marcin j Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 Dziura w tłoku najprawdopodobniej i nie wiadomo co z cylindrami czy są porysowane czy nie. Jutro będzie wyciągnięty silnik i rozebrany to zobaczymy co się pokiełbasiło, osobiście nastawiam się drugi silnik . Szkoda że może być problem z 4.2 TDI bop wsumie jak już wymieniam to bym wrzucił większy Ło k...wa to by było coś, ale jak by sie tam zmieścil?? btw współczuje jednak , bo koszty tak czy siak będą.
siwy2731 Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 ciekaw jestem jak Ci fachowcy stwierdzili ze rozrzad przeskoczyl w silniku, ja bym zaczal w pierwszej kolejnosci od sprawdzenia cisnienia, bo jesli bedzie w normie to znaczy ze mechanizm rozrzadu jest OK,powiem ci jedno z wlasnego doswiadczenia ze jeszcze nigdy nie spotkalem sie zeby przeskoczyl rozrzad na lancuchu,
lioleon Opublikowano 9 Lipca 2009 Autor Opublikowano 9 Lipca 2009 Ciśnienia nie ma na jednym czy tam na dwóch garach
augustA4 Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 Trochę to dla mnie dziwne że łańcuch przeskoczył nie wiem czy ten przebieg 200 tys jest prawdziwy ale moim skromnym zdaniem nie powinno sie tak zdarzyć że po takim przebiegu przeskakuje łańcuch. Jak dla mnie wymiana silnika to najlepszy pomysł. Oczywiście można sie bawić w nowa głowicę tłoki i tuleje. tylko czy koszty nie są za wysokie Poszukasz dobrego 3.0 i będzie git. A tak na marginesie to chyba wszyscy czekamy na B7 4.2 TDI troszkę pokombinować i chyba wejdzie w kastę
siwy2731 Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 kurcze przypomnialo mi sie ze w tych silnikach w napedzie rozrzadu jest cos wadliwego z napinaczem rozrzadu, mianowicie chyba nie trzyma cisnienia oleju, ale ma to tez swoje objawy, jak uruchamia sie zimny np z rana to przez jakis czas slychac brzeczenie lancucha, i to wlasnie jest taki objaw, i jesli nie zrobi sie z tym porzadku to jest mozliwosc ze lancuch przeskoczy, ja bym na twoim miejscu zdjal glowice ale tylko to na ktorym nie ma sprezania, i zobaczyl w jakim jest stanie, jesli tylko zawory to wymiania zaworow prowadnic i uszczelniaczy calej glowicy, uszczelka szpilki i bedziesz smigal dalej, jeszcze nigdy nie spotkalem sie zeby zostal uszkodzony tlok,musisz miec dokladna diagnoze a wtedy bedziesz wiedzial w jakim kierunku zmierzac,takie jest moje zdanie bo z reguly tak samo mowie dla klienta
lioleon Opublikowano 11 Lipca 2009 Autor Opublikowano 11 Lipca 2009 Okaże się wszystko jak wyciągną silnik, na razie przestałem gdybać. [br]Dopisany: 10 Lipiec 2009, 23:15_________________________________________________No i jest diagnoza. Okazało się że lały mi wtryski i powypalało tłoki zawory, cylindry też są przypalone. O wtryskach że są wadliwe to wiedziałem, ale że dziady w serwisie o tym nic nie mówili żadnych błędów nic nie wyskakiwało i doprowadziło to do tego stanu to dziwne. Auto nie kopciło nie szarpało były tylko te standardowe objawy, bujanie silnika na wolnych obrotach jak długo stał i to nie wyjaśnione drżenie przy 2-2,3tys obrotów przy całym gazie.
elmek Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 standardowe objawy, bujanie silnika na wolnych obrotach jak długo stał i to nie wyjaśnione drżenie przy 2-2,3tys obrotów przy całym gazie. Od kiedy to sa standartowe objawy w BKN? O bujaniu to czytalem tylko w BLB...
OLO_GDA Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 no bo juz zaczynalem wierzyc ze faktycznie cos sie stało z rozrzadem... problemy z wtryskami w bkn byl znany , ale faktycznie dziwne ze doprowadzilo to do tego stanu... dlatego polecam szukajacym 3.0 dolozenie tego co by trzeba wrzucic potem w naprawe i kupib ASB czyli 232 konie , ktory (podobno) nie ma juz tego problemu... rozumiem ze teraz wymieniasz silnik? chyba nie bedize problemu ze zmiana wlasnie na ASB? chyba glowna roznica to program..
lioleon Opublikowano 12 Lipca 2009 Autor Opublikowano 12 Lipca 2009 Zmieniam, ale jaki to silnik będzei to nie wiem są dwa jeden słabszy i jeden mocniejszy, najprawdopodobniej wezmę ten mocniejszy ale jakie ma oznaczenie będę wiedział koło środy. Zastanawiam się tylko co zrobić z programem bo miałem tuning na 252KM z ABT, czy go nie wywalić.
OLO_GDA Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 Zmieniam, ale jaki to silnik będzei to nie wiem są dwa jeden słabszy i jeden mocniejszy, najprawdopodobniej wezmę ten mocniejszy ale jakie ma oznaczenie będę wiedział koło środy. Zastanawiam się tylko co zrobić z programem bo miałem tuning na 252KM z ABT, czy go nie wywalić. hmm a ja tak po cichu sie zastanawiałem czy czasem silnik nie byl po chipie... jestes pewien ze ten program to z ABT? bo dziury w tloku spodziewalbym sie w pierwszej kolejnosci po nieodpowiednim programie ...
AndyN Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 (...) 220km/h na autostradzie włączyłem tempomat, zwolniłem trochę (...) Ile to obrotów na obrotomierzu? Często tak jeździłeś? W jaki sposób wcześniej zdiagnozowano, że wtryski leją?
OLO_GDA Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 nie wiem jakie przelozenie jest w manualu ale w TIPie 220 to nie sa jakies wysokie obroty ani specjalny wysilek dla silnika... wiec chyba to nie wtym rzecz... ciekawy bardzo jestem czy winne sa wadliwe wtryski czy wadliwy program...
AndyN Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 Ja chcę się dowiedzieć ile to jest. Nie napisałem, że to mogło być przyczyną
OLO_GDA Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 Ja chcę się dowiedzieć ile to jest. Nie napisałem, że to mogło być przyczyną z tego wynika ze jakies 3,5 tys...
lioleon Opublikowano 12 Lipca 2009 Autor Opublikowano 12 Lipca 2009 Właśnie dla tego zastanawiam się nad tym chipem, a wtryski to było gdzieś na forum że do któregoś modelu wychodziły z wadą i akurat mój się załapał
jacue Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 chyba miales pecha i trafiles na serie z wadliwymi wtryskami. Mojemu BKN'owi zapodalem przy 150kkm program V-tech, teraz jest 200kkm i jest dalej ok. Ostatnio bylem na hamowni i dalej mam 265km i 500nM.
turdzi Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 Mojemu BKN'owi zapodalem przy 150kkm program V-tech moje wyrazy wspolczucia
turdzi Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 to jak ze spiewaniem program moze robic kazdy , ale nie kazdy powinien ( i do tej grupy zalicza sie wlasnie v-tech ) poczytaj w odpowiednim watku.......na jakim kolwiek forum !!!
Flyer Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 To nie temat o Vtechu, od razu zaznaczam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się