jarek3251 Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 ps jarek3251 jak moze mu sniedziec nowy docisk chłopaki troche pomyslec zanim cos napiszecie to jak to kolego wytłumaczysz?? ok jestem otwarty na propozycje jeśli to nie jest "śniedziejący" docisk lub tarcza koła zamachowego to co? poducha silnika????? to dlaczego po zrobieniu tego testu mojego co zaproponowałem koledze na początku objaw przechodzi mi i jemu tez???????????????????????????
alex181266 Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 ps jarek3251 jak moze mu sniedziec nowy docisk chłopaki troche pomyslec zanim cos napiszecie to jak to kolego wytłumaczysz?? ok jestem otwarty na propozycje jeśli to nie jest "śniedziejący" docisk lub tarcza koła zamachowego to co? poducha silnika????? to dlaczego po zrobieniu tego testu mojego co zaproponowałem koledze na początku objaw przechodzi mi i jemu tez??????????????????????????? ja mam troszkę inną teorie na ten temat-myślę, że na powierzchni tarczy tworzą się spieki, które gdy sprzęgło się nagrzeje "kleją" tarcze i stąd problem z ruszeniem "przypalenie sprzęgła"powoduje zdjęcie tej warstwy i problem mija. Wyleczyliśmy w ten sposób już kilka A4-ek
Rudi Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 ten gosc ma chyba wszystkie z obu stron to link przykladowy , tak obie sa olejowe wygladaja tak samo ale maja rozna twardosc dlatego trzeba podac która strona ,...... a to powyżej niech Rudi sobie przeczyta bo wlasnie tez mi sie tak wydawalo ale nie bylem na 100% pewny , a teraz jestem No to ukłon w waszą stronę. Ja byłem przekonany, że tylko luk'i były ze znaczkiem :oklaski: za argumenty z waszej strony. (dlatego lubię to forum- zawsze można się czegoś dowiedzieć :>) koledzy podlacze sie pod temat moje a4 tez nieraz szarpie podczas ruszania z 1 ,zwlaszcza w korkach jak jest nagrzany i trzeba co chwile podjezdzac z 1 ,na zimnym czy nawet jak sie zatrzymam jednorazowo to tez tego niema,dzieje sie tak tylko w miescie gdy czesto uzywam sprzegla i 1 biegu,, czy to sprzeglo?? jaki jest koszt wymiAny? kolego pisalem wczesniej juz ze takie objawy to konczący sie docisk i nie musi to byc dwumas ale jak wyjmiesz skrzynie to sprawdzisz orazu stan dwumasa Tym razem się zgodzę z kolegą odzimem. Ja też miałem takie objawy tyle, że dodatkowo jeszcze na wstecznym. Zamówiłem sobie komplet sprzęgła za niecałe 600 pln i koło dwumasowe, ale z możliwością zwrotu. Jak wymieniałem sprzęgło to sprawdziłem dwumasa- okazał się jeszcze nie taki zły więc założyłem stare. Dwumasa oddałem do sklepu. Wymieniłem przy okazji symering na wale (80pln) i łożysko igiełkowe podpory wałka (tak się chyba nazywa) (ok 30 pln). Co do teorii to znajomy mechanik też mi tak wytłumaczył efekt drgania przy ruszaniu, jak to opisał alex181266. Przez to przyklejanie podobno szybko lecą sprężyny na tarczy- i z tym chyba mogę się zgodzić, bo moje były bardzo wytrzaskane.
Kowi87 Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 A ja tak z ciekawosci zapytam co robicie ze starymi sprzęgłami i kołem dwumasowym po wymianie?? jest gdzieś jakis skup, czy cos czy zostaje sprzedaż na szrocie :gwizdanie:
Rudi Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 Moje leży w garażu i czeka aż uprawomocni się decyzja o wyrzuceniu na złom.
odzim Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 ja mam troszkę inną teorie na ten temat-myślę, że na powierzchni tarczy tworzą się spieki, które gdy sprzęgło się nagrzeje "kleją" tarcze i stąd problem z ruszeniem "przypalenie sprzęgła"powoduje zdjęcie tej warstwy i problem mija. Wyleczyliśmy w ten sposób już kilka A4-ek podzelam ten pogad ale jezeli ten zabieg pomaga na chwile to raczej docisk stracil swoje wlasciwosci albo sloneczko na nim jest juz za bardzo wytarte
alex181266 Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 ja mam troszkę inną teorie na ten temat-myślę, że na powierzchni tarczy tworzą się spieki, które gdy sprzęgło się nagrzeje "kleją" tarcze i stąd problem z ruszeniem "przypalenie sprzęgła"powoduje zdjęcie tej warstwy i problem mija. Wyleczyliśmy w ten sposób już kilka A4-ek podzelam ten pogad ale jezeli ten zabieg pomaga na chwile to raczej docisk stracil swoje wlasciwosci albo sloneczko na nim jest juz za bardzo wytarte w przypadku, który ma marcin6622 ten zabieg leczy na długo. To jarek3251 pisze, że pomaga on na chwile, ale jemu szarpie na zimnym.
odzim Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 w przypadku, który ma marcin6622 ten zabieg leczy na długo. To jarek3251 pisze, że pomaga on na chwile, ale jemu szarpie na zimnym. ale ja pisze z autopsji a nie po kogos doswiadczeniach leczyłem tak kiedys swoja alfe ale pomagało na krotko po wymianie samego docisku wszystko ustało
marcin6622 Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 czyli koledzy polecacie wymiane kompletu? tarcza + docisk+dwumas,kurcze az 2 tysie ...duuzo,a co do tgo zabiegu to ktos pisal ze pomoglo na troche ale jemu szarpal na zimnym..a mi nie! wogole to moge z tym troche pojezdzic czy jak to jest?
Rudi Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 czyli koledzy polecacie wymiane kompletu? tarcza + docisk+dwumas,kurcze az 2 tysie ...duuzo,a co do tgo zabiegu to ktos pisal ze pomoglo na troche ale jemu szarpal na zimnym..a mi nie! wogole to moge z tym troche pojezdzic czy jak to jest? Wymiana sprzęgła to na pewno tarcza + docisk + łożysko. Co do dwumasówki to jak wyjmiesz to zobaczysz czy już się kwalifikuje do wymiany czy nie. Jak poleciały w nim sprężyny to raczej do wymiany. Jak jeszcze tłumi drgania czyli (sprężyny spełniają swoją rolę), nie jest zatarte i nic w nim nie lata to można założyć z powrotem. Ja tak bynajmniej zrobiłem. Co do jazdy to ja jeździłem ze swoim ponad rok. Szarpał tylko jak się sprzęgło nagrzało, poza tym było ok więc nie wymieniałem, ale każdy niech robi jak uważa.
VeilSide Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Opublikowano 15 Lipca 2009 witam ponownie...nie odzywalem sie wczora bo nie chcialem zapeszac ale dzisiaj juz to musze napisac ! otóż po przypaleniu sprzegla dwa dni temu nie trzesie mi silnikiem ! wczoraj rano myslalem ze to moze przypadek , albo ze taki jakis fart hehe ale dzisiaj mialem to samo...mam nadzieje ze tak juz zostanie jeszcze zobaczymy co bedzie w ciagu nastepnych dni !! pozdro
odzim Opublikowano 15 Lipca 2009 Opublikowano 15 Lipca 2009 no i najwazniejsze ze po dyskusji udalo Ci sie uleczyc twoje auto
VeilSide Opublikowano 15 Lipca 2009 Autor Opublikowano 15 Lipca 2009 i najwazniejsze ze nie trzeba bylo inwestowac (odpukac) hehe dzieki wszystkim za rady :th:
marcin6622 Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 no to fajnie ,myslicie ze ten zabieg u mn cos da? warto sprobowac moze ,zwlaszcza ze nie chce juz inwestowac w moje a4 bo mysle nad zmiana na a6 a wkladac 2 tysie bezsensu..
jarek3251 Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 no panowie ja tez trochę swoje sprzęgło przypaliłem i jest znacznie lepiej
cienkibp Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Witam, Przyglądam się Waszej rozmowie i rozpoznałem usterkę w swoim Audi, np. w korku zaczyna szarpać, więc wnioskuję, że docisk do wymiany? Czy razem z dociskiem coś jeszcze powinienem wymienić "przy okazji"? Sprzęgło itp. (chociaż sprzęgło wydaje się brać "wysoko") Ile taka impreza może mnie kosztować?
odzim Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 jak wysoko to wlasnie zużyte czym nizej tym jest nowsze
Rudi Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Witam, Przyglądam się Waszej rozmowie i rozpoznałem usterkę w swoim Audi, np. w korku zaczyna szarpać, więc wnioskuję, że docisk do wymiany? Czy razem z dociskiem coś jeszcze powinienem wymienić "przy okazji"? Sprzęgło itp. (chociaż sprzęgło wydaje się brać "wysoko") Ile taka impreza może mnie kosztować? Tak jak już pisałem. Mnie kosztowało 600 pln części (docisk+tarcza+łożysko+łożysko podpory wału) wymieniałem sam więc żadnych kosztów więcej nie było.
cienkibp Opublikowano 19 Sierpnia 2009 Opublikowano 19 Sierpnia 2009 jak wysoko to wlasnie zużyte czym nizej tym jest nowsze Witam, Przyglądam się Waszej rozmowie i rozpoznałem usterkę w swoim Audi, np. w korku zaczyna szarpać, więc wnioskuję, że docisk do wymiany? Czy razem z dociskiem coś jeszcze powinienem wymienić "przy okazji"? Sprzęgło itp. (chociaż sprzęgło wydaje się brać "wysoko") Ile taka impreza może mnie kosztować? Tak jak już pisałem. Mnie kosztowało 600 pln części (docisk+tarcza+łożysko+łożysko podpory wału) wymieniałem sam więc żadnych kosztów więcej nie było. Dzięki za pomoc . Nie mogę doczekac się juz momentu, kiedy sie z tym uporam PS. Czy w moim samochodzie jest koło dwumasowe czy zwykłe koło zamachowe?
cocoo24 Opublikowano 22 Września 2011 Opublikowano 22 Września 2011 u mnie były identyczne objawy, przypaliłem wczoraj sprzęgło delikatnie i objawy zniknęły
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się