Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie otwiera się klapa bagażnika z pilota


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich po obejrzeniu prezentacji znalazlem troche czasu i zabralem sie za to badziewie wszystko zgodnie z planem i wymiana blaszki na aluminiowa (wyciolem z jakiej pozostalosci po elementach alumin.) i klapa hula jak nowa bez problemu czas ok 2h a to dlatego ze problem byl z zatrzaskami ale w tapicerce tylniej szyby .tak wiec polecam obejrzenie filmiku i do akcji

Opublikowano

panowie a ten bialy element to w komplecie jest z tym drutem i w aso moze sie ktos orientuje jaki koszt bo jesli nie zlapie nic na allegro to tylko to mi pozostanie

Z tego co pamiętam jak pytałem w ASO to chyba jakieś 170 PLN-ów.

Kupowałem ten siłowniczek miesiąc temu i po moich rabatach zapłaciłem za niego 77zł :hi:

Opublikowano

troche odgrzeje temat i zapytam czy w b6/b7 avant wystepowal w opcji silownik ktory otwierał i zamykał automatycznie klape bagaznika jak to jest w b8 ?

Opublikowano

troche odgrzeje temat i zapytam czy w b6/b7 avant wystepowal w opcji silownik ktory otwierał i zamykał automatycznie klape bagaznika jak to jest w b8 ?

nie...

Opublikowano

Witam może dodam swoje 3 grosze do tematu naprawy siłownika elektrycznego.

Jest prawdą w 100 % że wspomniana blaszka w silniczku jest odpowiedzialna za pracę tego siłownika. Ta blaszka to raczej opornik który w przypadku przegrzania odcina lub ogranicza przepływ prądu do silniczka. Jest to dwie cieniutkie miedziane blaszki odizolowane od siebie cienkim plastikiem . Ja u siebie nie wyrzucałem tej blaszki tylko poprostu zlutowałem obydwie ze sobą na jej krawędziach i ponownie umieściłem w silniku. Jest to sposób na pewno nie gorszy od włożenia tam jakiegoś kawałka blachy.

pozdrawiam i powodzenia

Opublikowano

Witam może dodam swoje 3 grosze do tematu naprawy siłownika elektrycznego.

Jest prawdą w 100 % że wspomniana blaszka w silniczku jest odpowiedzialna za pracę tego siłownika. Ta blaszka to raczej opornik który w przypadku przegrzania odcina lub ogranicza przepływ prądu do silniczka. Jest to dwie cieniutkie miedziane blaszki odizolowane od siebie cienkim plastikiem . Ja u siebie nie wyrzucałem tej blaszki tylko poprostu zlutowałem obydwie ze sobą na jej krawędziach i ponownie umieściłem w silniku. Jest to sposób na pewno nie gorszy od włożenia tam jakiegoś kawałka blachy.

pozdrawiam i powodzenia

Dokładnie te blaszki to bezpieczniki polimerowe.

http://www.micros.com.pl/index.php?id=154

Ja zakupiłem taki prostokątny, oskubałem z tej izolacji, obciąłem końce i wsadziłem.

Był tylko ciut cieńszy ale zewnętrzne wymiary idealne i co najważniejsze spełnia swoją rolę, czyli zabezpiecza silnik przed spaleniem.

Jak pamiętam był do 2A i 30 czy 60 V

Dokładnie o takim oznaczeniu WH30 185 czyli chyba 30V i 1,85A koszt 3,5 zł

Opublikowano

Witam,

Tak panowie macie rację, ta tajemnicza blaszka to tzw. pozystor, czyli opornik który ogranicza przepływ prądu pod wpływem temperatury, ale niestety napisze również, że wyrzucenie go, czy zwarcie poprzez zlutowanie to nie jest dobry pomysł, ponieważ usuwacie w ten sposób zabezpieczenie przeciwzwarciowe wyjścia sterownika zamka centralnego. Jeżeli silnik popracuje z nominalnym obciążeniem i dodatkowo się przegrzeje pójdzie przez niego jakieś 6-8 [A] i uwali Wam wyjście w module centralnego zamka. Lepszym sposobem jest wlutowanie równolegle do pozystora rezystora ok. 5 Ohm. Efekt ten sam, a przynajmniej mamy zabezpieczenie przeciwzwarciowe :> :gwizdanie:

Pozdrawiam

Opublikowano

A propo trwałości takiej naprawy to ja jeżdzę juz ponad rok na wstawionej blaszce i wszystko pieknie śmiga. :hi:

Opublikowano

A u mnie jak było tak jest,blaszka nie pomogła :(

siłownik 10 razy pracuje a 11 już nie chce,choć słychać,że ciężko mu idzie

Opublikowano

Naciskam...przytrzymuje przycisk na pilocie i po chwili klapa odskakuje....

I moj avant to ma :)

Naciskasz...przytrzymujesz...otwiera :)

potem zamykasz klape i nie musisz juz nic zazbrajać - autko zamkniete.

Opublikowano

Wielkie dzięki PLOTIK ! za cenne wskazówki i filmik.

W moim przypadku klapa bagażnika otwierała się 2-3 razy z kolei, później trzeba było odczekać godzinkę i ponownie to samo.

Wymieniłem ową blaszkę i hula zameczek za każdym razem, czas naprawy na parkingu przed blokiem 1.30 min, koszt naprawy 0 zł.

pozdrawiam Andrew

Opublikowano

Ja kilka m-cy temu kupiłem używkę siłownik i problem powrócił

wiosną było ok.a teraz w upały to samo.Myślę,że z tego powodu ktoś chciał się go pozbyć przez alle.Za chwilę idę spróbować z blaszką

choć w moim pierwotnym siłowniku nic to nie dało :confused4:

Opublikowano

zastosowałem się i pomogło :banan:

Opublikowano

No i u mnie coraz częściej pojawia się problem z zacinającą się klapą bagażnika. O ile problem pojawiał sie wcześniej sporadycznie to teraz występuje coraz częściej. Spróbuję patentu z blaszką, ale gdyby to nie pomogło będę szukał jakiejś używki. Ma ktoś może na zbyciu jaką 100% sprawną w przyzwoitej cenie?:wink: W sumie wystarczyłby sam silniczek, w którym znajduje się ta nieszczęsna blaszka.

Właśnie uporałem się z tym ustrojstwem. Wstawiłem blaszkę tak jak na filmiku, sprawdziłem kilkanaście razy i jak na razie wszystko jest ok. Zobaczymy jak długo:wink:

Opublikowano

Jakie są wymiary tej blaszki? Z czego można zrobić ją, chciałbym to wiedzieć żeby zaopatrzyć się we wszystko i za jednym podejściem zrobić to przed blokiem

Up

Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Witam, mam pytanie bo już nie wiem gdzie szukać. Zdjąłem u siebie tapicerkę z klapy bagażnika (b7 avant. Chcę wymienić blaszkę w silniku. Tylko, że nie mogę znaleźć siłownika. Chyba jestem ślepy albo go nie ma :). Na klapie są światła po bokach, w środku przy szybie silnik wycieraczki, i na dole podłączony jest zamek. Nigdzie tego siłownika co jest na foto nie ma. Gdzie on może być ? w zamku ?

Opublikowano

Kolego nie licz na szybką odpowiedź, jak zapytałem o wymiary blaszki to ponad pół roku nie odpisał nikt. Szkoda, jak by udało Ci się samemu to daj znać, zaglądam do tego wątku

Opublikowano

Ponieważ dostaje pytania na priva dotyczące całej operacji , postanowiłem zrobić mały filmik jak uporać się z tym siłownikiem

Wielkie dzięki kolego !! Taka drobnostka a jaka ulga i dodatkowo parę zł w kieszeni :) Dzięki za pomoc .!

Opublikowano

Kolego nie licz na szybką odpowiedź, jak zapytałem o wymiary blaszki to ponad pół roku nie odpisał nikt. Szkoda, jak by udało Ci się samemu to daj znać, zaglądam do tego wątku

Podaję wymiary owej blaszki w siłowniku z A4 b6 sedan grubość 1mm 8mm x 11mm

Witam, mam pytanie bo już nie wiem gdzie szukać. Zdjąłem u siebie tapicerkę z klapy bagażnika (b7 avant. Chcę wymienić blaszkę w silniku. Tylko, że nie mogę znaleźć siłownika. Chyba jestem ślepy albo go nie ma :). Na klapie są światła po bokach, w środku przy szybie silnik wycieraczki, i na dole podłączony jest zamek. Nigdzie tego siłownika co jest na foto nie ma. Gdzie on może być ? w zamku ?

Od zamka powinna wychodzić linka do siłownika i tak po nitce do kłębka ;) patrz w prawą stronę od zamka po skosie w odległości 20-30cm tak przynajmniej jest w B6. Siłownik jest ukryty ale zobaczysz dwa wkręty mocujące.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...