Gość mmcv Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 w tym temacie to jakas nowosc :polew: :polew:
Tas2die4 Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 Dzisiaj stanąłem na parkingu koło B6 sedan S4 wanna be. Poszedłem coś załatwić, wracam, gośc patrzy mi przez szybę do środka. Podchodzę, gość głowa w dół , wsiadł do siebie , odpalił... kle kle kle (mimo że dwie rury - Q) i odjechał. Miałem uśmiech politowania na twarzy. Chcesz mieć S4 ? Kup takie. Nie stać cie na paliwo ? To nie wstyd jezdzić 3.0 tdi, ale na miłość boska po co udawać S4 ? jak ktos zajrzal to na pewno musi byc znak ze zaluje ze nie ma takiego "super s4" jak Ty i ze ma "tylko klekota". tak wiec kilkudziesieciu facetow z tego forum powinno sie wstydzic, ze ich auta sa "s4 wanna be",bo zakladaja pakiet s4 do swoich tdi. Jak dla mnie zaciski to nic zlego. Bo rownie dobrze moglibyscie sie czepiac wszystkich,ktorzy zakladaja zderzaki s4 do swoich klekotow. Tyle ze tam nie ma napisu "s4". Jeszcze powiedzcie,ze kazdy kto zaklada do siebie kiere z r8 chce ze swojej a4 zrobic r8...
variocustoms Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 Brembo to brand a S4 nie, chodzi o to, że 90% ludzi którzy zobaczą te blaszki w TDI będą się zastanawiać co ma TDI do S4 i 90% z tych 90% pomyśli, że to Faux pas czyli podobnie jak BMW 316i na bazie i wielkie "M" na klapie. BTW rób jak uważasz, to twoje autko które jak by nie było jest meeeega wyczesane[br]Dopisany: 11 Marzec 2010, 22:38_________________________________________________przemyślałem sprawę i zwaracam honor, do Subaru 2.0d można zrobić swap hebli z STi i na tych heblach jest wygrawerowane STi jak by co to się nie odzywałem w temacie
siemian Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 turdzi działasz mi na nerwy tymi farmazonami. Co było pierwsze , B6 S4 czy B7. 3.0 tdi ? (lub A6 C6 3.0 tdi ?) Moim zdaniem to zaciski z S4 są w 3.0 tdi. Poza tym jak poszperacie to znajdziecie takie blaszki z innym napisem niż S4/S6. To Ty kolego wyhamuj troche z bajerą bo zarejestrowałeś się 2 miesiące temu, z tego co widze nie posiadasz wiedzy ( bo wiediałbyś że taki zacisk był w a6 2.5 tdi- co zresztą napisał Ci Turdzi), a wymądrzasz się jak prosiaczek na urodzinach u Puchatka... Stawiam skrzynke wódki że Turdzi posiada większą wiedze na temat audi niż Ty i wystarczyły mi do oceny tego Twoje 2 wypowiedzi. Z takimi tekstami to możesz sobie na eu wyskakiwać... ... więc cóż Jakubie... Ty dzialasz mi na nerwy takimi farmazonami... Co do reszty: nie uwżam żeby blaszki z s4 były jakimś obciachem w TDiku jeśli tylko posiada się takie hamulce. Jeśli się nie posiada to też nie jest to moim zdaniem jakimś obciachem, ale git też nie jest Jeśli montowałbym hamulce z Porsche to przecież nie szlifowałbym napisu... Zresztą ja miałem takie blaszki z zaciskami, to co, miałbym je wymieniać na zwykłe...?? Moim zdaniem jednak miron powinien sobie zamontować hamulce z s4 a nie wydziwiać z blaszkami bo nie wyobrażam sobie jak może jeżdzić na tak małych zaciskach z taką mocą...[br]Dopisany: 11 Marzec 2010, 23:39_________________________________________________jak jesteś taki kozak lagadula to czemu nie umiałeś poprawnie ustawić sobie przekierowania do swojego tematu o s4 w swoim profilu... :gwizdanie: :gwizdanie:
Wąski Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 Brembi to brand a S4 nie, chodzi o to, że 90% ludzi którzy zobaczą te blaszki w TDI będą się zastanawiać co ma TDI do S4 i 90% z tych 90% pomyśli, że to Faux pas czyli podobnie jak BMW 316i na bazie i wielkie "M" na klapie. BTW rób jak uważasz, to twoje autko które jak by nie było jest meeeega wyczesane[br]Dopisany: 11 Marzec 2010, 22:38_________________________________________________przemyślałem sprawę i zwaracam honor, do Subaru 2.0d można zrobić swap hebli z STi i na tych heblach jest wygrawerowane STi jak by co to się nie odzywałem w temacie i co :gwizdanie: z tego mam w ..... ważne że hamuje tak jak należy
turdzi Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 panowie nie ma sie co niepotrzebnie spinac Moim zdaniem jednak miron powinien sobie zamontować hamulce z s4 a nie wydziwiać z blaszkami bo nie wyobrażam sobie jak może jeżdzić na tak małych zaciskach z taką mocą ot to to....... polac mu wodki bo dobrze gada
miron78 Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Opublikowano 12 Marca 2010 No macie racje, felgi w grafit są beee.... http://farm2.static.flickr.com/1381/1364618537_2f2678280c_b.jpg :shocked: fota ale kolego nikt nie napisał że są BEE - może nawet kiedyś tam u mnie się znajdą. to co pokazałeś to RS4 ( na tej furce to nawet różowe fajnie wyglądają ) i sprawa najważniejsza - gdybym miał ori grafit to sie nie zastanawiam - obawy powstają kiedy mam felgi malować ( nie do końca jestem pewien, że uzyskam efekt jak przy ori )
Młody_drog Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Tutaj to tylko chodzi o dobranie koloru, jak pomalujesz felgi proszkowo w dobrym zakładzie to powinny być trwałe jak ori... No ta, ale ten lakier żeby dobrać ;s
miron78 Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Opublikowano 12 Marca 2010 co do blaszek (nie liczyłem że taki szum się z tego zrobi )- wszyscy po części macie rację - jedni więcej drudzy mniej - tymbardziej, że sam jestem osobą, która raczej nie popiera strojenia autka w oznaczenia z mocniejszych, pokrewnych modeli ( ze swoich fur nawet ori znaczenia zawsze usuwałem ). Blaszki pasują do mnie klik klak a w porównaniu do tych które teraz mam są 100 razy lepsze ( i nie przez sam napis S4 ) Pamiętajcie, że jest to tylko kilka centymetrowa blaszka na zaciskach, które po części zakrywa alu ( a nie oznaczenie na tylnej klapie ) Sam napis S4 jest dla mnie ostatnim elementem dla którego je kupiłem. Jeżeli o mnie chodzi, napis s-line lub jeszcze coś innego może pogodził by Wasze wypowidzi ( było by o niebo lepiej niż teraz a mimo wszystko bez "S4" ) - z tego co wiem, są i pasują do mnie tylko takie..............a jeżeli się okaże, że sam napis da się zmienić ( jak blaszki dojdą, sprawdzę technikę wykonania napisu ) to jeszcze Was zaskoczę Nie chcę blaszkami pokazać, że mam S4, czy też zmylić innych na drodze - bo nawet jakoś specjalnie mnie S4 nie pociąga - blaszki mają swój urok a że jest na nich napisane S4 to trudno. Gdyby mnie tak bardzo jarało S4 to nie kupował bym blaszek S4 tylko sobie kupił S4 - ale jako, że tak nie jest - to kupiłem tylko ten element ( jeden jedyny ) który uważam S4 ma lepszy niż mój model ) idąc tropem blaszek - taką samą krytykę, mógł bym od Was usłyszeć w temacie kół - mam tylko A4 a felgi z RS6 ( wiem, wiem - nie ma na nich oznaczeń RS6 - ale sam wzór mówi więcej niż samo oznaczenie )[br]Dopisany: 12 Marzec 2010, 09:09_________________________________________________ Tutaj to tylko chodzi o dobranie koloru, jak pomalujesz felgi proszkowo w dobrym zakładzie to powinny być trwałe jak ori... No ta, ale ten lakier żeby dobrać ;s dlaczego narazie zostaje jak jest - doszedłem do wniosku, że narazie tragedii nie ma a dać pomalować pierwszemu lepszemu, który ma spartolić robotę to nie problem. Śmigam na srebrnych a jak trafi sie godny polecenia zakład i felgi będą wymagały odnowienia - wtedy malniemy w grafit
miron78 Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Opublikowano 12 Marca 2010 Jak będzie tak,to może być dzięki za foto i już wiem na jaki kolor malować zaciski dokładnie tak będzie to wyglądało - dla mnie
turdzi Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 miron78 zebys nie byl samotny z tymi balszkami wlasnie sobie zmowilem komplecik
A-rek Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 idąc tropem blaszek - taką samą krytykę, mógł bym od Was usłyszeć w temacie kół - mam tylko A4 a felgi z RS6 ( wiem, wiem - nie ma na nich oznaczeń RS6 - ale sam wzór mówi więcej niż samo oznaczenie ) a ja dodam jeszcze jedno: nie zapomnijmy o tylnych lampach ledowych ktore 90% uzytkownikow drog robia w balona i ma sie wrazenie ze jedzie sie za A6, a to tylko A4
miron78 Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Opublikowano 12 Marca 2010 miron78 zebys nie byl samotny z tymi balszkami wlasnie sobie zmowilem komplecik
poziek Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Sam sobie zamówię do Evo takie klik klaki :polew: :polew:
siemian Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Jak będzie tak,to może być dzięki za foto i już wiem na jaki kolor malować zaciski dokładnie tak będzie to wyglądało - dla mnie czyli tak jak ori zaciski. Moim zdaniem bardzo ładnie sięto komponuje. Sam tak mam A co do napisu to w moim przypadku i tak mało go widać. Zresztą srebrnego koloru blaszek też nie widać zbytnio. Zeby było go dobrze widać trzeba by co pół dnia myć auto. U mnie jak umyje auto to jest gites jednak po jednym dniu jazdy i tak całe zaciski są czarne od pyłu od klocków... (zresztą miron widział i pytał czy to tak wyblakło )
turdzi Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 po jednym dniu jazdy i tak całe zaciski są czarne od pyłu od klocków... bo za mocno hamujesz lub za szybko jezdzisz
miron78 Opublikowano 12 Marca 2010 Autor Opublikowano 12 Marca 2010 po jednym dniu jazdy i tak całe zaciski są czarne od pyłu od klocków... bo za mocno hamujesz lub za szybko jezdzisz jedno i drugie Sam sobie zamówię do Evo takie klik klaki :polew: :polew: ..............kaseciaka sprzedał i szasta kasą na lewo i prawo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się