Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKN] Zgasł podczas jazdy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziura w tłoku najprawdopodobniej i nie wiadomo co z cylindrami czy są porysowane czy nie. Jutro będzie wyciągnięty silnik i rozebrany to zobaczymy co się pokiełbasiło, osobiście nastawiam się drugi silnik :). Szkoda że może być problem z 4.2 TDI bop wsumie jak już wymieniam to bym wrzucił większy :D

Ło k...wa to by było coś, ale jak by sie tam zmieścil?? btw współczuje jednak , bo koszty tak czy siak będą.

Opublikowano

ciekaw jestem jak Ci fachowcy stwierdzili ze rozrzad przeskoczyl w silniku, ja bym zaczal w pierwszej kolejnosci od sprawdzenia cisnienia, bo jesli bedzie w normie to znaczy ze mechanizm rozrzadu jest OK,powiem ci jedno z wlasnego doswiadczenia ze jeszcze nigdy nie spotkalem sie zeby przeskoczyl rozrzad na lancuchu,

Opublikowano

wstawiaj kloca 5,0tdi v10 :kox:

Opublikowano

Trochę to dla mnie dziwne że łańcuch przeskoczył :mysli: nie wiem czy ten przebieg 200 tys jest prawdziwy ale moim skromnym zdaniem nie powinno sie tak zdarzyć że po takim przebiegu przeskakuje łańcuch.

Jak dla mnie wymiana silnika to najlepszy pomysł. Oczywiście można sie bawić w nowa głowicę tłoki i tuleje. tylko czy koszty nie są za wysokie :mysli:

Poszukasz dobrego 3.0 i będzie git. A tak na marginesie to chyba wszyscy czekamy na B7 4.2 TDI :kox: troszkę pokombinować i chyba wejdzie w kastę :naughty:

Opublikowano

kurcze przypomnialo mi sie ze w tych silnikach w napedzie rozrzadu jest cos wadliwego z napinaczem rozrzadu, mianowicie chyba nie trzyma cisnienia oleju, ale ma to tez swoje objawy, jak uruchamia sie zimny np z rana to przez jakis czas slychac brzeczenie lancucha, i to wlasnie jest taki objaw, i jesli nie zrobi sie z tym porzadku to jest mozliwosc ze lancuch przeskoczy, ja bym na twoim miejscu zdjal glowice ale tylko to na ktorym nie ma sprezania, i zobaczyl w jakim jest stanie, jesli tylko zawory to wymiania zaworow prowadnic i uszczelniaczy calej glowicy, uszczelka szpilki i bedziesz smigal dalej, jeszcze nigdy nie spotkalem sie zeby zostal uszkodzony tlok,musisz miec dokladna diagnoze a wtedy bedziesz wiedzial w jakim kierunku zmierzac,takie jest moje zdanie bo z reguly tak samo mowie dla klienta

Opublikowano

Okaże się wszystko jak wyciągną silnik, na razie przestałem gdybać.

[br]Dopisany: 10 Lipiec 2009, 23:15_________________________________________________No i jest diagnoza.

Okazało się że lały mi wtryski i powypalało tłoki zawory, cylindry też są przypalone.

O wtryskach że są wadliwe to wiedziałem, ale że dziady w serwisie o tym nic nie mówili żadnych błędów nic nie wyskakiwało i doprowadziło to do tego stanu to dziwne. Auto nie kopciło nie szarpało były tylko te standardowe objawy, bujanie silnika na wolnych obrotach jak długo stał i to nie wyjaśnione drżenie przy 2-2,3tys obrotów przy całym gazie.

Opublikowano
standardowe objawy, bujanie silnika na wolnych obrotach jak długo stał i to nie wyjaśnione drżenie przy 2-2,3tys obrotów przy całym gazie.

Od kiedy to sa standartowe objawy w BKN?

O bujaniu to czytalem tylko w BLB... :mysli:

Opublikowano

:kwasny: no bo juz zaczynalem wierzyc ze faktycznie cos sie stało z rozrzadem...

problemy z wtryskami w bkn byl znany , ale faktycznie dziwne ze doprowadzilo to do tego stanu... dlatego polecam szukajacym 3.0 dolozenie tego co by trzeba wrzucic potem w naprawe i kupib ASB czyli 232 konie , ktory (podobno) nie ma juz tego problemu...

rozumiem ze teraz wymieniasz silnik? chyba nie bedize problemu ze zmiana wlasnie na ASB? chyba glowna roznica to program..

Opublikowano

Zmieniam, ale jaki to silnik będzei to nie wiem są dwa jeden słabszy i jeden mocniejszy, najprawdopodobniej wezmę ten mocniejszy ale jakie ma oznaczenie będę wiedział koło środy.

Zastanawiam się tylko co zrobić z programem bo miałem tuning na 252KM z ABT, czy go nie wywalić.

Opublikowano

Zmieniam, ale jaki to silnik będzei to nie wiem są dwa jeden słabszy i jeden mocniejszy, najprawdopodobniej wezmę ten mocniejszy ale jakie ma oznaczenie będę wiedział koło środy.

Zastanawiam się tylko co zrobić z programem bo miałem tuning na 252KM z ABT, czy go nie wywalić.

hmm a ja tak po cichu sie zastanawiałem czy czasem silnik nie byl po chipie...

jestes pewien ze ten program to z ABT? bo dziury w tloku spodziewalbym sie w pierwszej kolejnosci po nieodpowiednim programie ...

Opublikowano

(...) 220km/h na autostradzie włączyłem tempomat, zwolniłem trochę (...)

Ile to obrotów na obrotomierzu? :mysli:

Często tak jeździłeś?

W jaki sposób wcześniej zdiagnozowano, że wtryski leją?

Opublikowano

nie wiem jakie przelozenie jest w manualu ale w TIPie 220 to nie sa jakies wysokie obroty ani specjalny wysilek dla silnika...

wiec chyba to nie wtym rzecz...

ciekawy bardzo jestem czy winne sa wadliwe wtryski czy wadliwy program...

Opublikowano

Ja chcę się dowiedzieć ile to jest. Nie napisałem, że to mogło być przyczyną ;)

Opublikowano

Właśnie dla tego zastanawiam się nad tym chipem, a wtryski to było gdzieś na forum że do któregoś modelu wychodziły z wadą i akurat mój się załapał

Opublikowano

chyba miales pecha i trafiles na serie z wadliwymi wtryskami.

Mojemu BKN'owi zapodalem przy 150kkm program V-tech, teraz jest 200kkm i jest dalej ok. Ostatnio bylem na hamowni i dalej mam 265km i 500nM.

Opublikowano

Mojemu BKN'owi zapodalem przy 150kkm program V-tech

moje wyrazy wspolczucia :rolleyes:

Opublikowano

to jak ze spiewaniem program moze robic kazdy , ale nie kazdy powinien ( i do tej grupy zalicza sie wlasnie v-tech ) poczytaj w odpowiednim watku.......na jakim kolwiek forum !!!

Opublikowano

To nie temat o Vtechu, od razu zaznaczam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...