jazdy :wink4:

ja mam prawo nienawidzić gazu i o tym pisać

a ty wielki klubowiczu zobacz kto zaczął tę dyskusje ja wypowiedziałem się ze wolałbym tdi

miałem prawo tak napisać a co może jest to nie prawda??

zaczęliście się rzucać wy jakie to nie macie super instalacje i jakie to nie są super

trzymajcie się koledzy :good:

co do głównego pytania

sprawdź ile jeździsz ile kosztuje instalacja plus koszty jej utrzymania :hi: siema

ps.błędy poprawie sorry

Opublikowano

Wiem kto zaczął temat, i potrafię czytać ze zrozumieniem.. chodzi mi o sposób w jaki prowadzisz dyskusję i bez sensu sprowadzasz ją na przepychanki.

Wolisz tdi - nie lubisz gazu to Ok. Masz pojęcie na jakiś temat to się wypowiadaj, ale teksty typu "Synku, wielki klubowiczu etc" zachowaj dla siebie, no chyba, że "wielki" zakończysz pokłonem :notworthy:. Nie piliśmy razem brudzia, więc opanuj się trochę.

Opublikowano

a ty wielki klubowiczu

kompleksy ???

Ja Ci powiem że mam od trzech lat założony gaz i ani razu , powtarzam ani razu nie miałem z tą instalacja problemu. Podstawą jest to żeby nie oszczedzać na instalacji i robic to w rzetelnym zakladzie a nie u pana Heńka w garażu.

Gość tymona4
Opublikowano

a ty wielki klubowiczu

kompleksy ???

Ukulem w czuły punkt

Ja Ci powiem że mam od trzech lat założony gaz i ani razu , powtarzam ani razu nie miałem z tą instalacja problemu. Podstawą jest to żeby nie oszczedzać na instalacji i robic to w rzetelnym zakladzie a nie u pana Heńka w garażu.

Opublikowano

a ty wielki klubowiczu zobacz kto zaczął tę dyskusje ja wypowiedziałem się ze wolałbym tdi

A to niby ja rozpocząłem tą dyskusję????

Tylko napisałem całą prawdę o dieslu i z całym szacunkiem nie naskakiwałem na nikogo napisałem to co wiem i jest zgodne z prawdą. Napisałeś, że wolisz Tdi a ja napisałem dlaczego nie polecam tego silnika i co jest korzystniejszą alternatywą.

Nie widze nic złego w mioch postach - to zwykła wymiana poglądów. To Ty wyskoczyłeś ze swoim tekstem "Synku" :polew:

ps. Jak trzeba to moja kuchenka może pokazać na co ja stać.

Opublikowano

a ty wielki klubowiczu

kompleksy ???

Ukulem w czuły punkt

Ja Ci powiem że mam od trzech lat założony gaz i ani razu , powtarzam ani razu nie miałem z tą instalacja problemu. Podstawą jest to żeby nie oszczedzać na instalacji i robic to w rzetelnym zakladzie a nie u pana Heńka w garażu.

o to Ci chodzi ??? to nie trafiłeś :thumbdown: EOT

Opublikowano

Jak ojciec stacje gazu ma to nie dziwota ze LPG tak dzielnie bronisz :polew: :polew: :polew:

do tej pory miałem wszystkie auta na gazie i wiem ze to żadna oszczędność a każdego czas doświadcza na swój sposób

Kolego chyba nie wiesz co mówisz?! Tata ma skład oleju opałowego?

Oczywiście, że możesz wypowiedzieć swoje zdanie ale jeśli zaczynasz mówić od rzeczy nie dziw się, iż każdy to neguje.

I nie dogryzaj Klubowiczom. Wielcy to są VIPy :disgust:

Opublikowano

Witam

w 2005 roku kupiłem moje pierwsze auto-fiat cc sporting od mojego wujka. Auto miało instalacje LPG (nawet nie wiem jaką-ale na pewno I lub II generacji) bo się kompletnie na tym nie znałem. Auto miało przejechane 70 tyś km, w tym 60 tyś na LPG. W ciągu 3 lat przejechałem 90 tyś km i w marcu zeszłego roku wymieniłem reduktor (koszt 500 złotych)-poza tym normalny serwis (świece, olej,filtry-bez oszczędzania), a przegląd droższy o 50 złotych. Sprzedałem je kuzynce, żeby uczyła się jeździć i jeździ dalej :)

W listopadzie 2008 od bardzo dobrego kolegi kupiłem A4 1.8 ADR, od razu wmontowana instalacja LPG BRC SQ24. W tej chwili przejechane 18 tyś km, w tym szacuje na LPG z 16 tyś-zero, kompletnie zero problemów, dodatkowe koszty: przegląd techniczny 70 pln (na przeglądzie pan mówił, że fajna bryka, tylko, że spartoliłem ją gazem-już nie mogę się doczekać kolejnego przeglądu w styczniu, żeby mu powiedzieć: tak spartoliłem na ok. 5 tyś w kieszeni...), wymieniłem świece (81 plz) , kable (70 plz)-te dwie rzeczy profilaktycznie, bo równie dobrze mogłem to zrobić po 25 tyś km, filtry gazu (na przeglądzie 80 plz+wymiana własna 40 plz). Reasumując koszty dodatkowe na 16 tyś km LPG: ok. 200 plz, koszt instalacji 3000 plz, czyli jest ona w tej chwili prawie zwrócona, albo nawet już, obecnie przy mojej miejskiej jeździe (1300-1400), co miesiąc jestem ponad 300 plz na różnicy w kosztach paliwa, a ile są ludzie którzy jeżdżą o wiele więcej? Kto dba o instalację i nie skąpi na filtrach czy tankowaniu na flotowych stacjach ten nie ma problemów z jazdą na gazie :)

Strach/lęk/niechęć do LPG wynika z:

1. instalacja wcześniejsze niż 4 generacji (instalka 4 generacji musi kosztować),

2. zakładana w "garażu pana Heńka"-żeby zaoszczędzić...

3. brak wiedzy czyli ignoranctwo/chęci do zdobywania wiedzy w zakresie LPG-ja od listopada czytam, czytam i jeszcze raz czytam wiele forum poświeconych LPG i wiem przynajmniej teoretycznie coraz więcej-nie dam sobie wcisnąć kitu...

pozdrawiam

Opublikowano

No i stało sie pierwsza usterka Lpg padł jeden wtryskiwacz. No i niestety trzeba czekac na gwarancję a to podobno do 2 tyg trwa. Gazownik mówi, że nie montuje często macic jet i nie ma na stanie na podmiankę. Ma tylko nówki i nie włoży mi na czas gwarancji, a potem kolejnemu klijentowi, że niby nowa listwa.

Valteki jakbym miał to nie ma sprawy bo ma tego duzo i bardzo poleca te wtryski bo sa mało awaryjne w porównaniu z magic jetami, podobno ma sporo reklamacji na te wtryski.

Opublikowano

Z tego co dowiedziałem się czytając o LPG to Valteki są najbardziej dziadowskimi wtryskami w instalacjach LPG. Ranking wtrysków przedstawia się mniej więcej następująco, wg tego co piszą ludzie na forach LPG:

1. Keihin

2. Med (w instalacjach Landi Renzo)

3. Matrix (HD544, HD344)

4. Magic Jet

5. Valtek

U mnie są wtryski BRC pomarańczowe (czyli średnie) i po 16 tyś km też nie dam nic złego powiedzieć o nich :)

Opublikowano

pablosan zamień 1 z 2 ;)

Opublikowano

a co powiecie mi o instalacji OMVL mało kto ją zakłada ,co prawda niemam z tym problemów,ale z chę :notworthy: :mysli:cią wysłucham Waszych opini

Opublikowano

lipne wolne wtryski - ja miałem problemy w olpu omedze.

Opublikowano

Witam

Szanowni Państwo-poczytajcie fora gazowe, wtedy będzie jasne co, jak i gdzie zakładać. Moim zdaniem nie należy oszczędzać na maxa-dobra instalacja 4 generacji musi kosztować i tyle, ale za to gwarancja bezproblemowego użytkowania przez tysiace kilometrów:). Ile oszczedzimy: 500 plz-policzcie, to jest jakieś 1,5-2 miesiące jazdy na LPG (z wielkim zapasem),a spokój bezcenny... Ja w listopadzie 2008 miałem mieszane uczucia-kiedy mi się to zwróci?, jak tuż po założeniu gazu LPG było 2,2 a PB 3,4 za litr. Teraz jest bajka :) ,a instalacja już się zwróciła.

Opublikowano

panowie największy ignorant czyli ja montuje gaz :polew: :polew: :polew: :polew: mam nadzieje ze nie będzie problemów :good:pozdrawiam i biorę się za czytanie jaka instalacje i jak

Opublikowano

Landi Renzo Omegas poleciłem znajomemu na A4, 1.6.

Opublikowano

Ok dzięki jakiej jakości są te wtryski

Opublikowano

najlepsze z najlepszych i wtryski i reduktory tylko jeszcze odpowiedni warsztat potrzebny;)

Opublikowano

Znacie kogoś z czewy i ile trzeba dać za taka instalke

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...