sstudi Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 Witam wszystkich, Chce wymienić licznik z 1/2fis na pełny fis. Audi a4 b5 1,8T ANB z 2000r, po lifcie. Stary licznik to jeager 1\2 fis, nowy to VDO pochodzący z audi a4 1,8T z 2001r. Przeczytałem wszystkie fora od audi,po passat a nawet o tematyce elektronicznej ale wciąż mam kilka pytań, na które nie umiem znaleźć KONKRETNEJ odpowiedzi. Mianowicie: 1. wymiana licznika wiąże się z zaadaptowaniem nowego licznika poprzez odczyt wsadu pamięci eeprom ze starego i "wgraniu" go do nowego licznika - tak czy nie? 2. czy trzeba wgrać cały wsad ze starego? Czy może tylko jakaś część? Bo widziałem jak robili to dla passata i tam przekopiowali tylko odpowiednio kilka linijek. 3. jeśli cały wsad wgrać to czy nowy licznik będzie miał te dodatkowe funkcje, których nie ma w liczniku 1/2fis? Dużo pytań, mało odpowiedzi To nie wszystko...ale wpierw proszę o odpowiedz na te kilka. Ułatwi mi to dalsze zdobywanie wiedzy w tym kierunku i nakieruje na odpowiedni tor. Jak tylko będę wiedział coś więcej to chętnie podziele się tym.
jarek3251 Opublikowano 9 Lipca 2009 Opublikowano 9 Lipca 2009 wsady z em promu od tych liczników nie bedą do siebie pasowały wiem bo kiedyś to przerabiałem zresztą nie wiem po co to chcesz zrobić??? wsadź ten z pełnym fis-em i zaadoptuj tylko immo bo w tych rocznikach jest podobno w liczniku
szogun0 Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 Stary licznik pewnie Immo 2, nowy Immo 3, już jest pewien zgrzyt. Trzeba nowe czyste transpondery i PIN.
sstudi Opublikowano 10 Lipca 2009 Autor Opublikowano 10 Lipca 2009 tylko gdzies przeczytalem,ze liczniki z zegarem cyfrowym i radiem posiadaja juz immo3. Czy to prawda? Oba, stary i nowy, maja wlasnie takie zegary. Nowy to VDO 8D0 920 980 AX, stary to jeager...ale numeru nie znam...jutro rozbiore i sprawdze jego oznaczenie.
tomcio1600 Opublikowano 10 Lipca 2009 Opublikowano 10 Lipca 2009 Nie zapominajcie ze stary pełen FIS to tez VDO
sstudi Opublikowano 12 Lipca 2009 Autor Opublikowano 12 Lipca 2009 No to sprawdzilem Stary to: JEAGER 8d0 920 900 D z 99r., D10, z białymi podswietleniem i cyfrowym licznikiem i zegarem (pochodzi z a4 b5 1,8t ANB z 00r.) Nowy to: VDO 8d0 920 980 AX z 99r. (!!), D11, jw. (pochodzi z a4 1,8t z 2001r.-tyle mi wiadomo ale nie na 100%) Gdzie moge sie dowiedziec jakie w tych licznikach jest immo i czy trzeba jednak zrzucac wsad?
grzanek85 Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 Oba to immo 3 a przerzuceniem wsadu nic nie zrobisz bo uwalisz sobie tylko licznik. Po prostu musisz wyciągnąć z obu pin i zaadaptować nowy licznik
maszer Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 Mam takie pytanie chcę wymienić licznik z takiego na taki sam i interesuje mnie jak mogę to zrobić ? wymianę muszę dokonać bo nie działają mi wskaźniki. Chodzi mi dokładnie o immobilizer i adaptację kluczyków oraz by na tym nowym się wyświetlały biegi od skrzyni aromatycznej, bo ten nowy jest z autka z normalną skrzynią biegów. Jeżeli może mnie ktoś przeprowadzić krok po kroku będę wdzięczny. No chyba że proponujecie ten z pełnym fis?
osax Opublikowano 11 Listopada 2010 Opublikowano 11 Listopada 2010 U mnie też muszę zmienić licznik. Mam problem ze wskazywaniem temperatury cieczy chłodzącej (nieprawidłowe wskazania - czasami zawyża i piszczy że się silnik gotuje mimo że jest kompletnie zimny). Mechanicy mi powiedzieli, że licznik jest uszkodzony i trzeba zmienić bo naprawa może być nieopłacalna. Mam takie same zegary jak kolega maszer. Czy jest u mnie możliwość aby zmienić zegary na pełen FIS ? - skoro mam kupować zegary to od razu chciałbym "bardziej wypasioną wersję". Na jakie problemy mogę napotkać ? Jakich kosztów takiej imprezy mam się spodziewać ?
Krzysiekcalibra Opublikowano 12 Czerwca 2012 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Panowie mam takie pytanie chciał bym odczytać pin immo z moich zegarów ale mam problem bo mam licznik jeager 1/2 fis 2000r i niestety vag commanderem nie mogłem tego zrobić więc postanowiłem kupić tacho vaga 3.01 ale napisałem do sprzedającego i odpisał że też nim nie odczytam tego nieszczęsnego jeagera czy jest jakiś program którym uda mi się wyciągnąć ten pin??? i drugie pytanie czy wszystkie liczniki jeager to magneti marelli ?? czy to całkiem co innego
szogun0 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Opublikowano 16 Czerwca 2012 i drugie pytanie czy wszystkie liczniki jeager to magneti marelli ?? czy to całkiem co innegoTak.
Hesik Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 a po co ci pin ze starego licznika? byle by z nowego byl coby zaadaptowac nowe kluczyki/nowe transpondery
Krzysiekcalibra Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 To przy zmianie liczników żeby immo działał z nowego licznika to trzeba mieć tylko pin z nowego licznika czy ze starego też bo już się pogubiłem na forum gdzieś czytałem że trzeba mieć ze starego i z nowego żeby zaadoptować nowe zegary??
adasko2412 Opublikowano 3 Lipca 2012 Opublikowano 3 Lipca 2012 To przy zmianie liczników żeby immo działał z nowego licznika to trzeba mieć tylko pin z nowego licznika czy ze starego też bo już się pogubiłem na forum gdzieś czytałem że trzeba mieć ze starego i z nowego żeby zaadoptować nowe zegary?? kolego wystarczy ze masz pin z nowego i adaptujesz klucze zwykłym vagiem i hula aż miło gdzieś na forum jest opisane jak zrobić,ja właśnie tak zrobiłem a elektronik chciał 150zł hihi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się